Bledy
Moderator: dEmoraliZator
błędy
1) O ile dobrze pamiętam:
W 61 dzień mojej wędrówki w "czas'ie" jest napisane dwa razy "dzień": ...dzień dzień płatków róży...
2) /xpaski dalej nie działają jak należy (np. /ep odświeża się kiedy mu się che i kiedy coś sporzyję ).
3) brak wyjść
Sprawdzana lokacja : (274,335,13)
4) Jestem wojownikiem i tak ze znudzenia wpisałem "10czaruj natarcie", no i straciłem koncentrację no to szczałeczka w górę i ENTER, i jeszcze raz, i jeszcze... i tak kilka razy . W końcu to mi się (pod Łokno'em XP) konsola wyłączyła!!! Why? A tak wogóle to dla postaci niemagicznych czarowanie powinno być wyłączone. ("Przecież ty nie umiesz czarować!").
5) Miałem 401 zm, w jubilerskim sprzedałem pierścień Laury za 1750 zm, a tu nagle w ekwipunku: "list kredytowy o wartości 1000 zm" i "(1151) złota moneta", buhaha , jubiler nie umie liczyć!!!
6) Czy tak ma być z "czas'em", tzn. przez kilka dni ta sama nazwa:
102-103 strachu
105-107 terroru
110-112 krwawych walk
7) W krypcie są 2 kamienne serca a w domu u Victorii nie ma listu![/b]
W 61 dzień mojej wędrówki w "czas'ie" jest napisane dwa razy "dzień": ...dzień dzień płatków róży...
2) /xpaski dalej nie działają jak należy (np. /ep odświeża się kiedy mu się che i kiedy coś sporzyję ).
3) brak wyjść
Sprawdzana lokacja : (274,335,13)
4) Jestem wojownikiem i tak ze znudzenia wpisałem "10czaruj natarcie", no i straciłem koncentrację no to szczałeczka w górę i ENTER, i jeszcze raz, i jeszcze... i tak kilka razy . W końcu to mi się (pod Łokno'em XP) konsola wyłączyła!!! Why? A tak wogóle to dla postaci niemagicznych czarowanie powinno być wyłączone. ("Przecież ty nie umiesz czarować!").
5) Miałem 401 zm, w jubilerskim sprzedałem pierścień Laury za 1750 zm, a tu nagle w ekwipunku: "list kredytowy o wartości 1000 zm" i "(1151) złota moneta", buhaha , jubiler nie umie liczyć!!!
6) Czy tak ma być z "czas'em", tzn. przez kilka dni ta sama nazwa:
102-103 strachu
105-107 terroru
110-112 krwawych walk
7) W krypcie są 2 kamienne serca a w domu u Victorii nie ma listu![/b]
Na każdą świętość jest bluźnierca
Na każdą Otchłań - spojrzenie wzwyż
Na każdą boskość - Krzyż
Na każdą Otchłań - spojrzenie wzwyż
Na każdą boskość - Krzyż
żeby zaznaczyć chociaż w jakiś sposób to że pamiętam o Otchłani (choć nie mam czasu na gre(i wyłapywanie błędów)):
ad pkt.5
jubiler dobrze policzył:
(1000 + 1151) - 401 = 1750
bo
1151 - 401 = 750
a tak w ogóle to chyba jest jakiś specjalny temat o błędach w wersji 1,2j
ad pkt.5
jubiler dobrze policzył:
(1000 + 1151) - 401 = 1750
bo
1151 - 401 = 750
a tak w ogóle to chyba jest jakiś specjalny temat o błędach w wersji 1,2j
Niech dźwięczy, męczy, aż do zadyszki, śmiechu mi trzeba przede wszystkim
Re: błędy
Możesz to jeszcze raz sprawdzić? U mnie tego nie ma.beluosus pisze:1) O ile dobrze pamiętam:
W 61 dzień mojej wędrówki w "czas'ie" jest napisane dwa razy "dzień": ...dzień dzień płatków róży...
[ poprawione - Weq (8.5.2005) ]beluosus pisze: 2) /xpaski dalej nie działają jak należy (np. /ep odświeża się kiedy mu się che i kiedy coś sporzyję ).
To pierwszy komunikat błędu z tej serii czy jakiś kolejny? (w danej rozgrywce)beluosus pisze: 3) brak wyjść
Sprawdzana lokacja : (274,335,13)
[ poprawione - Weq (8.5.2005) ]beluosus pisze: 4) Jestem wojownikiem i tak ze znudzenia wpisałem "10czaruj natarcie", no i straciłem koncentrację no to szczałeczka w górę i ENTER, i jeszcze raz, i jeszcze... i tak kilka razy . W końcu to mi się (pod Łokno'em XP) konsola wyłączyła!!! Why? A tak wogóle to dla postaci niemagicznych czarowanie powinno być wyłączone. ("Przecież ty nie umiesz czarować!").
Tak ma być.beluosus pisze: 6) Czy tak ma być z "czas'em", tzn. przez kilka dni ta sama nazwa:
102-103 strachu
105-107 terroru
110-112 krwawych walk
Weq
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.
Komendy /text1 i /text2 nie działają dobrze.
Otóż po wpisaniu komendy powiedzmy /text2 wszystkie kolory robią się ciemniejsze i bardziej bure. To denerwujące bo te nocne teksty są czasem za ciemne.
Co gorsza krzanią się polskie znaczki. Nie pomga żadne (to nowość wersji 'j') kodowanie. Cp3 (czyli brak) także. Po wpisaniu tego polecenia krzaczki znikają tylko z opisów lokacji. Reszta się dalej krzaczy. To denerwujące...
Nie pomaga zmiana spowrotem na /text1 wszystko tak samo, tylko liczba wierszy inna
A szkoda, bo denerwuje mnie jak mam tylko pół ekranu zapisane...
Otóż po wpisaniu komendy powiedzmy /text2 wszystkie kolory robią się ciemniejsze i bardziej bure. To denerwujące bo te nocne teksty są czasem za ciemne.
Co gorsza krzanią się polskie znaczki. Nie pomga żadne (to nowość wersji 'j') kodowanie. Cp3 (czyli brak) także. Po wpisaniu tego polecenia krzaczki znikają tylko z opisów lokacji. Reszta się dalej krzaczy. To denerwujące...
Nie pomaga zmiana spowrotem na /text1 wszystko tak samo, tylko liczba wierszy inna
A szkoda, bo denerwuje mnie jak mam tylko pół ekranu zapisane...
Moja Strona o Map Makerze i Otchłani
Mój Blog
Zbieram kliknięcia na licencję do Opery. Proszę kliknij TU
Mój Blog
Zbieram kliknięcia na licencję do Opery. Proszę kliknij TU
No tu chyba nic nie poradzę... taki pascal.Meaglin pisze:Komendy /text1 i /text2 nie działają dobrze.
Otóż po wpisaniu komendy powiedzmy /text2 wszystkie kolory robią się ciemniejsze i bardziej bure. To denerwujące bo te nocne teksty są czasem za ciemne.
[ poprawione - Weq (9.5.2005) ]Meaglin pisze: Co gorsza krzanią się polskie znaczki. Nie pomga żadne (to nowość wersji 'j') kodowanie. Cp3 (czyli brak) także. Po wpisaniu tego polecenia krzaczki znikają tylko z opisów lokacji. Reszta się dalej krzaczy. To denerwujące...
Nie pomaga zmiana spowrotem na /text1 wszystko tak samo, tylko liczba wierszy inna :?
Ostatnio zmieniony wt maja 10, 2005 0:22 przez Weq, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.
??? A to jakaś gotowa funkcja? Bo to chyba zamienia na ciemniejsze odpowiedniki użytych kolorów (w 16 kolorowej palecie, rzecz jasna), a nie jakoś tak poprostu... zciemniaWeq pisze:No tu chyba nic nie poradzę... taki pascal.Meaglin pisze:Komendy /text1 i /text2 nie działają dobrze.
Otóż po wpisaniu komendy powiedzmy /text2 wszystkie kolory robią się ciemniejsze i bardziej bure. To denerwujące bo te nocne teksty są czasem za ciemne.
Jesteś Wielki, dziękiWeq pisze:Meaglin pisze: Co gorsza krzanią się polskie znaczki. Nie pomga żadne (to nowość wersji 'j') kodowanie. Cp3 (czyli brak) także. Po wpisaniu tego polecenia krzaczki znikają tylko z opisów lokacji. Reszta się dalej krzaczy. To denerwujące...
Nie pomaga zmiana spowrotem na /text1 wszystko tak samo, tylko liczba wierszy inna
[ poprawione - Weq (9.5.2005) ]
Moja Strona o Map Makerze i Otchłani
Mój Blog
Zbieram kliknięcia na licencję do Opery. Proszę kliknij TU
Mój Blog
Zbieram kliknięcia na licencję do Opery. Proszę kliknij TU
No niestety raczej po prostu ściemnia, ew. jest to złudzenie optyczne (literki mniejsze to i mniej koloru co w kontraście z czernią może być ciemniejsze).
Na pewno nigdzie nie ma:
if tryb=text2 then sciemnij_kolory;
to gwarantuje :)
Weq
Na pewno nigdzie nie ma:
if tryb=text2 then sciemnij_kolory;
to gwarantuje :)
Weq
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.
Właśnie chodzi o to, że to nieprawda...
gdy zmieniam spowrotem na /text1 kolory są identyczne. A dodatkowo to naprawdę nie są te same kolory. Biel od szarosci to umiem odróżnić...
gdy zmieniam spowrotem na /text1 kolory są identyczne. A dodatkowo to naprawdę nie są te same kolory. Biel od szarosci to umiem odróżnić...
Moja Strona o Map Makerze i Otchłani
Mój Blog
Zbieram kliknięcia na licencję do Opery. Proszę kliknij TU
Mój Blog
Zbieram kliknięcia na licencję do Opery. Proszę kliknij TU
No to nędza - ba jak się mówi: "u mnie działa".
Ma ktoś jeszcze ten problem?
Weq
Ma ktoś jeszcze ten problem?
Weq
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.
Re: błędy
1) ^^^ Nie wiem czy to ma jeszcze jakieś znaczenie, to był taki pojedynczy komunikat.Weq pisze:To pierwszy komunikat błędu z tej serii czy jakiś kolejny? (w danej rozgrywce)
2) Mapa miasta Hexenlore - dość dużo błędów w lokacjach, zwłaszcza na statku. Nie chce mi się ich teraz wypisywać .
Ostatnio zmieniony śr mar 29, 2006 14:13 przez beluosus, łącznie zmieniany 2 razy.
Na każdą świętość jest bluźnierca
Na każdą Otchłań - spojrzenie wzwyż
Na każdą boskość - Krzyż
Na każdą Otchłań - spojrzenie wzwyż
Na każdą boskość - Krzyż