Strona 1 z 12

Bledy

: ndz sty 09, 2005 21:43
autor: Kirsen
Nie pamietam wszystkiego ale:

1. Kamienne Serce zaczyna sie za wczesnie skoro to TA krypta, to jeszcze dluugo sie nic nie bedzie dalo z tym zrobic.
2. Wsiadasz do wagonika w kopalni... jedziesz nim, dostajesz opis... a potem dalej jestes w tym samym miejscu. Wypadaloby przeniesc gracza.
3. W opisach walki czesto nazwa wroga jest wyswietlana od poczatku linijki, ale mala literka. Na pewno przy chybieniu natarcia u wojownika, ale w normalnej walce czasem tez.
4.Przy okazji w sklepach niektore przedmiioty tez sa na liscie od malej a niektore od duzej, moznaby ujednolicic.
5.Victoria mowiac o kamieniu mowi ze jest on w kszatalcie serce (zamiast serca)
6. Najbardziej wysunieta na poludnie lokacja podziemii mantaru juz za krata - sektor F.. jest wyjscie na wschod a w opisie ze na zachod.
7. W kopalnii jest jakas lokacja bez wyjsc. Wiem ze jak tam spie to czasem do sodka wejdzie jakis npc.. i sa komunikaty ze nie ma wyjsc.. niestety nie pamietam juz komunkatu z numerem lokacji.
8.Wlasnie stoje w loakcji jakiegos domu zrojnowanego na zachod od traktu miedzy mantarem a skulldust i na 2 pietrze na poludniu jest lokacja z krotkim opisem: 001100.
9.Problem z atakujacymi npcami questowymi.. Atakuje mnie zarowno podroznik, jak i chlop co mu dzieci porwali.. jak i ten z bractwa justyny. W momencie kiedy skonczy mowic. (Czy to dla tego ze kiedys nie zabilem przestepcy ktoregos i zostala flaga autoataku?). Gdyby to byla kwestia reputacji to by chyba niequestowi tez cos do mnie mieli...

Na razie tyle jak cos sobie przypomne albo znajde to nie omieszkam poinformowac :)

: ndz sty 09, 2005 21:59
autor: Kirsen
O i jeszcze w trakcie rozmowy z pewnym kupcem na temat jego corki.. jest wymagane wcisneicie t zeby kontynuowac.. jest podpowiedz czyli wpisane t na samym dole.. ale mozna sie pomylic i uznac ze starczy wcisnac enter.. a wtedy klops.. quest przepadl, bo wiecej z nim nie porozmawiamy.
Albo zrobic [t]
Albo zaaragowac jakos na enter inaczej niz zerwaniem rozmowy.

: ndz sty 09, 2005 22:18
autor: JJHunter
Nie tyle co bledy, a raczej sugestie:
1. Podczas tworzenia postaci wywalic polskie ogonki z wyrazu "mezczyzna"
2. Ujednolicic "praktyki" (gdy zdobywa sie level) na sesje cwiczeniowe.
3. Nazwa pliku z zapisem gry nazwana imieniem postaci.

: pn sty 10, 2005 0:50
autor: Qspy
[quote=2wyzej]4.Przy okazji w sklepach niektore przedmiioty tez sa na liscie od malej a niektore od duzej, moznaby ujednolicic.
5.Victoria mowiac o kamieniu mowi ze jest on w kszatalcie serce (zamiast serca)
[/quote]

dajcie spokoj.... i po co zmieniac takie bzdeciki jak gra ma duzo powazniejsze bledy ktorymi trzeba sie zajac odrazu a nie dopieszczac takie nic...

btw
jak wlaczyc obsluge w dosbox'ie (emulator dos'a) polskich ogonkow.... albo je poprostu wylaczyc w otchlani....

: pn sty 10, 2005 2:32
autor: Kirsen
Bzdety jak bzdety... Smiem twierdzic ze takie bledy tez sie licza... A w przeciwienstwie do tych powaznych sa latwe do poprawienia i przynosza koderowi satysfakcje z tego ze cos poprawil - niewielkim kosztem.
Czasem jak nie masz sily pisac, to sobie poprawisz literowke i od razu ci lepiejz ze cos drgnelo do przodu - przynajmniej masz szybko widoczne efekty:)

: pn sty 10, 2005 17:09
autor: Qspy
zalezy jak tworca uwaza : )


btw mam blad....
niedorobienie.... przynajmniej we wczesniejszej wersji byl niewiem czy teraz jest

SCIEKI... w mantarze ... dochdozi sie w pewnym momencie do KRATY.... ktorej niedarady ni jak otworzyc.... ani wywazyc.... wkoncu przy 260 lvl'u udalo mi sie ja wywarzyc i o ile pamietam wchodzilo sie i byl jakis blad lokacji i niemozna bylo isc dalej

pozdro

: pn sty 10, 2005 19:33
autor: Weq
Oczywiście zgłoszenie każego błędu jest mile widziane. Wiadomo, że niektóre błędy sa mniej lub bardziej istotne - co nie zmienia faktu, że mam ambicję usunąć WSZYSTKIE.
Weq

: pn sty 10, 2005 22:03
autor: nach3coo
Weq ma najbardziej oczekiwaną przeze mnie ambicje.

Ps. Mieć 260 lvl.. dla mnie to tylko marzenie, jeśli mam grać bez kodów.

: pn sty 10, 2005 23:55
autor: M3n747
Czy to był błąd, czy też efekt zamierzony, że po osiągnięciu 199. (czy może 200.?) poziomu postać automatycznie ginęła? Było tak przynajmniej w wersji 1.19ileś - czy jest dalej to nie wiem.

: wt sty 11, 2005 0:12
autor: Meaglin
A ja mam pytanie czy to błąd czy tak po prostu jest, bo sie wcześniej z tym nie spotkałem. Otóż czasami jak mi mało do następ[nego lewelu brakuje i coś ubiję to mam licznik punktó do następnego poziomu na minusie. dopiero jak coś zrobię to pojawia mnie się komunikat o następnym poziomie i licznik wraca do normy :P

Re: Bledy

: wt sty 11, 2005 2:09
autor: Weq
Re: Kirsen

1. No nie wiem, mogę ewentualnie wydłużyć czas aktywności tego questa ;)
2. [poprawione]
3. [poprawione]
4. Które przedmioty konkretnie? U mnie tego nie ma.
5. [poprawione]
6. [poprawione]
7. Jakbyś mógl namierzyć numer lokacji bo nie widzę żadnych dziur w kopalni
8. [poprawione]
9. [poprawione]

Kirsen pisze: O i jeszcze w trakcie rozmowy z pewnym kupcem na temat jego corki.. jest wymagane wcisneicie t zeby kontynuowac.. jest podpowiedz czyli wpisane t na samym dole.. ale mozna sie pomylic i uznac ze starczy wcisnac enter.. a wtedy klops.. quest przepadl, bo wiecej z nim nie porozmawiamy.
Czy chodzi konkretnie o rozmowę tak na 2.5 ekrana (gdzie po pierwszym jest wspomniane "t") ? I co się konkretnie dzieje - rozumiem, że na enter wyskakuje do prompta?

Re: JJHunter:
1. [poprawione]
2. [poprawione]
3.Odpada na razie
Qspy pisze: SCIEKI... w mantarze ... dochdozi sie w pewnym momencie do KRATY.... ktorej niedarady ni jak otworzyc.... ani wywazyc.... wkoncu przy 260 lvl'u udalo mi sie ja wywarzyc i o ile pamietam wchodzilo sie i byl jakis blad lokacji i niemozna bylo isc dalej
W której wersji to było? Bo coś keidyś kojarzę takiego, ale już to naprawiałem i obecnie tego nie widzę.

Z tym poziomem 199 to był błąd
Meaglin pisze: Otóż czasami jak mi mało do następ[nego lewelu brakuje i coś ubiję to mam licznik punktó do następnego poziomu na minusie. dopiero jak coś zrobię to pojawia mnie się komunikat o następnym poziomie i licznik wraca do normy :P
[poprawione]

Weq

: wt sty 11, 2005 2:45
autor: Kirsen
4. Chocby cwiekowany pas, albo cwiekowana palka (innych poszukam)
7. (285,348,12) [ poprawione - Weq (6.II.2005 ]

Co do rozmowy to tak - wcisniecie enter powoduje wyjscie do prompta.. niby nie ma w tym nic zdroznego.. bo na pytanie czy kontynuuowac nie odpowiedzialem tak.. ale rowniez nie odpowiedzialem nie.. albo jakos wyroznic ta podpowiedz z tym t.. albo po porstu zrobic ze na enter samo kontynuuje.. albo ze na wcisneicie czegos innego pyta "To kontynuowac czy nie [t/n]"

Oraz nowe:
1. (278,191,13) w skulcity.are - Ostatnie zdanie z malej litery.
2. (268,302,13) w lasenm.are - "sputh" zamiast "south"
3. Brak opisow podczas opatrywania ran.

Re: Bledy

: wt sty 11, 2005 11:21
autor: Qspy
Weq pisze: W której wersji to było? Bo coś keidyś kojarzę takiego, ale już to naprawiałem i obecnie tego nie widzę.

Z tym poziomem 199 to był błąd

Weq
to bylo w dosc dawnej wersji numerka niejestem w stanie podac... ale pare wersji wstecz wiec bardzo mozliwe ze juz naprawione. sam niejestem narazie w stanie sprawdzic zaniski lvl

btw
z poziomem 199 byl blad? czym jest ten blad... czy cos uleglo zmianie odnosnie maxymalnego poziomu ktory mozna zdobyc postacia?
jak sa rozwiazane poziomy teraz.... kiedys byl plan, ze po 100-tnym lvl'u gra sie resetuje i 101 poziom to tak jakby poziom 1 postaci... tak jakby wielokrotnie mozna przejsc otchlan jedna postacia a ukonczenie gry to kolejna setka w lvl'ach.... jak jest teraz : ) bo plany byly takie a w rzeczywistosci przy 260 lvl'u nadal bylo all takie same.

pozdro chyba niezamieszalem zabardzo : )

: wt sty 11, 2005 16:16
autor: M3n747
Drobiazg, ale zawsze to błąd. ^^ W lokacji (264, 307, 13) w lasenm.are w opisie jest "Stoisz w dawnym holu wejsiowym". [poprawione - Weq] ^^ Że już nie wspomnę, że polfonty w opisach by nie zaszkodziły.

EDIT:
Natomiast w (264, 307, 14) nazwa lokacji to 001100.
[poprawione - Weq]

: wt sty 11, 2005 20:06
autor: Weq
4. [poprawione]

7. W trackie - czy ten komunikat ma na poczatku (SPW) ?

Nowe:
1. [poprawione]
2. [poprawione]
3. [poprawione]

Weq