Bledy

Błędy znalezione w wersjach 1.2

Moderator: dEmoraliZator

Awatar użytkownika
Doman
Posty: 37
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 17:17

Post autor: Doman » śr sty 26, 2005 18:13

No to mamy niezerową ilość powodów żeby zrobić port Otchłani pod Linuxa ;)

Awatar użytkownika
vikki_87
Posty: 81
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 22:12
Lokalizacja: Nie Twój zasmarkany interes
Kontakt:

Post autor: vikki_87 » śr sty 26, 2005 20:53

Hej, a nie dałoby sie wypuscic takiego niekompletnego patcha z tym co dotychczas poprawione? bo mi sie trochę tak sobie gra z tym wszystkim..... i jeszcze jedno - ale to juz dotyczy wersji 1.2f... tam był chyba duzy blad z reputacją... zabijalem se rozne nieprzyjemne stworki typu nomada czy skorpion na pustyni i rep leciala mi na leb na szyje... I generalnie byłem dla wszystkich miły a trażnicy chcieli mnie zapuszkowac.. Questy z BT tylko pogarszały sprawe
Pora na nowy podpis... tylko jaki?

Awatar użytkownika
vikki_87
Posty: 81
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 22:12
Lokalizacja: Nie Twój zasmarkany interes
Kontakt:

Post autor: vikki_87 » śr sty 26, 2005 21:03

szczerze powiem ze najbardziej to mi teskno do umiejetnosc Eliksiry u kleryka.. Kleryk jest wypas...
Pora na nowy podpis... tylko jaki?

Awatar użytkownika
vikki_87
Posty: 81
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 22:12
Lokalizacja: Nie Twój zasmarkany interes
Kontakt:

Post autor: vikki_87 » śr sty 26, 2005 21:09

btw, wlasnie znalazlem blad... mam pierwszy poziom kleryka, niedzwiedz mnie troche wyszczerbil i se czaruje leczenie lekkich ran czy jakos tak...
udalo sie mimo ze mam 30 punktow tylko w tej umi, ale many nie ubylo..
sprawdzilem w danych bo pomyslalem ze moze sie rabnalem przy skladaniu prompta, ale nie, wciaz mam 125/125... i to sie tak powtarzalo az sie wyleczylem ... mily blad, ale jednak blad... i jeszcze chyba klawisz skrotu nie dziala, zrobilem przyporzadkowanie dla tego czaru, wciskam w walce, ale efektow zadnych., ani komentarza, ani ubytku many
Pora na nowy podpis... tylko jaki?

Awatar użytkownika
vikki_87
Posty: 81
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 22:12
Lokalizacja: Nie Twój zasmarkany interes
Kontakt:

Post autor: vikki_87 » śr sty 26, 2005 21:38

heh... mialem nadzieje ze jednak cos sie juz uda kupic w sklepiku u brata kleryka.... moze jak juz wprowadzisz eliksiry dla Kleryka to przy okazji umiescisz tam pare trudno dostepnych skladnikow lub rzadkie recepturki? i moze jakies slabe artefakty..... typu alabastrowy pierscien :)
Pora na nowy podpis... tylko jaki?

Awatar użytkownika
vikki_87
Posty: 81
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 22:12
Lokalizacja: Nie Twój zasmarkany interes
Kontakt:

Post autor: vikki_87 » śr sty 26, 2005 21:44

post numer kolejny
zrozpaczony (do konca questa zostalo mi 3h, a bylem w zlym koncu miasta) wpisalem dawaj 100.. powiedzial Hmm? i sie ucieszylem ze kod nie dziala.... ale po wpisaniu ekw wyrzucil bla zadania istnienia nieistniejacego przedmiotu... i zaraz potem dostrzeglem przeklete "wskaznik wagi uszkodzony..." a zaden z tych komunikatow nie zniknal, pojawialy sie po kazdej akcji... nie jestem pewien co do pierwszego, ale wskaznik na pewno....
Pora na nowy podpis... tylko jaki?

Awatar użytkownika
Meaglin
Posty: 97
Rejestracja: pt sty 07, 2005 21:40
Lokalizacja: Z Drzewosali
Kontakt:

Post autor: Meaglin » śr sty 26, 2005 23:01

Znasz taką opcję "edytuj"?
Moja Strona o Map Makerze i Otchłani
Mój Blog

Zbieram kliknięcia na licencję do Opery. Proszę kliknij TU

Awatar użytkownika
vikki_87
Posty: 81
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 22:12
Lokalizacja: Nie Twój zasmarkany interes
Kontakt:

Post autor: vikki_87 » czw sty 27, 2005 15:43

Argh...
siedze se u qmpla co to lubi lowca grac..... I kupilem mu troche strzal, powiedzialem, ze po walce je podniesiemy, ze to nie wyrzucanie kasy w bloto.... a tu przykra niespodzianka.... Nie bylo zadnych strzal na ziemi po walce.. zadnych! i to nie jeden raz.... wrecz ani razu nie udalo sie podniesc strzal. No i jest jakis blad z parametrem #t prompta... po podniesieniu jakiegos przedmiotu sie zeruje, chociaz do konca czasu zostalo na przyklad 7 godzin... hilfe ;P

a tak na uboczu... nie, nie wiem co masz na mysli mowiac o edytowani, ale problem był miły i jednak sam zniknął
I jednak /nointro nie dziala... jak ustawic to zeby dzialalo? bo jak pisze C:\costam\Otchłań\OTCHLAN.exe /nointro to efektu nie ma zadnego
No i jednak błąd z reputacją - zabijalem tylko moby na arenie i jednego rzezimieszka, wykonywlem liczne questy z BT, a reputacja: jestes niemily... czemU??? czy za zabicie kogokolwiek w Mantarze poza areną reputacja leci na łeb na szyję? I jak sens ma darowanie zycia oprychom, rzezimieszkom itd? nawet ich zachowanie w opisach jest dostatecznym powodem zeby ich skosic.... Zrobcie cos z tym plz, albo przynajmniej dajcie inne miejsce gdzie moza sie bawic przed 6 levem, bo arenajest jednak dla dzieci...

sry, nie rep a opinia mi sie popsulamialem slba opinie, choc bylem grzeczny....
Aaargh - człowieku - to co było w czterech postach skleiłem w jeden ale to było ostatni raz. Następnym razem jeśli chcesz dodać kolejny post pod poprzednim Twoim - klikaj edytuj i dopisuj co chcesz. Weq
Pora na nowy podpis... tylko jaki?

Awatar użytkownika
M3n747
Posty: 296
Rejestracja: śr sty 05, 2005 19:42
Lokalizacja: Gdańsk-3

Post autor: M3n747 » czw sty 27, 2005 20:09

Ja tam rzezimieszków, pijaków i innych meneli koszę równo z trawą i cały czas jestem neutralny... A co do /nointro - polecam umieszczenie w katalogu gry pliku *.BAT z poleceniem "@otchlan.exe /nointro" - u mnie działa.
Wyszło to trochę inaczej, niż myślałem, ale zawsze wyszło.
(Kubuś Puchatek)

Awatar użytkownika
Kirsen
Posty: 36
Rejestracja: śr sty 05, 2005 15:42
Lokalizacja: Kraków/Lublin
Kontakt:

Post autor: Kirsen » czw sty 27, 2005 20:25

vikki_87 pisze:sry, nie rep a opinia mi sie popsulamialem slba opinie, choc bylem grzeczny....
A moze sypiasz na ulicy? Mnie bardzo zaskoczylo ze obudzenei przez straznika tak psuje opinie... Odkad sie dowiedzialem staram sie ja sobie naprawic.. ale przez blad (albo blad, albo moja opinia juz im wystarczy do atakowania mnie) atakuja mnie np straznicy w Hexenlore.. i mysle ze to opinii nie poprawia. Wiec starajac sie caly czas pracowac nad opinia utrzymuje ja na salym (nie lubiany) poziomie.
Pozdrawiam,
Kirsen

Awatar użytkownika
vikki_87
Posty: 81
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 22:12
Lokalizacja: Nie Twój zasmarkany interes
Kontakt:

Post autor: vikki_87 » czw sty 27, 2005 21:00

teraz mi tylko powiedzcie jak usunac tego idiotycznego posta......
Ostatnio zmieniony czw sty 27, 2005 21:08 przez vikki_87, łącznie zmieniany 1 raz.
Pora na nowy podpis... tylko jaki?

Awatar użytkownika
vikki_87
Posty: 81
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 22:12
Lokalizacja: Nie Twój zasmarkany interes
Kontakt:

Post autor: vikki_87 » czw sty 27, 2005 21:04

ale wiecie, jak to przemyslalem, to nie do konca woprzo... Bo przeciez tak naprawde poza domem i swiatynia Ci przekleci straznicy kreca sie wszedzie..... chyba trzeba by zwrocic uwage na pomysly z karczmami...... zeby tam bylo mozna wynajac za uczciwe pieniadze pokoj... notak, w karczmach tez da sie spac....

No i jeszcze gra sprawila mi szalenie przykrą niespodziankę.... jak mogłeś Weq.... usunąłeś swietlista kule z latarni... powiedzcie mi chociaz ze da sie ja znalezc w jakims innym miejscu..... Normalnie sobie tam lezala a teraz jej nie ma.... przeszukalem to ustrojstwo, przeszukalem nawet soczewke, ale "nic ciekawego"

Kolejny bląd, ale nie mam pojęcia skąd się wziął... Wchodzę sobie do karczmy "pod klonem", patrze, a tam dwóch Lotharów, dwóch barmanów... nie wiem co jeszcze mozna powiedziec - zdazylo sie

Sry weq, nie przyszlo mi to do glowy... usune pozostale... albo skjele, jesli wazne.... jestem kompletny n00b jesli chodzi o fora

Natknąłem się na irytujący błąd... Jeśli zapytam szefa przed upływem 24 godzin o pracę, mówi: "wpadnij jutro".... i jeśli zapytam go o to przed upływem 24h od tego pytania (a nie, jak byc powinno, od ostatniego zadania) to mówi: wpadnij jutro.... jak sie nie uwaza to przez ładnych parę dni można w ogóle nie znaleźć fuchy :/

No i brakuje mi miejsca do expienia na 8mym poziomie.... wioska goblinow za daleko, gnomy są Bogu ducha winne, a ogród jest za twardy... moze by tak zrobic np zeby na arenie pojawialy sie moby zaleznione od lvlu postaci? nie tak dokladnie jak przestepcy - wtedy w ogóle nie byłoby sensu sie ruszać z miasta, ale może jakoś... tak powiedzmy właśnie do 10 lvla.. w Hexenlore na arenie jest dżabersmok(lvl chyba właśnie 10), a w Mantarze najsilniejszy jest wilk, którego na 2gim sie kosi bez kompleksów...
Ostatnio zmieniony pt sty 28, 2005 19:14 przez vikki_87, łącznie zmieniany 7 razy.
Pora na nowy podpis... tylko jaki?

Awatar użytkownika
Weq
Posty: 1384
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 18:54

Post autor: Weq » czw sty 27, 2005 21:08

Spoko - po rpstu pamiętaj na przyszłość.
A kuli nie usuwałem.
Weq
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.

Awatar użytkownika
Doman
Posty: 37
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 17:17

Post autor: Doman » pt sty 28, 2005 15:27

Nie wiem o co całe to zamieszanie. Ja od niepamiętnych czasów nocuję w ogrodzie Justyny (zimno mi nie straszne ;) a i rgeneracja szybciej leci). No i od biedy można się w gildii zdrzemnąć.

Awatar użytkownika
M3n747
Posty: 296
Rejestracja: śr sty 05, 2005 19:42
Lokalizacja: Gdańsk-3

Post autor: M3n747 » sob sty 29, 2005 2:01

Ja, będąc w mieście, sypiam w świątyni albo w mieszkaniu Victorii. W ogrodzie Justyny tylko wtedy, gdy jestem solidnie pocharatany. ^^
Wyszło to trochę inaczej, niż myślałem, ale zawsze wyszło.
(Kubuś Puchatek)

ODPOWIEDZ