Profesja "Technik".
Wyróżniał by się w śród innych możliwością tworzenia niektórych przedmiotów i ich ulepszania(np.: kusza,łuk).
Zestaw pozostałych umiejętności pozwalałby mu używanie tych przedmiotów(broni dystansowych i sztyletów).
A materiały zdobyć można u kowala(sztaba żelaza), w lesie zrąbać drzewo lub poprosić leśniczego bądź drwala(drewno,deski) i do przetwarzania miałby warsztat z piecem do przetapiania(albo do kowala biegać).
Dokupić narzędzia i git.
Nowa profesja
Moderator: dEmoraliZator
-
- Posty: 131
- Rejestracja: pt lut 04, 2011 16:45
Re: Nowa profesja
Jestem bardzo za - nie widzę powodu, dla którego Otchłań miałaby się ograniczać do stereotypu fantasy. Lubię klimaty mieszające technikę z magią, miecze i topory z bronią palną czy energetyczną itd. (przykłady: Arcanum, Septerra Core czy Planescape: Torment) Co więcej - jakby nie patrzeć - w grze jest miejsce na wskroś technologiczne, czyli zakłady Artefixa. Myślę, że mogłaby to być kopalnia questów dla tej profesji .
Re: Nowa profesja
Ciekawy pomysł, tak jak mój przedmówca jestem za. Technik dałby tej grze jeszcze większą różnorodność i nowe możliwości gry.