Kilka błędów wynalezionych w wersji 1.2k
Wydaje mi się, że nikt wcześniej o nich nie wspominał, a jeśli się mylę, to proszę o wybaczenie.
1)
W pomieszczeniu Kuchnia (321,287,13) przebywa Gospodyni. Po jej zabiciu gra się zapętla wyrzucając błąd:
OTCHLAN.EXE pisze:Wyciągasz ze zwłok fartuch.
Blad - zadanie nieistniejacego przedmiotu: 0
Blad - zadanie nieistniejacego przedmiotu: 0
Wyciągasz ze zwłok fartuch.
Blad - zadanie nieistniejacego przedmiotu: 0
Blad - zadanie nieistniejacego przedmiotu: 0
...
i tak w kółko (aż do zresetowania gry).
2)
W lokacji "Chodnik" (434,322,10) jest błąd w opisie wyjść:
jest:
east, south
winno być:
west, south
3)
W lokacji "Korytarz" (393,326,10) po próbie skierowania się na zachód (w) dostaję informację, że otwieram przejście, choć skarbiec pozostaje zamknięty (chyba, że tak ma być, a ja mam zbyt mały rozumek, żeby coś z tym zamkiem wykombinować). Powinien być chyba komunikat "
Nie możesz tego otworzyć bez klucza".
4)
Była już mowa o niepożądanym zdejmowaniu uzbrojenia przy zakładaniu innych przedmiotów. Dotyczyło to naszyjników, o ile mnie pamięć nie myli. Ja też coś takiego zaobserwowałem, ale w takim konkretnym przypadku:
Mam na sobie uzbrojenie: na głowie -
rogaty hełm, na czole -
diadem ochrony. Zakładam na głowę
diadem (nie mylić z diademem ochrony) zamiast
rogatego hełmu, a
diadem ochrony zostaje na swoim miejscu (czyli prawidłowe zachowanie). Ale kiedy z powrotem zakładam na głowę
rogaty hełm, to mój bohater zdejmuje zarówno
diadem z głowy jak i
diadem ochrony z czoła (czyli nieprawidłowe zachowanie).
EDIT
5)
Dodam jeszcze o niedziałającym czarze '
magiczne otwarcie'. Pisałem już w innym miejscu o problemie z tym czarem, ale zaczynam nabierać przekonania, że to jednak błąd gry.