Strona 10 z 12

: ndz lut 13, 2005 20:23
autor: Eru
ale pomyslcie, szkoła była piekan, mozna było się powyzywać na nielubianych nauczycielach, i jeszcza za to dostawałeś exp + ok 20 zł monet :)... to były stare dobre czasy

błędy

: pn kwie 11, 2005 10:58
autor: beluosus
1) O ile dobrze pamiętam:
W 61 dzień mojej wędrówki w "czas'ie" jest napisane dwa razy "dzień": ...dzień dzień płatków róży...

2) /xpaski dalej nie działają jak należy (np. /ep odświeża się kiedy mu się che i kiedy coś sporzyję ;) ).

3) brak wyjść
Sprawdzana lokacja : (274,335,13)

4) Jestem wojownikiem i tak ze znudzenia wpisałem "10czaruj natarcie", no i straciłem koncentrację :) no to szczałeczka w górę i ENTER, i jeszcze raz, i jeszcze... i tak kilka razy ;) . W końcu to mi się (pod Łokno'em XP) konsola wyłączyła!!! Why? A tak wogóle to dla postaci niemagicznych czarowanie powinno być wyłączone. ("Przecież ty nie umiesz czarować!").

5) Miałem 401 zm, w jubilerskim sprzedałem pierścień Laury za 1750 zm, a tu nagle w ekwipunku: "list kredytowy o wartości 1000 zm" i "(1151) złota moneta", buhaha ;), jubiler nie umie liczyć!!!

6) Czy tak ma być z "czas'em", tzn. przez kilka dni ta sama nazwa:
102-103 strachu
105-107 terroru
110-112 krwawych walk

7) W krypcie są 2 kamienne serca a w domu u Victorii nie ma listu![/b]

: pn kwie 11, 2005 21:22
autor: Eru
żeby zaznaczyć chociaż w jakiś sposób to że pamiętam o Otchłani (choć nie mam czasu na gre(i wyłapywanie błędów)):

ad pkt.5
jubiler dobrze policzył:
(1000 + 1151) - 401 = 1750
bo
1151 - 401 = 750

a tak w ogóle to chyba jest jakiś specjalny temat o błędach w wersji 1,2j

: śr kwie 13, 2005 23:07
autor: Doman
Część punktu 4, mianowicie zamykanie się konsoli DOS-u w XP to nie problem otchłani. U mnie zdarza się to często gdy mam włączone środowisko TP.

: pn kwie 18, 2005 10:07
autor: beluosus
Eru pisze:...jubiler dobrze policzył...
Dobra, mój błąd :? (jestem ciekawy jak ja to wtedy policzyłem :D ) , ale i tak raz zamienia 1000 zm na list kredytowy a raz nie.

: pn kwie 18, 2005 15:26
autor: Weq
Raz ma list kredytowy a raz same drobne :D
Weq

Re: błędy

: ndz maja 08, 2005 20:13
autor: Weq
beluosus pisze:1) O ile dobrze pamiętam:
W 61 dzień mojej wędrówki w "czas'ie" jest napisane dwa razy "dzień": ...dzień dzień płatków róży...
Możesz to jeszcze raz sprawdzić? U mnie tego nie ma.
beluosus pisze: 2) /xpaski dalej nie działają jak należy (np. /ep odświeża się kiedy mu się che i kiedy coś sporzyję ;) ).
[ poprawione - Weq (8.5.2005) ]
beluosus pisze: 3) brak wyjść
Sprawdzana lokacja : (274,335,13)
To pierwszy komunikat błędu z tej serii czy jakiś kolejny? (w danej rozgrywce)
beluosus pisze: 4) Jestem wojownikiem i tak ze znudzenia wpisałem "10czaruj natarcie", no i straciłem koncentrację :) no to szczałeczka w górę i ENTER, i jeszcze raz, i jeszcze... i tak kilka razy ;) . W końcu to mi się (pod Łokno'em XP) konsola wyłączyła!!! Why? A tak wogóle to dla postaci niemagicznych czarowanie powinno być wyłączone. ("Przecież ty nie umiesz czarować!").
[ poprawione - Weq (8.5.2005) ]
beluosus pisze: 6) Czy tak ma być z "czas'em", tzn. przez kilka dni ta sama nazwa:
102-103 strachu
105-107 terroru
110-112 krwawych walk
Tak ma być.

Weq

: pn maja 09, 2005 21:43
autor: Meaglin
Komendy /text1 i /text2 nie działają dobrze.
Otóż po wpisaniu komendy powiedzmy /text2 wszystkie kolory robią się ciemniejsze i bardziej bure. To denerwujące bo te nocne teksty są czasem za ciemne.
Co gorsza krzanią się polskie znaczki. Nie pomga żadne (to nowość wersji 'j') kodowanie. Cp3 (czyli brak) także. Po wpisaniu tego polecenia krzaczki znikają tylko z opisów lokacji. Reszta się dalej krzaczy. To denerwujące...
Nie pomaga zmiana spowrotem na /text1 wszystko tak samo, tylko liczba wierszy inna :?

A szkoda, bo denerwuje mnie jak mam tylko pół ekranu zapisane... :?

: pn maja 09, 2005 23:26
autor: Weq
Meaglin pisze:Komendy /text1 i /text2 nie działają dobrze.
Otóż po wpisaniu komendy powiedzmy /text2 wszystkie kolory robią się ciemniejsze i bardziej bure. To denerwujące bo te nocne teksty są czasem za ciemne.
No tu chyba nic nie poradzę... taki pascal.
Meaglin pisze: Co gorsza krzanią się polskie znaczki. Nie pomga żadne (to nowość wersji 'j') kodowanie. Cp3 (czyli brak) także. Po wpisaniu tego polecenia krzaczki znikają tylko z opisów lokacji. Reszta się dalej krzaczy. To denerwujące...
Nie pomaga zmiana spowrotem na /text1 wszystko tak samo, tylko liczba wierszy inna :?
[ poprawione - Weq (9.5.2005) ]

: wt maja 10, 2005 0:03
autor: Meaglin
Weq pisze:
Meaglin pisze:Komendy /text1 i /text2 nie działają dobrze.
Otóż po wpisaniu komendy powiedzmy /text2 wszystkie kolory robią się ciemniejsze i bardziej bure. To denerwujące bo te nocne teksty są czasem za ciemne.
No tu chyba nic nie poradzę... taki pascal.
??? A to jakaś gotowa funkcja? Bo to chyba zamienia na ciemniejsze odpowiedniki użytych kolorów (w 16 kolorowej palecie, rzecz jasna), a nie jakoś tak poprostu... zciemnia :)
Weq pisze:
Meaglin pisze: Co gorsza krzanią się polskie znaczki. Nie pomga żadne (to nowość wersji 'j') kodowanie. Cp3 (czyli brak) także. Po wpisaniu tego polecenia krzaczki znikają tylko z opisów lokacji. Reszta się dalej krzaczy. To denerwujące...
Nie pomaga zmiana spowrotem na /text1 wszystko tak samo, tylko liczba wierszy inna :?
[ poprawione - Weq (9.5.2005) ]
Jesteś Wielki, dzięki :D

: wt maja 10, 2005 0:23
autor: Weq
No niestety raczej po prostu ściemnia, ew. jest to złudzenie optyczne (literki mniejsze to i mniej koloru co w kontraście z czernią może być ciemniejsze).

Na pewno nigdzie nie ma:
if tryb=text2 then sciemnij_kolory;
to gwarantuje :)
Weq

: wt maja 10, 2005 7:16
autor: Meaglin
Właśnie chodzi o to, że to nieprawda...
gdy zmieniam spowrotem na /text1 kolory są identyczne. A dodatkowo to naprawdę nie są te same kolory. Biel od szarosci to umiem odróżnić...

: wt maja 10, 2005 10:23
autor: Weq
No to nędza - ba jak się mówi: "u mnie działa".
Ma ktoś jeszcze ten problem?
Weq

Re: błędy

: wt maja 24, 2005 13:59
autor: beluosus
Weq pisze:To pierwszy komunikat błędu z tej serii czy jakiś kolejny? (w danej rozgrywce)
1) ^^^ Nie wiem czy to ma jeszcze jakieś znaczenie, to był taki pojedynczy komunikat.

2) Mapa miasta Hexenlore - dość dużo błędów w lokacjach, zwłaszcza na statku. Nie chce mi się ich teraz wypisywać :D .

: pt cze 17, 2005 14:29
autor: Kirsen
"zolnierza uderzenie muska Ciebie."
Od malej w opisch walki - zolnierz na N od Dominion.