Ogólnie to miałby pokazywać w stronę pożądanej lokacji południe, wschód, dół, południowy- zachód itp) aby ułatwić znajdywanie niektórych lokacji.
Powiedzmy że chcemy znaleźć kryptę na bagnach a jesteśmy w Mantarze, wtedy pokarze północny-wschód.
Nowy przedmiot:Magiczny kompas
Moderator: dEmoraliZator
-
- Posty: 120
- Rejestracja: czw cze 09, 2016 22:12
Re: Nowy przedmiot:Magiczny kompas
Ciekawy pomysł, ale skąd ten kompas by wiedział, co pokazywać? Nie zawsze masz jedno tylko zadanie
Im dłużej spoglądasz w Otchłań, tym bardziej Otchłań patrzy się w Twoją stronę
Re: Nowy przedmiot:Magiczny kompas
Moim zdaniem to zły pomysł. Odebrał by grze sporo klimatu.
Re: Nowy przedmiot:Magiczny kompas
wystarczył by prosty skrypt:
sprawdz X Y gracza
sprawdz X Y celu
jeśli Xg>Xc i Yg=Yc to "kompas wskazuje na zachód"
jeśli Xg=Xc i Yg=Yc to "kompas szaleje"
cos w tym stylu
sprawdz X Y gracza
sprawdz X Y celu
jeśli Xg>Xc i Yg=Yc to "kompas wskazuje na zachód"
jeśli Xg=Xc i Yg=Yc to "kompas szaleje"
cos w tym stylu
Re: Nowy przedmiot:Magiczny kompas
einstein13 nie pytał o skrypt, tylko skąd ma kompas wiedzieć dokąd chcesz trafić:P
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.
Re: Nowy przedmiot:Magiczny kompas
powiedzieć mu
Re: Nowy przedmiot:Magiczny kompas
No to trzeba jakieś nazwy powymyślać ustalone żeby kompas wiedział.
Notabene, jeden z pomysłow, który pozostał w fazie szkicu to system teleportacji, który miał działać tak, że kluczowe lokacje noszą nazwy (w jakimś starym jezyku przedwiecznych) i odkrywanie tych nazw wraz z czarem teleportacja pozwalałoby się przenosić pomiędzy krainami w miarę swobodnie.
Notabene, jeden z pomysłow, który pozostał w fazie szkicu to system teleportacji, który miał działać tak, że kluczowe lokacje noszą nazwy (w jakimś starym jezyku przedwiecznych) i odkrywanie tych nazw wraz z czarem teleportacja pozwalałoby się przenosić pomiędzy krainami w miarę swobodnie.
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.