Błędy podzczas gry nekromantą . . . .
Moderator: dEmoraliZator
- DarkSorrow
- Posty: 2
- Rejestracja: pt kwie 08, 2005 15:03
Błędy podzczas gry nekromantą . . . .
- (Błąd) Martwy dotyk nie zabiera many . . . .
- (Błąd) Zrobilem aliasa do wessania zwlok i flakow, jesli szybko go wklepuje - gra sie zamyka a sejw kaszani, postac juz nie chce sie zaladowac :/
- (Sugestia) Niektóre przedmioty są dostępne na danym poziomie, ale wymagają wysokiej siły. Czy możnaby wprowadzić w liscie towarów dodatkowy pasek wskazujący na minimalne wymaganą wartość cechy ?
Dzięki Weq, odwalasz kawał dobrej roboty ! Keep it up GG !
Bój się Nocy.
- vikki_87
- Posty: 81
- Rejestracja: ndz sty 23, 2005 22:12
- Lokalizacja: Nie Twój zasmarkany interes
- Kontakt:
ja osobiscie bardzo dobrym pomyslem znajduje (skad ja biore takie kaszaniaste sformułowania??) fakt, iz najslabsze czary nie koksztuja many... dawniej tego (bledu?) nie bylo, i gra magiem na poczatku polegala na dluuugich okresach odpoczynku przerywanymi czasem walkami lub questami... a tym bardziej teraz, kiedy mana nie regeneruje sie szybciej w ogrodzie justyny, przepraszam Justyny....
Pora na nowy podpis... tylko jaki?
- DarkSorrow
- Posty: 2
- Rejestracja: pt kwie 08, 2005 15:03
Czar za darmo ?
No to w sumie nie jest zły pomysł, ale np Ognisty Dotyk Elementalisty już zabiera chyba 25 many . . .
Bój się Nocy.