Bledy
Moderator: dEmoraliZator
Bledy
Nie pamietam wszystkiego ale:
1. Kamienne Serce zaczyna sie za wczesnie skoro to TA krypta, to jeszcze dluugo sie nic nie bedzie dalo z tym zrobic.
2. Wsiadasz do wagonika w kopalni... jedziesz nim, dostajesz opis... a potem dalej jestes w tym samym miejscu. Wypadaloby przeniesc gracza.
3. W opisach walki czesto nazwa wroga jest wyswietlana od poczatku linijki, ale mala literka. Na pewno przy chybieniu natarcia u wojownika, ale w normalnej walce czasem tez.
4.Przy okazji w sklepach niektore przedmiioty tez sa na liscie od malej a niektore od duzej, moznaby ujednolicic.
5.Victoria mowiac o kamieniu mowi ze jest on w kszatalcie serce (zamiast serca)
6. Najbardziej wysunieta na poludnie lokacja podziemii mantaru juz za krata - sektor F.. jest wyjscie na wschod a w opisie ze na zachod.
7. W kopalnii jest jakas lokacja bez wyjsc. Wiem ze jak tam spie to czasem do sodka wejdzie jakis npc.. i sa komunikaty ze nie ma wyjsc.. niestety nie pamietam juz komunkatu z numerem lokacji.
8.Wlasnie stoje w loakcji jakiegos domu zrojnowanego na zachod od traktu miedzy mantarem a skulldust i na 2 pietrze na poludniu jest lokacja z krotkim opisem: 001100.
9.Problem z atakujacymi npcami questowymi.. Atakuje mnie zarowno podroznik, jak i chlop co mu dzieci porwali.. jak i ten z bractwa justyny. W momencie kiedy skonczy mowic. (Czy to dla tego ze kiedys nie zabilem przestepcy ktoregos i zostala flaga autoataku?). Gdyby to byla kwestia reputacji to by chyba niequestowi tez cos do mnie mieli...
Na razie tyle jak cos sobie przypomne albo znajde to nie omieszkam poinformowac
1. Kamienne Serce zaczyna sie za wczesnie skoro to TA krypta, to jeszcze dluugo sie nic nie bedzie dalo z tym zrobic.
2. Wsiadasz do wagonika w kopalni... jedziesz nim, dostajesz opis... a potem dalej jestes w tym samym miejscu. Wypadaloby przeniesc gracza.
3. W opisach walki czesto nazwa wroga jest wyswietlana od poczatku linijki, ale mala literka. Na pewno przy chybieniu natarcia u wojownika, ale w normalnej walce czasem tez.
4.Przy okazji w sklepach niektore przedmiioty tez sa na liscie od malej a niektore od duzej, moznaby ujednolicic.
5.Victoria mowiac o kamieniu mowi ze jest on w kszatalcie serce (zamiast serca)
6. Najbardziej wysunieta na poludnie lokacja podziemii mantaru juz za krata - sektor F.. jest wyjscie na wschod a w opisie ze na zachod.
7. W kopalnii jest jakas lokacja bez wyjsc. Wiem ze jak tam spie to czasem do sodka wejdzie jakis npc.. i sa komunikaty ze nie ma wyjsc.. niestety nie pamietam juz komunkatu z numerem lokacji.
8.Wlasnie stoje w loakcji jakiegos domu zrojnowanego na zachod od traktu miedzy mantarem a skulldust i na 2 pietrze na poludniu jest lokacja z krotkim opisem: 001100.
9.Problem z atakujacymi npcami questowymi.. Atakuje mnie zarowno podroznik, jak i chlop co mu dzieci porwali.. jak i ten z bractwa justyny. W momencie kiedy skonczy mowic. (Czy to dla tego ze kiedys nie zabilem przestepcy ktoregos i zostala flaga autoataku?). Gdyby to byla kwestia reputacji to by chyba niequestowi tez cos do mnie mieli...
Na razie tyle jak cos sobie przypomne albo znajde to nie omieszkam poinformowac
Pozdrawiam,
Kirsen
Kirsen
O i jeszcze w trakcie rozmowy z pewnym kupcem na temat jego corki.. jest wymagane wcisneicie t zeby kontynuowac.. jest podpowiedz czyli wpisane t na samym dole.. ale mozna sie pomylic i uznac ze starczy wcisnac enter.. a wtedy klops.. quest przepadl, bo wiecej z nim nie porozmawiamy.
Albo zrobic [t]
Albo zaaragowac jakos na enter inaczej niz zerwaniem rozmowy.
Albo zrobic [t]
Albo zaaragowac jakos na enter inaczej niz zerwaniem rozmowy.
Pozdrawiam,
Kirsen
Kirsen
[quote=2wyzej]4.Przy okazji w sklepach niektore przedmiioty tez sa na liscie od malej a niektore od duzej, moznaby ujednolicic.
5.Victoria mowiac o kamieniu mowi ze jest on w kszatalcie serce (zamiast serca)
[/quote]
dajcie spokoj.... i po co zmieniac takie bzdeciki jak gra ma duzo powazniejsze bledy ktorymi trzeba sie zajac odrazu a nie dopieszczac takie nic...
btw
jak wlaczyc obsluge w dosbox'ie (emulator dos'a) polskich ogonkow.... albo je poprostu wylaczyc w otchlani....
5.Victoria mowiac o kamieniu mowi ze jest on w kszatalcie serce (zamiast serca)
[/quote]
dajcie spokoj.... i po co zmieniac takie bzdeciki jak gra ma duzo powazniejsze bledy ktorymi trzeba sie zajac odrazu a nie dopieszczac takie nic...
btw
jak wlaczyc obsluge w dosbox'ie (emulator dos'a) polskich ogonkow.... albo je poprostu wylaczyc w otchlani....
Bzdety jak bzdety... Smiem twierdzic ze takie bledy tez sie licza... A w przeciwienstwie do tych powaznych sa latwe do poprawienia i przynosza koderowi satysfakcje z tego ze cos poprawil - niewielkim kosztem.
Czasem jak nie masz sily pisac, to sobie poprawisz literowke i od razu ci lepiejz ze cos drgnelo do przodu - przynajmniej masz szybko widoczne efekty:)
Czasem jak nie masz sily pisac, to sobie poprawisz literowke i od razu ci lepiejz ze cos drgnelo do przodu - przynajmniej masz szybko widoczne efekty:)
Pozdrawiam,
Kirsen
Kirsen
zalezy jak tworca uwaza : )
btw mam blad....
niedorobienie.... przynajmniej we wczesniejszej wersji byl niewiem czy teraz jest
SCIEKI... w mantarze ... dochdozi sie w pewnym momencie do KRATY.... ktorej niedarady ni jak otworzyc.... ani wywazyc.... wkoncu przy 260 lvl'u udalo mi sie ja wywarzyc i o ile pamietam wchodzilo sie i byl jakis blad lokacji i niemozna bylo isc dalej
pozdro
btw mam blad....
niedorobienie.... przynajmniej we wczesniejszej wersji byl niewiem czy teraz jest
SCIEKI... w mantarze ... dochdozi sie w pewnym momencie do KRATY.... ktorej niedarady ni jak otworzyc.... ani wywazyc.... wkoncu przy 260 lvl'u udalo mi sie ja wywarzyc i o ile pamietam wchodzilo sie i byl jakis blad lokacji i niemozna bylo isc dalej
pozdro
A ja mam pytanie czy to błąd czy tak po prostu jest, bo sie wcześniej z tym nie spotkałem. Otóż czasami jak mi mało do następ[nego lewelu brakuje i coś ubiję to mam licznik punktó do następnego poziomu na minusie. dopiero jak coś zrobię to pojawia mnie się komunikat o następnym poziomie i licznik wraca do normy
Re: Bledy
Re: Kirsen
1. No nie wiem, mogę ewentualnie wydłużyć czas aktywności tego questa
2. [poprawione]
3. [poprawione]
4. Które przedmioty konkretnie? U mnie tego nie ma.
5. [poprawione]
6. [poprawione]
7. Jakbyś mógl namierzyć numer lokacji bo nie widzę żadnych dziur w kopalni
8. [poprawione]
9. [poprawione]
Re: JJHunter:
1. [poprawione]
2. [poprawione]
3.Odpada na razie
Z tym poziomem 199 to był błąd
Weq
1. No nie wiem, mogę ewentualnie wydłużyć czas aktywności tego questa
2. [poprawione]
3. [poprawione]
4. Które przedmioty konkretnie? U mnie tego nie ma.
5. [poprawione]
6. [poprawione]
7. Jakbyś mógl namierzyć numer lokacji bo nie widzę żadnych dziur w kopalni
8. [poprawione]
9. [poprawione]
Czy chodzi konkretnie o rozmowę tak na 2.5 ekrana (gdzie po pierwszym jest wspomniane "t") ? I co się konkretnie dzieje - rozumiem, że na enter wyskakuje do prompta?Kirsen pisze: O i jeszcze w trakcie rozmowy z pewnym kupcem na temat jego corki.. jest wymagane wcisneicie t zeby kontynuowac.. jest podpowiedz czyli wpisane t na samym dole.. ale mozna sie pomylic i uznac ze starczy wcisnac enter.. a wtedy klops.. quest przepadl, bo wiecej z nim nie porozmawiamy.
Re: JJHunter:
1. [poprawione]
2. [poprawione]
3.Odpada na razie
W której wersji to było? Bo coś keidyś kojarzę takiego, ale już to naprawiałem i obecnie tego nie widzę.Qspy pisze: SCIEKI... w mantarze ... dochdozi sie w pewnym momencie do KRATY.... ktorej niedarady ni jak otworzyc.... ani wywazyc.... wkoncu przy 260 lvl'u udalo mi sie ja wywarzyc i o ile pamietam wchodzilo sie i byl jakis blad lokacji i niemozna bylo isc dalej
Z tym poziomem 199 to był błąd
[poprawione]Meaglin pisze: Otóż czasami jak mi mało do następ[nego lewelu brakuje i coś ubiję to mam licznik punktó do następnego poziomu na minusie. dopiero jak coś zrobię to pojawia mnie się komunikat o następnym poziomie i licznik wraca do normy
Weq
4. Chocby cwiekowany pas, albo cwiekowana palka (innych poszukam)
7. (285,348,12) [ poprawione - Weq (6.II.2005 ]
Co do rozmowy to tak - wcisniecie enter powoduje wyjscie do prompta.. niby nie ma w tym nic zdroznego.. bo na pytanie czy kontynuuowac nie odpowiedzialem tak.. ale rowniez nie odpowiedzialem nie.. albo jakos wyroznic ta podpowiedz z tym t.. albo po porstu zrobic ze na enter samo kontynuuje.. albo ze na wcisneicie czegos innego pyta "To kontynuowac czy nie [t/n]"
Oraz nowe:
1. (278,191,13) w skulcity.are - Ostatnie zdanie z malej litery.
2. (268,302,13) w lasenm.are - "sputh" zamiast "south"
3. Brak opisow podczas opatrywania ran.
7. (285,348,12) [ poprawione - Weq (6.II.2005 ]
Co do rozmowy to tak - wcisniecie enter powoduje wyjscie do prompta.. niby nie ma w tym nic zdroznego.. bo na pytanie czy kontynuuowac nie odpowiedzialem tak.. ale rowniez nie odpowiedzialem nie.. albo jakos wyroznic ta podpowiedz z tym t.. albo po porstu zrobic ze na enter samo kontynuuje.. albo ze na wcisneicie czegos innego pyta "To kontynuowac czy nie [t/n]"
Oraz nowe:
1. (278,191,13) w skulcity.are - Ostatnie zdanie z malej litery.
2. (268,302,13) w lasenm.are - "sputh" zamiast "south"
3. Brak opisow podczas opatrywania ran.
Pozdrawiam,
Kirsen
Kirsen
Re: Bledy
to bylo w dosc dawnej wersji numerka niejestem w stanie podac... ale pare wersji wstecz wiec bardzo mozliwe ze juz naprawione. sam niejestem narazie w stanie sprawdzic zaniski lvlWeq pisze: W której wersji to było? Bo coś keidyś kojarzę takiego, ale już to naprawiałem i obecnie tego nie widzę.
Z tym poziomem 199 to był błąd
Weq
btw
z poziomem 199 byl blad? czym jest ten blad... czy cos uleglo zmianie odnosnie maxymalnego poziomu ktory mozna zdobyc postacia?
jak sa rozwiazane poziomy teraz.... kiedys byl plan, ze po 100-tnym lvl'u gra sie resetuje i 101 poziom to tak jakby poziom 1 postaci... tak jakby wielokrotnie mozna przejsc otchlan jedna postacia a ukonczenie gry to kolejna setka w lvl'ach.... jak jest teraz : ) bo plany byly takie a w rzeczywistosci przy 260 lvl'u nadal bylo all takie same.
pozdro chyba niezamieszalem zabardzo : )
Drobiazg, ale zawsze to błąd. ^^ W lokacji (264, 307, 13) w lasenm.are w opisie jest "Stoisz w dawnym holu wejsiowym". [poprawione - Weq] ^^ Że już nie wspomnę, że polfonty w opisach by nie zaszkodziły.
EDIT:
Natomiast w (264, 307, 14) nazwa lokacji to 001100.
[poprawione - Weq]
EDIT:
Natomiast w (264, 307, 14) nazwa lokacji to 001100.
[poprawione - Weq]
Wyszło to trochę inaczej, niż myślałem, ale zawsze wyszło.
(Kubuś Puchatek)
(Kubuś Puchatek)