Nie wiem, czy był taki wątek w przeszłości.
Ostatnio oglądałem kanał na YouTube grytv. Dużo mówią o grach RPG, strzelankach i ogólnie grach akcji. Niedawno poruszyli temat psucia się broni w grach. Czy był taki projekt w Otchłani, żeby bronie się z czasem psuły? Spodziewam się, że jest to dość trudny temat do zaimplementowania przy aktualnej postaci gry, i chyba nie jest najważniejszy w samej grze. Ale czy był on rozpatrzony w przeszłości?
Psucie się broni
Moderator: dEmoraliZator
-
- Posty: 120
- Rejestracja: czw cze 09, 2016 22:12
Psucie się broni
Im dłużej spoglądasz w Otchłań, tym bardziej Otchłań patrzy się w Twoją stronę
Re: Psucie się broni
Był rozpatrzony. Dokładnie tak jak piszesz, w obecnym silniku trudne do zrobienia. W nowym - prostsze, ale z kolei wymagałoby przemodelowania i zrebalansowania tego elementu mechaniki... czyli robota ;)
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.
Re: Psucie się broni
Meh, o ile w "normalnym RPG" jest to całkiem sensowne, żeby nie było za łatwo, to w Otchłani i tak już musisz mierzyć się z większą ilością utrudnień, jak chociażby mv i mus odżywiania się
PS a cóż to za nowy silnik stworzyłeś, Weq?
Dawno nie było aktualizacji więc teraz coś POTĘŻNEGO wleci?
PS a cóż to za nowy silnik stworzyłeś, Weq?
Dawno nie było aktualizacji więc teraz coś POTĘŻNEGO wleci?
Re: Psucie się broni
Pewnie poprawiona obsługa kart z chipsetem Voodoo oraz Riva TNT.
Na każdą świętość jest bluźnierca
Na każdą Otchłań - spojrzenie wzwyż
Na każdą boskość - Krzyż
Na każdą Otchłań - spojrzenie wzwyż
Na każdą boskość - Krzyż