Początek gry - Hexenlore
Moderatorzy: beluosus, dEmoraliZator
Początek gry - Hexenlore
Dzieńdoberek w ten jakże piękny (być może u kogoś) pierwszomajowy dzionek!
Postanowiłem opisać sytuację i popytać.
Mianowicie: zacząłem grać krasnoludem, wojownikiem. Oczywiście grę rozpocząłem w Hexenlore. Samouczek już dawno zrobiony, kozak podexpiony (11 lvl), biegam z długim mieczem (bo za 2 lvl topor runiczny, więc nie opyla się za bardzo kupować teraz czegoś innego), wszystkie opcje pancerza dostępne na obecny poziom mam wykupione. Tyle opisu.
Pytanie: gdzie tu można podexpić i zarobić trochę grosza? Arena odpada, bo expa mało. Jedyne co, to jakieś drobniaki z gladiatorów, ale i tych coraz mniej i rzadziej. Kanały - można podexpić na szczurach, goblinach itp, ale już trzeba się tam nałazić, żeby cokolwiek łaskawie wlazło pod ostrze. Na bagna krasnolud jest jeszcze zdecydowanie za słaby.
Czy w Hex są jakieś questy? Czy są inne opcje zarobku niż klepanie gladiatorów?
I poza tym:
1.Jakiś hobbit mówi, że wejście do kanałów jest na śmietnisku. Czy to pozotałość po starej wersji (obecnie wchodzi się pod keją)?
2. Kopalnia i kanion nieczynne. Czy w którymś momencie gry lokacja ta się odblokowuje czy też została zabetonowana na amen?
Postanowiłem opisać sytuację i popytać.
Mianowicie: zacząłem grać krasnoludem, wojownikiem. Oczywiście grę rozpocząłem w Hexenlore. Samouczek już dawno zrobiony, kozak podexpiony (11 lvl), biegam z długim mieczem (bo za 2 lvl topor runiczny, więc nie opyla się za bardzo kupować teraz czegoś innego), wszystkie opcje pancerza dostępne na obecny poziom mam wykupione. Tyle opisu.
Pytanie: gdzie tu można podexpić i zarobić trochę grosza? Arena odpada, bo expa mało. Jedyne co, to jakieś drobniaki z gladiatorów, ale i tych coraz mniej i rzadziej. Kanały - można podexpić na szczurach, goblinach itp, ale już trzeba się tam nałazić, żeby cokolwiek łaskawie wlazło pod ostrze. Na bagna krasnolud jest jeszcze zdecydowanie za słaby.
Czy w Hex są jakieś questy? Czy są inne opcje zarobku niż klepanie gladiatorów?
I poza tym:
1.Jakiś hobbit mówi, że wejście do kanałów jest na śmietnisku. Czy to pozotałość po starej wersji (obecnie wchodzi się pod keją)?
2. Kopalnia i kanion nieczynne. Czy w którymś momencie gry lokacja ta się odblokowuje czy też została zabetonowana na amen?
Ciekawostka
Brodząc w ściekach natknąłem się na coś takiego:1.Jakiś hobbit mówi, że wejście do kanałów jest na śmietnisku. Czy to pozostałość po starej wersji (obecnie wchodzi się pod keją)?
Co ciekawe tak naprawdę możemy dostać się na wysypisko lecz jedyną opcją wyjścia jest użycie mikstury (więc należy uważać aby nie utknąć tam bez mikstur)
- Jamnika uderzenie ciężko rani Ciebie!
Zostałeś zabity przez jamnika!!!!
Padasz martwy na ziemię.
Re: Początek gry - Hexenlore
może wioska goblinów się nada do expa?
Re: Początek gry - Hexenlore
Po 15 levelu ewakuowałem się do Mantaru. Wrócę tam jeszcze kiedyś
Re: Początek gry - Hexenlore
Od niedawna mam problem z dobraniem odpowiednich (do moich możliwości) przeciwników, obecnie na arenie spotkanie czegoś gladiatoropodobnego graniczy z cudem... Mag Lothar w tym wypadku polecił mi wypad do lokalnych kanalizacji - jednak w tych oto krasnoludzkich kanalizacjach wylano chyba jakiś kwas mocy... potwory które po nich krążą mają nadludzką Otchłańską moc i spotkanie np: Szczura zazwyczaj kończy się moją klęską... czy jest w okolicy jakieś bardziej dogodne miejsce do rozwijania swojego Krasnoluda?
- Jamnika uderzenie ciężko rani Ciebie!
Zostałeś zabity przez jamnika!!!!
Padasz martwy na ziemię.
Re: Początek gry - Hexenlore
Mnie wojownikiem zdobywanie poziomów nie nastręczało problemów. Zaopatrz się u zbrojmistrza w najlepszy dostępny ekwipunek/uzbrojenie. Jeżeli cierpisz na brak gotówki koniecznie wykonuj zadania dla Biura Tajemnic. Jak na moje oko chyba trochę za dużo dałeś w silę pomijając zręczność i kondycje.
Re: Początek gry - Hexenlore
Dzięki za odpowiedź, mam jeszcze jedno pytanie. Czy odnajdę Biuro Tajemnic w Hexenlore? - Trochę już zwiedziłem miasto a jeszcze się nie natknąłem...
- Jamnika uderzenie ciężko rani Ciebie!
Zostałeś zabity przez jamnika!!!!
Padasz martwy na ziemię.
-
- Posty: 131
- Rejestracja: pt lut 04, 2011 16:45
Re: Początek gry - Hexenlore
Już nie w tej wersji
Było w 1.2 - teraz jest opuszczone. Kto wie, może Weq je przywróci?
Było w 1.2 - teraz jest opuszczone. Kto wie, może Weq je przywróci?
Re: Początek gry - Hexenlore
Czołem!
Ponieważ lubię nie tuzinkowe postaci, zdecydowałem się na grę hobbitem nekromantą. W związku z powyższym, mam parę pytań co do początków gry:
1. Jaką broń powinienem wybrać na początku dla nekromanty skoro żadna z broni nie odpowiada moim umiejętnościom początkowym (laski 1%, martwy dotyk 30%, bicze 1%, laska błyskawic 1%)?
2. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale zdecydowałem się na dzidę (podobieństwo z laską???). Po czym kontynuując samouczek wpisałem komendę ekwipunek, potem coś sprawdziłem w pomocy, wydobyłem dzidę i... co dalej? nie mam żadnych nowych podpowiedzi, oglądając gameplaye wpisałem komendę uzbrojenie jednak dalej Lothar sam nie przemówił. Wyszedłem od kowala i wróciłem i on tam czeka nie wiadomo na co. Jak wpiszę zagadaj Lothar to mogę z nim pogadać na inne tematy i nie ma opcji kontynuuj samouczek czy coś w tym stylu. Nie wiem czy to nie bug w wersji 1.3 (tej ze strony głównej).
Czy coś źle robię?
P.S. Z tego wszystkiego jak wydobyłem dzidę i nie znalazłem jej potem w ekwipunku to omyłkowo kupiłem kolejną i zdaje się, że jak jedną chowam to drugą wyjmuję To tak ma być?
Ponieważ lubię nie tuzinkowe postaci, zdecydowałem się na grę hobbitem nekromantą. W związku z powyższym, mam parę pytań co do początków gry:
1. Jaką broń powinienem wybrać na początku dla nekromanty skoro żadna z broni nie odpowiada moim umiejętnościom początkowym (laski 1%, martwy dotyk 30%, bicze 1%, laska błyskawic 1%)?
2. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale zdecydowałem się na dzidę (podobieństwo z laską???). Po czym kontynuując samouczek wpisałem komendę ekwipunek, potem coś sprawdziłem w pomocy, wydobyłem dzidę i... co dalej? nie mam żadnych nowych podpowiedzi, oglądając gameplaye wpisałem komendę uzbrojenie jednak dalej Lothar sam nie przemówił. Wyszedłem od kowala i wróciłem i on tam czeka nie wiadomo na co. Jak wpiszę zagadaj Lothar to mogę z nim pogadać na inne tematy i nie ma opcji kontynuuj samouczek czy coś w tym stylu. Nie wiem czy to nie bug w wersji 1.3 (tej ze strony głównej).
Czy coś źle robię?
P.S. Z tego wszystkiego jak wydobyłem dzidę i nie znalazłem jej potem w ekwipunku to omyłkowo kupiłem kolejną i zdaje się, że jak jedną chowam to drugą wyjmuję To tak ma być?
Re: Początek gry - Hexenlore
Myślę, że na początek dla nekromanty losowa broń, później natomiast jak kaski uzbierasz to laski.
Natomiast co do zacięcia się samouczka, wygląda na to, że będziesz musiał grę zacząć od nowa. Jeśli wykonasz cokolwiek w złej kolejności, lub czegoś nie zrobisz, samouczka dokończyć już nie można. Tak więc polecam czytać uważnie samouczek następnym razem
Natomiast co do zacięcia się samouczka, wygląda na to, że będziesz musiał grę zacząć od nowa. Jeśli wykonasz cokolwiek w złej kolejności, lub czegoś nie zrobisz, samouczka dokończyć już nie można. Tak więc polecam czytać uważnie samouczek następnym razem
Re: Początek gry - Hexenlore
Nie, że nie można dokończyć - tylko trzeba wywołać dobrą kolejność :P
umiejętności - lista - kup - ekwipunek - dobądź - uzbrojenie
(kup może być bez przedmiotu).
Co do chowania dzidy - nie da się walczyć dwiema.
A co do umi na 1% na zwrócę uwagę jak dotrę do kompa :)
Weq
umiejętności - lista - kup - ekwipunek - dobądź - uzbrojenie
(kup może być bez przedmiotu).
Co do chowania dzidy - nie da się walczyć dwiema.
A co do umi na 1% na zwrócę uwagę jak dotrę do kompa :)
Weq
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.
Re: Początek gry - Hexenlore
Wow, dzięki za odpowiedź - fajnie, że jako autor znajdujesz czas wśród codziennych obowiązków na odpowiadanie graczom. Mi po pracy już by się nie chciało
Co do rad: wczytałem grę, zrobiłem jak pisałeś - niestety bez powodzenia
Rozpocząłem więc nową grę - hobbitem, klerykiem gdzie ten etap przeszedłem bez zająknięcia.
Postanowiłem jednak sprawdzić to jeszcze raz - utworzyłem kolejną postać - jeszcze raz hobbita, nekromantę i stało się dokładnie to samo co wcześniej. Wydaje mi się więc, że to może być jakiś bug - może dzida jest niewłaściwa dla nekromanty?
Załączam screen z nowej próby (świeża postać, pierwsza wizyta z Lotharem w kuźni) - przy czym kolejna instrukcja pojawiała się już przy "dobądź <broń>" a tu nie ma takiej instrukcji.
Bingo! sprawdziłem kolejny raz i jak kupi się miecz to po wpisaniu tych komend, przechodzi dalej. Nie mniej według polecenia umiejętności nie umiemy obsługiwać miecza
P.S. Mogę zapytać w czym programujesz Otchłań? Pytam ponieważ sam programuję, głównie w C#
Co do rad: wczytałem grę, zrobiłem jak pisałeś - niestety bez powodzenia
Rozpocząłem więc nową grę - hobbitem, klerykiem gdzie ten etap przeszedłem bez zająknięcia.
Postanowiłem jednak sprawdzić to jeszcze raz - utworzyłem kolejną postać - jeszcze raz hobbita, nekromantę i stało się dokładnie to samo co wcześniej. Wydaje mi się więc, że to może być jakiś bug - może dzida jest niewłaściwa dla nekromanty?
Załączam screen z nowej próby (świeża postać, pierwsza wizyta z Lotharem w kuźni) - przy czym kolejna instrukcja pojawiała się już przy "dobądź <broń>" a tu nie ma takiej instrukcji.
Bingo! sprawdziłem kolejny raz i jak kupi się miecz to po wpisaniu tych komend, przechodzi dalej. Nie mniej według polecenia umiejętności nie umiemy obsługiwać miecza
P.S. Mogę zapytać w czym programujesz Otchłań? Pytam ponieważ sam programuję, głównie w C#
- Załączniki
-
- dzida
- otchlan.png (104.58 KiB) Przejrzano 23014 razy
Re: Początek gry - Hexenlore
viewtopic.php?t=1309zuchboy pisze:P.S. Mogę zapytać w czym programujesz Otchłań? Pytam ponieważ sam programuję, głównie w C#
Na każdą świętość jest bluźnierca
Na każdą Otchłań - spojrzenie wzwyż
Na każdą boskość - Krzyż
Na każdą Otchłań - spojrzenie wzwyż
Na każdą boskość - Krzyż