SYSTEM WARNING: 'date_default_timezone_get(): Invalid date.timezone value 'Europe/Europe', we selected the timezone 'UTC' for now.' in '/home/otchlan/domains/otchlan.pl/public_html/otchlan/mantis/core.php' line 274

0000850: Podziemia Hexenlore - crash na drodze do jaskini orków - MantisBT
MantisBT

View Issue Details Jump to Notes ] Issue History ] Print ]
IDProjectCategoryView StatusDate SubmittedLast Update
0000850Otchlan 1.3 betaBlad plikow danychpublic2015-05-26 08:302015-06-28 15:50
Reporterelegantandrogyne 
Assigned ToWeq 
PrioritynormalSeverityminorReproducibilityalways
StatusresolvedResolutionfixed 
PlatformPC amd64OSDebian stretch/sid amd64OS Version-
Product Version1.3 v71 
Target VersionFixed in Version1.3 v73 
Summary0000850: Podziemia Hexenlore - crash na drodze do jaskini orków
DescriptionPrzy zachodnim wyjściu z zagadkowej jaskini (z jaszczurem), gra wywala się do konsoli
Steps To Reproduce1. idź do wioski goblinów,
2. do domu pana wioski,
3. d; 5e; 2n; 5e; 2s; e; d (jesteś w jaskini z jeziorkiem)
4. dalej sprawa prosta - idziesz tak jak prowadzą Cię jaskinie
5. w zagadkowej jaskini wybierasz którąkolwiek z dwóch dróg
6. tam, gdzie drogi się zbiegają, idź na zachód
Additional InformationOd domu pana wioski goblinów:

Dom
Wyjścia: west
Tym razem zupełnie Cię zatkało. Ten domek jest zupełnym przeciwieństwem
tego, co widziałeś dotychczas. Eleganckie meble, czyste ściany i kolorowe
dywany świadczą o tym, że zapewne mieszka tu ktoś ważny. Na podłodze
dostrzegasz coś dziwnego, jakby klapę.
  Sam pan wioski patrzy na ciebie.
Nastała północ.

<860hp 618m 251mv 9701exp>d
Podziemna komnata
Wyjścia: east up
Cóż, tajemnicza komnata w podziemiach gobliniej chaty okazuje się prowadzić
do jakiegoś dziwnego korytarza, który kończy się na wschodzie, w niewielkiej
jaskini. Odnosisz wrażenie że ta droga prowadzi gdzieś dalej, niźli tylko
do małych podziemi. Na górze widzisz klapę umożliwiającą powrót do słonecz-
nego światła.

<860hp 619m 249mv 9701exp>e
Ciemny przesmyk
Wyjścia: east west
Idziesz powoli wzdłuż kamiennej ściany podziemnego tunelu. Twoje źródło
światła ukazuje twarde skalne twory tworzące ciasne przesmyki i zatęchłe
komnaty. Jedyna droga, która uda Ci się dostać do jakiegoś sensownego miejsca
prowadzi stąd na wschód, w głąb jaskini, albo na zachód, w stronę źródła
słabego światła.

<860hp 621m 247mv 9701exp>e
Ciemny przesmyk
Wyjścia: east west
Idziesz powoli wzdłuż kamiennej ściany podziemnego tunelu. Twoje źródło
światła ukazuje twarde skalne twory tworzące ciasne przesmyki i zatęchłe
komnaty. Jedyna droga, która uda Ci się dostać do jakiegoś sensownego miejsca
prowadzi stąd na wschód, w głąb jaskini, albo na zachód.

<860hp 622m 245mv 9701exp>e
Rozgałęzienie
Wyjścia: east west south
Dotarłeś do rozgałęzienia korytarzy. Pełno tu porozrzucanych kości i innych
szczątków świadczących o obecności nieprzyjemnych stworów. Korytarz rozdziela
się stąd na trzy odnogi. Pierwsza prowadzi na zachód, druga na wschód.
Trzecia biegnie nieco na południe.

<860hp 623m 244mv 9701exp>e
Podziemna komnata
Wyjścia: east west south
W tej sporej komnacie największą sensacją jest lśniące jeziorko w skalnym
kraterze. Pełne magicznej, krystalicznej wody mieni się jaskrawym blaskiem
tworząc imponujący widok. Setki barw rozświetlają komnatę ukazując cudne
źródełko na samym środku pomieszczenia.

<860hp 625m 242mv 9701exp>e
Róg komnaty
Wyjścia: west north
Jesteś w ciemnym rogu pomieszczenia. Wilgotne głazy nagromadzone u
podłoża tworzą duże, kamienne kolumny sięgające stropu i podtrzymujące
go od dawien dawna. Stąd możesz udać się na północ, bądź na zachód.
  Głupi ogr jaskiniowy drapie się maczugą pod brodą.

<860hp 626m 240mv 9701exp>e
Tam niestety nie pójdziesz.

<860hp 627m 240mv 9701exp>e
Tam niestety nie pójdziesz.

<860hp 629m 240mv 9701exp>n
Jaskinie
Wyjścia: north south
Wędrujesz w głębi podziemnych korytarzy. Jedyne dźwięki, jakie słyszysz
to kapanie kropelek wody i delikatny szum gorącego powietrza. Ściany są
bardzo blisko, na ziemi nie widać żadnych szczególnych śladów oprócz...
hmm, czyżby te odciski przypominały ślady trolla? O, bogowie! Możesz iść
stąd na północ lub na południe.

<860hp 630m 238mv 9701exp>n
Jaskinie
Wyjścia: east west south
Dotarłeś do rozstaju dróg. Kręte podziemne korytarze zdradliwie prowadzą
każdego śmiałka do zguby, lecz ty starasz się zachować głęboką orientację.
W tym miejscu możesz udać się na wschód, zachód, bądź na południe.

<860hp 631m 237mv 9701exp>e
Jaskinie
Wyjścia: east west north
W tym miejscu korytarz jaskini rozdziela się na trzy drogi. Pierwsza z nich
prowadzi stąd na północ ku ciemnemu przesmykowi. Druga ciągnie się daleko
na wschód, zaś trzecia prowadzi na zachód, ku skalnemu zagłębieniu.
Dość gorące powietrze nagromadzone w jaskini wywołuje u Ciebie uczucie
dziwnego zmęczenia i zniechęcenia. Lepiej módl się, by Twoje światło nie
zawiodło...
  Stoi tu przebrzydły gnoll z parszywym ryjem.

<860hp 632m 235mv 9701exp>e
Jaskinie
Wyjścia: east west south
Dotarłeś do rozstaju dróg. Kręte podziemne korytarze zdradliwie prowadzą
każdego śmiałka do zguby, lecz ty starasz się zachować głęboka orientację.
W tym miejscu możesz udać się na wschód, zachód, bądź na południe.

<860hp 634m 233mv 9701exp>e
Kolejne rozgałęzienie
Wyjścia: east west south
Mnóstwo dróg, wiele korytarzy, a tylko jeden właściwy? Twarde, uśpione od
wieków kamienne ściany szepczą szalone myśli, lecz ty nie możesz pozwolić
dać się opętać. Wybierz właściwą drogę, znajdź swój cel i przejmij kontrolę
nad swym umysłem, aby mroczne moce nie zawładnęły tobą.

<860hp 635m 231mv 9701exp>e
Jaskinie
Wyjścia: east west south
Dotarłeś do rozstaju dróg. Kręte podziemne korytarze zdradliwie prowadzą
każdego śmiałka do zguby, lecz ty starasz się zachować głęboką orientację.
W tym miejscu możesz udać się na wschód, zachód, bądź na południe.

<860hp 636m 230mv 9701exp>e
Zakręt korytarza
Wyjścia: west south
Tutaj natrafiasz na zakręt. Możesz się udać na zachód, albo na południe.
W obydwu przypadkach czeka Cię przeprawa przez tajemnicze drogi zapomniane
przez pionierów, pełne pułapek i niebezpieczeństw.

<860hp 638m 228mv 9701exp>s
Jaskinie
Wyjścia: north south
Wędrując wśród pustych i ciasnych dróg mijasz klaustrofobicznie małe komnaty
pełne przepięknych stalaktytów i stalagmitów, a także liczne podziemne
źródełka i jeziorka. Korytarz stąd ciągnie się daleko na południe, a także
nieco na północ, gdzie zakręci na zachód.

<860hp 639m 226mv 9701exp>s
Zakręt korytarza
Wyjścia: east north
Korytarz, którym do tej pory szedłeś zakręca niespodziewanie.
Możesz stąd udać się na wschód, lub na północ, lecz żaden z tych
kierunków nie kojarzy Ci się z konkretnym celem. Ze wschodu
jednak, z pobliskiej jaskini, dociera do ciebie wilgotna bryza,
więc może jest tam jakieś źródło wody.
  Głupi ogr jaskiniowy drapie się maczugą pod brodą.

<860hp 640m 224mv 9701exp>e
Jaskinia z jeziorkiem
Wyjścia: west down
Bynajmniej podczas odkrywania świata podziemnych jaskiń nie
dopadnie Cię okrutne pragnienie. W tej jaskini bowiem znajduje
się źródło wody, z którego możesz najprawdopodobniej skorzystać.
Jeziorko na środku wydaje się jeszcze pełnić funkcję szybu
spłukującego wodę do niższej jaskini.

<860hp 641m 223mv 9701exp>d
Zimny tunel
Wyjścia: east up
Długą i męczącą przeprawę przez jaskinię bardzo utrudnia narastający z każdą
chwilą tajemniczy chłód, który zdaje się pochodzić z każdej strony i spowija
Twe członki siłą niemocy. Z niewielkiego szybu widocznego na górze ponad Tobą
kapie lodowata woda, być może jest to droga do jakiegoś pomieszczenia na
wyższym poziomie jaskiń.

<860hp 643m 221mv 9701exp>e
Zimny tunel
Wyjścia: west south
W tym miejscu zimny tunel zakręca z zachodu na południe (lub z południa na
zachód, zależy skąd przyszedłeś). Powoli niepokojące zimno zaczyna Cię irytować
coraz bardziej, czujesz jak Twoje kończyny tracą siły, jak sztywnieją Ci
mięśnie.

<860hp 644m 219mv 9701exp>s
Zimny tunel
Wyjścia: north south
Brrr...
  Straszny jaszczur syczy wyczuwając twą obecność.

<860hp 645m 217mv 9701exp>s
Zimny tunel
Wyjścia: west north
W tym miejscu zimny tunel zakręca z zachodu na północ (lub z północy na
zachód, zależy skąd przyszedłeś). Powoli niepokojące zimno zaczyna Cię irytować
coraz bardziej, czujesz jak Twoje kończyny tracą siły, jak sztywnieją Ci
mięśnie.

<860hp 647m 215mv 9701exp>s
Tam niestety nie pójdziesz.

<860hp 648m 216mv 9701exp>w
Zimny tunel
Wyjścia: east up
Zatapiając się z wolna w narastającym chłodzie zaczynasz lekko szczękać zębami.
W tej części przejścia zauważasz drabinę ustawioną przy ścianie, prowadzącą w
górę do wykopanego jakiś czas temu przejścia. Możesz też udać się stąd na
wschód, w głąb zimnego tunelu. Dalsza droga ku zachodowi jest niestety
niemożliwa, ze względu na ogromne głazy, które zawaliły przejście.

<860hp 649m 214mv 9701exp>u
Brylantowa jaskinia
Wyjścia: west down
To tu to tam, ze skalnej ściany wystają kule brylantowe
wielkości krasnoludzkiej pięści. O dziwo, żadne narzędzie nie
jest w stanie ich tknąć ani skruszyć, wszystkie te cudne
klejnoty otoczone są osobliwą, srebrzystą aurą. W pobliżu
wala się trochę zniszczonych narzędzi, więc na pewno nie
jesteś pierwszą osobą, która odkryła to miejsce.

<860hp 651m 212mv 9701exp>w
Brylantowa jaskinia
Wyjścia: east west
To tu to tam, ze skalnej ściany wystają kule brylantowe
wielkości krasnoludzkiej pięści. O dziwo, żadne narzędzie nie
jest w stanie ich tknąć ani skruszyć, wszystkie te cudne
klejnoty otoczone są osobliwą, srebrzystą aurą. W pobliżu
wala się trochę zniszczonych narzędzi, więc na pewno nie
jesteś pierwszą osobą, która odkryła to miejsce.

<860hp 652m 210mv 9701exp>w
Brylantowa jaskinia
Wyjścia: east down
To tu to tam, ze skalnej ściany wystają kule brylantowe
wielkości krasnoludzkiej pięści. O dziwo, żadne narzędzie nie
jest w stanie ich tknąć ani skruszyć, wszystkie te cudne
klejnoty otoczone są osobliwą, srebrzystą aurą. W pobliżu
wala się trochę zniszczonych narzędzi, więc na pewno nie
jesteś pierwszą osobą, która odkryła to miejsce. Twoją uwagę
przyciąga szeroka szpara w ziemi, przez którą widać niższą
komnatę.

<860hp 653m 208mv 9701exp>d
Zagadkowa jaskinia
Wyjścia: west north up
Jest to niezwykle intrygujące pomieszczenie. Ściany nachylone są względem
podłoża pod dziwnymi kątami, nie przypominają w najmniejszym stopniu widzianych
przez Ciebie dotąd tworów natury. Ponad Tobą kamienne schody kończą się na
szparze w suficie.

<860hp 654m 207mv 9701exp>n
Zagadkowa jaskinia
Wyjścia: north south
Osobliwości tej podziemnej komnaty zapierają dech w piersiach co chwila.
Właśnie dotarłeś do części z niewielkim strumykiem. Woda ma zielonkawą barwę,
ale to, co najbardziej przykuwa Twoją uwagę to liczne grzyby kapeluszowe,
rosnące dookoła. Mają bardzo interesujące barwy, lekko rozświetlają mrok
pomieszczenia.

<860hp 656m 205mv 9701exp>n
Zagadkowa jaskinia
Wyjścia: west south
Osobliwości tej podziemnej komnaty zapierają dech w piersiach co chwila.
Właśnie dotarłeś do części z niewielkim strumykiem. Woda ma zielonkawą barwę,
ale to, co najbardziej przykuwa Twoją uwagę to liczne grzyby kapeluszowe,
rosnące dookoła. Mają bardzo interesujące barwy, lekko rozświetlają mrok
pomieszczenia.
  Straszny jaszczur syczy wyczuwając twą obecność.

<860hp 656m 203mv 9701exp>w
Zagadkowa jaskinia
Wyjścia: east west
Osobliwości tej podziemnej komnaty zapierają dech w piersiach co chwila.
Właśnie dotarłeś do części z niewielkim strumykiem. Woda ma zielonkawą barwę,
ale to, co najbardziej przykuwa Twoją uwagę to liczne grzyby kapeluszowe,
rosnące dookoła. Mają bardzo interesujące barwy, lekko rozświetlają mrok
pomieszczenia.

<860hp 656m 201mv 9701exp>w
Zagadkowa jaskinia
Wyjścia: east west south
Co krok to zaskoczenie. W tej części zagadkowej jaskini z sufitu zwisają dziwne
gałęzie. Wyglądają, jakby były wrośnięte w skałę, na ich końcach widzisz
dziwne kwiaty. Cała okolica przepełniona jest odurzającym zapachem tych roślin.
Nie wiedzieć czemu, słyszysz też dziwną muzykę, słodką melodię nieznanego
pochodzenia. Jaskinia daje uczucie ulgi i spokoju. Zauważasz, że możesz zejść
niewielką rampą na zachodzie, która zbiega się do niższej komnaty.

<860hp 656m 200mv 9701exp>w
Lodowe przejście
Wyjścia: east down
Tracisz nagle równowagę i z impetem uderzasz o mokrą, kamienną posadzkę,
pokrytą porostami. Masz wrażenie, że podłoga przechyla się; towarzyszy temu
ciężkim zgrzyt i odgłosem pękającego... lodu? Chmura odłamków skał i śniegu
przesłania ci widok gdy lecisz w dół uderzając boleśnie o kamienie. Po chwili
wszystko zamiera i otwierasz oczy...
Mroźny tunel
Wyjścia: east west
Idziesz prędko mroźnym tunelem. Brr, byle znaleźć się już blisko ukochanego
słońca, poczuć łagodne promienie, tymczasem mijasz zmarznięte skały, ściana
pokryta jest warstewką przymarzniętej wody, wyglądając niczym lustrzana tafla.
Twe ręce ślizgają się po jej powierzchni, skóra piecze z bólu od zimna.
An unhandled exception occurred at $080A1703 :
                                              EInOutError : File not open
                                                                           $080A1703 CLOSEBTF, line 1078 of ./source/common.pas
                                                                                                                                   $0806C3BC OPISD, line 1155 of ./source/weqpn2.pas
                  $08092CD6 LOKACJA, line 3547 of ./source/main.pas
                                                                       $0809422B IDZIEM, line 4095 of ./source/main.pas
                                                                                                                           $08099C44 CHECKS, line 5432 of ./source/main.pas
         $080495A0 main, line 952 of /home/gn/Desktop/otchlan/source/otchlan.pas

                                                                                  %
TagsNo tags attached.
Attached Files

- Relationships

-  Notes
There are no notes attached to this issue.

- Issue History
Date Modified Username Field Change
2015-05-26 08:30 elegantandrogyne New Issue
2015-06-28 15:50 Weq Status new => resolved
2015-06-28 15:50 Weq Fixed in Version => 1.3 v73
2015-06-28 15:50 Weq Resolution open => fixed
2015-06-28 15:50 Weq Assigned To => Weq


Copyright © 2000 - 2018 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker