proxy
: pt maja 01, 2015 11:32
Cześć,
chciałem sobie poprawić komfort grania korzystając z istniejących klientów do gdy w MUDy. W tym celu chciałem sobie napisać proste proxy, które uruchomiłoby otchłań i czyhało na jakimś porcie. Ja bym się podłączył jakimś zMUDem a proxy załatwiłoby komunikację zMUD <-> otchłań poprzez standardowe wejście i wyjście. Niestety otchłań nic na stdout nie wyrzuca i cały misterny plan poszedł w piz..
Czy szanowny autor mógłby w wolnej chwili (chociaż po ostatnim boomie na Otchłań to może być trudne) mógłby dodać opcję, która by umożliwiała komunikację z otchłanią po sieci, ewentualnie inną opcję, żeby moje proxy działało? Równie dobrze exe mogłoby eksportować jakieś dwie funkcje API typu uruchom(), czytaj(), pisz(), dzięki czemu zamiast robić komunikację międzyprocesową można by napisać jeszcze prostszy wrapper korzystający z exe jak z dll co umożliwiałoby tworzenie własnych klientów gry.
EDIT:
tak sobie pomyślałem, że mając takie proxy nic nie stoi na przeszkodzie, żeby napisać prostego klienta gry na androida a samą grę hostować gdzieś w chmurze lub komputerze w sieci lokalnej.
Pozdrawiam i gratuluję dzieła
chciałem sobie poprawić komfort grania korzystając z istniejących klientów do gdy w MUDy. W tym celu chciałem sobie napisać proste proxy, które uruchomiłoby otchłań i czyhało na jakimś porcie. Ja bym się podłączył jakimś zMUDem a proxy załatwiłoby komunikację zMUD <-> otchłań poprzez standardowe wejście i wyjście. Niestety otchłań nic na stdout nie wyrzuca i cały misterny plan poszedł w piz..
Czy szanowny autor mógłby w wolnej chwili (chociaż po ostatnim boomie na Otchłań to może być trudne) mógłby dodać opcję, która by umożliwiała komunikację z otchłanią po sieci, ewentualnie inną opcję, żeby moje proxy działało? Równie dobrze exe mogłoby eksportować jakieś dwie funkcje API typu uruchom(), czytaj(), pisz(), dzięki czemu zamiast robić komunikację międzyprocesową można by napisać jeszcze prostszy wrapper korzystający z exe jak z dll co umożliwiałoby tworzenie własnych klientów gry.
EDIT:
tak sobie pomyślałem, że mając takie proxy nic nie stoi na przeszkodzie, żeby napisać prostego klienta gry na androida a samą grę hostować gdzieś w chmurze lub komputerze w sieci lokalnej.
Pozdrawiam i gratuluję dzieła