Błąd w wersji 1.2k

Błędy znalezione w wersjach 1.2

Moderator: dEmoraliZator

Uhavenk
Posty: 5
Rejestracja: czw maja 26, 2005 15:24

Błąd w wersji 1.2k

Post autor: Uhavenk » czw maja 26, 2005 15:33

Tak więc zrobiłem postać w wersji 1.2k ( wcześniej grałem w 1.18 ) - Nekromantą na 1 poziomie i oprowadza mnie ma Lothar. Gdy się przeteleportuje z nim do mojej gildii i chce trenować jakikolwiek atrybut wyrzuca coś takiego : "Trenować możesz:
Siłę, Zręczność, Kondycję, Mądrość, Inteligencję, Charyzma, mana, hp, mv".
Wpisywałem to na wszystkie sposoby: Trenuj, trenuj, tr, Tr i nic nie pomogło. Czy to błąd gry ew. postaci czy komputera mojego?

Weq
Posty: 1369
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 18:54

Post autor: Weq » czw maja 26, 2005 15:55

No dobrze - a jak wpiszesz "trenuj sil" albo "trenuj intel" ? W tej komendzie trzeba wskazać co chcesz trenowac - zgodnie z sugestią.
Weq
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.

Uhavenk
Posty: 5
Rejestracja: czw maja 26, 2005 15:24

Post autor: Uhavenk » pt maja 27, 2005 8:41

Widze że trochę niewyraźnie się wyraziłem. Wpisuje z atrybutami np trenuj siła albo trenuj inteligencja i mi wyskakuje to co pisałem w poprzednim poście.

Uhavenk
Posty: 5
Rejestracja: czw maja 26, 2005 15:24

Post autor: Uhavenk » pt maja 27, 2005 11:55

I znalazłem jeszcze jeden błąd - gdy wojownikiem kupuje miecz za 60 sztuk złota ubywa mi 57.

Weq
Posty: 1369
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 18:54

Post autor: Weq » pt maja 27, 2005 15:14

Błąd z trenowaniem:
Może ktoś to sprawdzić? Możesz Uhavenk dać screena z tego jak nie działa?
Weq
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.

Uhavenk
Posty: 5
Rejestracja: czw maja 26, 2005 15:24

Post autor: Uhavenk » pt maja 27, 2005 19:52

Oj, najmocniej cie przepraszam Weq - była to chwilowa niefunkcjonalność komputera - po zrestartowaniu wszystko wróciło do normy. Ale ceny chyba pozostały nie zmienione z wcześniejszych wersji gry - np sztylet kosztuje 65 a trace 61, miecz 60 a trace 57. Jeszcze raz przepraszam za kłopot.

Weq
Posty: 1369
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 18:54

Post autor: Weq » pt maja 27, 2005 21:08

Uhavenk pisze:Oj, najmocniej cie przepraszam Weq - była to chwilowa niefunkcjonalność komputera - po zrestartowaniu wszystko wróciło do normy.
Uff.... :)
Uhavenk pisze:Ale ceny chyba pozostały nie zmienione z wcześniejszych wersji gry - np sztylet kosztuje 65 a trace 61, miecz 60 a trace 57. Jeszcze raz przepraszam za kłopot.
[ poprawione - Weq (27.V.2005) ]
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.

Uhavenk
Posty: 5
Rejestracja: czw maja 26, 2005 15:24

Post autor: Uhavenk » wt cze 21, 2005 11:21

Nie wiem czy to błąd ale jak wypełnie zadanie naganiacza (zabić wszsytkie potwory na arenie) to po jego wykonaniu potworki sie nie odradzają.

Weq
Posty: 1369
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 18:54

Post autor: Weq » wt cze 21, 2005 16:56

Przez ile kolejnych dni sprawdzałeś?
Weq
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.

hapki
Posty: 43
Rejestracja: śr paź 27, 2004 23:38
Lokalizacja: gorzow wlkp obecnie bialystok

Post autor: hapki » czw lip 28, 2005 18:51

witanko

jesli chodzi o gre nekromanta to w zabawie z naganiaczem niezauwazylem bledow sprawdzalem kilka razy na roznych poziomach

taka mala aluzja jesli chodzi o moby to odradzaja sie okolo polnocy czyli 24 w nocy tak przynajmniej z zalozenia powinno to wygladac

jesli zabijesz je do tej godziny znaczy wszystko co znajdziesz na arenie to otrzymasz piniazki

pozdrawiam z powazaniem hapki vel behemot :)
wlaz kotek na plotek ...iiiii :)

Weq
Posty: 1369
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 18:54

Post autor: Weq » czw lip 28, 2005 19:32

hapki pisze:
taka mala aluzja jesli chodzi o moby to odradzaja sie okolo polnocy czyli 24 w nocy tak przynajmniej z zalozenia powinno to wygladac
Otóż nie do końca - odradzanie się jest losowe, ale oczywiście prawdopobieństwo odrodzenia się jest różne dla różnch mobów. Tym niemniej zawsze mniejsze od 1.
Weq
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.

ODPOWIEDZ