Strona 4 z 12

: pn sty 17, 2005 23:52
autor: Tymon
kilka bledow ktore zauwazylem ale nie wiem czy one sie pojawiaja u wszystkich czy tylko u mnie ale:

1 Dostalem questa z pajakami wiec udalem sie do zasmuconych rodzicow otoz po rozmowie z nimi (w chatce) zaatakowali mnie:P niewiem czy to tak z szalenstwa bo dzici stracili czy jakis blad.

2 w sklepie z artefaktami w Mantarze jakos zniknely wszystkie przedmioty. Dodam ze zainstalowalem patch:/

3 Quest z wozkiem jakos nie chce sie wlaczyc mimo iz mam juz 20 lev

Reszta sie okaze w praniu:P

: pn sty 17, 2005 23:55
autor: dEmoraliZator
Kilka małych "zaległych" spraw:

#1: Lekcje Lothara - kupno broni w kuźni. Jeżeli spróbuje się kupić nieistniejący przedmiot to tutorial i tak poleci dalej.

#2: możliwość zakładania sideł na statku. I jeszcze ten komentarz z chowaniem się za drzewem...

#3: #y (ilość kilogramów, które jeszce można unieść) w prompcie. WEQ wie, o co chodzi :-)

#4:

Kod: Zaznacz cały

mowa o Gildii elem. dla kleryka w Hexenlore
dla nekromanty tak samo

: wt sty 18, 2005 17:54
autor: M3n747
Quest "Pająki" - na mnie też rodzice porwanych dzieci się rzucili, mimo iż jestem neutralny. A żeby było ciekawiej, po uratowaniu dziatek i powrocie do wioski, wyskoczył opis jak to się wieśniacy cieszą, że mi się udało. Duchy czy jak? :)

: wt sty 18, 2005 19:58
autor: Weq
Dobra - atakujące moby questowe już wszyscy znamy...

Re: Demoralizator:
Ja pamiętam, ale #1#2 to nie za bardzo mam wizję żeby poprawić, #3: #y wyleciałw ogóle #4 - poprawione

Re: Tymon:
1 - błąd ten sam co atakujący podróżnik
2 - musi parę dni minąć zanim się zapasy uzupełnią - jeśli po tygodniu dalej nic nie będzie to daj znać
3 - już się wyłączył - za późno.

Re M3n747:
Złe wyjścia: poprawione

Re: Meagllin:
Nie wychodzący dziadek : Poprawione

Re Filix:
(263,322,13) - popr
To nie problem, ale wolę mieć wolną rękę w opisywaniu wyjść

Re: Meaglin:
270,320,12 - poprawione

Weq

: wt sty 18, 2005 23:56
autor: Kirsen
(281,199,13) skulcity.are - karczma jest na SW a nie na E.
A pozatym "karczm", a nie "karczem"

: sob sty 22, 2005 22:57
autor: M3n747
(274, 177, 10) w podzamk2.are - błędnie opisane wyjścia z lokacji (west i north, zamiast east i north)

: ndz sty 23, 2005 18:31
autor: M3n747
Quest "Zemsta Marnaka", część druga - Marnak mówi "ty wszystko co mam".

nie działają /nodebug /zaladuj

: pn sty 24, 2005 11:29
autor: Atratus
Po wpisaniu ‘pomoc parametry’ wyświetlają się dostępne parametry, niestety działa tylko jeden - /nointro.

/nodebug
/zaladuj

nie działają.

: pn sty 24, 2005 17:21
autor: vikki_87
No to ja może dorzucę cosik jeszcze, choć nie wiem czy to błąd czy tylko moja nieudolność - mianowicie nie mam polskich znaków, nie zależnie od strony kodowej ustawionej parametrem "/cpx"... I gram na /cp3... ale tęskno mi trochę do żółtej gęsi ćmą karmiącej źrebię... Jeśli ktoś ma radę dla mnie to chętnie wysłucham... Jakby to mogło mieć jakieś znaczenie to mam Win98, bez żadnych patchy czy dodatków....

: pn sty 24, 2005 18:05
autor: Meaglin
Ja mam tak na widnowsie XP

: pn sty 24, 2005 18:32
autor: Doman
Vikki, sprawdź, czy problem dotyczy tylko Otchłani, czy ogólnie DOS-u.

: pn sty 24, 2005 18:54
autor: vikki_87
I jeszcze jeden... stary jak świat... przed chwilą w karczmie "Pod Klonem" wpisałem "zamow z" i sie zawiesilo..... echh

: śr sty 26, 2005 1:57
autor: Weq
Kirsen pisze:(281,199,13) skulcity.are - karczma jest na SW a nie na E.
A pozatym "karczm", a nie "karczem"
Poprawione.
M3n747 pisze: (274, 177, 10) w podzamk2.are - błędnie opisane wyjścia z lokacji (west i north, zamiast east i north)
Quest "Zemsta Marnaka", część druga - Marnak mówi "ty wszystko co mam".
Poprawione
vikki_87 pisze: Po wpisaniu ‘pomoc parametry’ wyświetlają się dostępne parametry, niestety działa tylko jeden - /nointro.
/zaladuj
nie działają.
Poprawione - a dlaczego twierdzisz ze /nodebug nie dziala?
vikki_87 pisze: I jeszcze jeden... stary jak świat... przed chwilą w karczmie "Pod Klonem" wpisałem "zamow z" i sie zawiesilo..... echh
Poprawione

Weq

/nodebug

: śr sty 26, 2005 11:19
autor: Atratus
Weq pisze: Poprawione - a dlaczego twierdzisz ze /nodebug nie dziala?
Wydawało mi się, że /nodebug ma między innymi powodować opuszczenie sprawdzania spójności plików przy starcie gry, ale chyba się pomyliłem. Warto by było dodać taką możliwość. Gram pod Linuksem i uruchomienie Otchłani trwa dokładnie 1 minutę i 41 sekund. Trochę to męczące.

: śr sty 26, 2005 13:53
autor: Weq
No niestety - nie do tego służy. Jakbym dodał opcję nie sprawdzania spójności plików to by to było cokolwiek bez sensu. Natomiast czas uruchamiania jest cokolwiek długi. Nie orientuję się niestety jak działają emulatory pod Linuxem, więc nie jestem w stanie pod tym kątem optymalizować.
Weq