Dodatkowe kierunki

Jeśli masz pomysł na krainę, postać, umiejętność, daj znać o swoim pomyśle, może ktoś go twórczo rozwienie.

Moderator: dEmoraliZator

ElegantAndrogyne
Posty: 131
Rejestracja: pt lut 04, 2011 16:45

Dodatkowe kierunki

Post autor: ElegantAndrogyne »

W dużych pomieszczeniach (jaskinie, magazyny) i na otwartych przestrzeniach (pola, place...) przydałaby się możliwość rozglądania się i przejścia na północny/południowy wschód/zachód. Przejście kosztuje tyle mv co jeden krok. Rozglądanie się tylko w linii prostej (tj widzisz moba np. 2N 2E od Twojej bieżącej pozycji, ale już nie 2N 1E).
filozof
Posty: 42
Rejestracja: pn sie 24, 2015 0:18

Re: Dodatkowe kierunki

Post autor: filozof »

też chciałem to zaproponować gdyż zdarza się że próba przejścia niezauważonym często kończy się tym że ktoś wyskakuje z sąsiedniej lokacji zaraz po wkroczeniu na następną bo nie widziało się że ktoś jest "po skosie" od nas oddalony o 1 lokacje.
Bangaru
Posty: 7
Rejestracja: pt paź 28, 2016 23:01

Re: Dodatkowe kierunki

Post autor: Bangaru »

Moim zdaniem niepotrzebny dodatek.
blubek
Posty: 5
Rejestracja: śr lis 16, 2016 19:14

Re: Dodatkowe kierunki

Post autor: blubek »

Wyjścia tylko w te cztery kierunki i możliwość rozejrzenia tylko w tychże to integralna część otchłani będąca w niej od zawsze i z rozmysłem ustanowiona. Jeśli chcecie chodzić po skosie to polecam MUDy.

Aczkolwiek o ile jestem całkowicie przeciw chodzeniu po skosie ( choć i tak nie ma możliwości by to zrobić) to byłbym skłonny poprzeć w pewnym stopniu idee 360cio stopniowego rozglądania.Lepiej byłoby jednak by to działało tylko dla czterech najbliższych "skośniaków".
Awatar użytkownika
Weq
Posty: 1501
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 18:54

Re: Dodatkowe kierunki

Post autor: Weq »

Nie wylewałbym tego pomysłu od razu do zlewu - o ile zmiany w silniku byłyby na poziomie niezbyt trudnym, to przerabianie lokacji mi się nie widzi ;) Zarówno dodanie wyjść mechanicznie jak i przerabianie opisów...
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.
ODPOWIEDZ