Jest chyba mały błąd z opisem lokacji. Chodzi o kryptę na starym cmentarzu w lesie na północ od Mantaru. Jest tam ukryte przejście no i płynąc tym korytarzem jest taka sytuacja:
[100% 64% 91% 623g 947exp G15] (100%) spo
Zatopiony korytarz
Wyjścia: east west north
Unosisz się w zatopionym korytarzu biegnącym stąd na północ w głąb mrocznej,
wodnej toni. Woda jest zimna i nieprzyjazna, w dodatku mętna, co dodatkowo
zwiększa uczucie niepokoju. Na wschód korytarz skręca na północ, zaś na
zachód widzisz przesmyk między skalną framugą.
[100% 64% 91% 623g 947exp G15] (100%) w
Tam niestety nie pójdziesz.
Po drugiej stronie tego tunelu jest ta sama sytuacja:
[97% 49% 70% 623g 907exp G16] (100%) s
Zatopiony korytarz
Wyjścia: east west north
Unosisz się w zatopionym korytarzu biegnącym, stąd na północ w głąb mrocznej,
wodnej toni. Woda jest zimna i nieprzyjazna, w dodatku mętna, co dodatkowo
zwiększa uczucie niepokoju. Na zachód korytarz zanika w mroku wody, zaś na
wschód widzisz kamienny blok wpasowany w ścianę.
Skrzela znikają.
[97% 49% 67% 623g 907exp G16] (95%) e
Tam niestety nie pójdziesz.
Nie bardzo widzę na czym miałby polegać błąd w samym opisie lokacji - tam jest przejście, tyle że zamknięte i trzeba je jakoś otworzyć. Mi się akurat ta sztuka nie udała pomimo wielu trudów i wysiłków. Nie znalazłem nigdzie klucza do tego przejścia, a próby wyważenia były nieskuteczne. Może trzeba tam jakiegoś questa zrobić, ale też na żadnego się nie natknąłem.
Niekoniecznie do skasowania, ponieważ może tam faktycznie być jakiś błąd, który uniemożliwia otwarcie przejścia. Odpowiedź zna pewnie tylko Weq. Chyba, że komuś udało się to przejście otworzyć?
To jest okej - rzekłem :D
Właściwie bez "east" to też byłoby okej, ale jednak chciałem pozostawić jakiś ślad dodatkowy, żeby gracze szukali rozwiązania :P
Bez skrzeli też się da opłynąć to przejście. Co prawda na niższych levelach szczupak przeszkadza dość skutecznie, ale później da się go pokonać na tyle szybko, że można jeszcze zdążyć dopłynąć do powierzchni. Wydaje mi się, że chodzi tutaj o coś więcej, niż zwykły skrót. Niestety w wersji 1.2k nie udało mi się tego rozwikłać.
Ktoś wie po co są te tunele? Jakiś quest? Da się coś ciekawego znaleźć? Doszedłem do takiej miejscówki że wyszedłem z wody i było napisane że 5 m nade mną jest jakiś otwór.
W tunelu są jakieś "drzwi" lub coś takiego, ale nie wiem, czym je otworzyć. Za cienki jestem, żeby wyważyć. Kleryk, 39 lv, siła - 40. Może kupię miksturę na siłę olbrzyma lub zamówię ten czar u Kapłana... Wytrychy nie dla kleryka, a innego sposobu jak dotąd nie znalazłem.
Rycerz przewraca się z wyrazem zaskoczenia na mordzie!
Przeryłem kryptę, podwodne tunele, grotę i cały cmentarz. Zajrzałem też do krypty na wschód od traktu. No i żadnej dźwigni nie znalazłem. Nie zwrócił też mojej uwagi żaden inny obiekt, który można by popchnąć, wcisnąć, przekręcić itp...
Rycerz przewraca się z wyrazem zaskoczenia na mordzie!
Gram wojownikiem, poziom 70. Wyważyć tych drzwi nie mogę nawet zwiększając siłę miksturami. Żaden przedmiot jaki do tej pory znalazłem nie działa jako klucz. Wygląda na to, że potrzebujemy jakiejś podpowiedzi.
Sprawdziłem i dobrze pamiętałem. W krypcie jest uchwyt(gdzie dokładnie to nie powiem, bo byłoby zbyt łatwo). Opis lokacji w żaden sposób nie wskazuje że akurat w tej lokacji jest coś interaktywnego. Ale da się go użyć.