Bledy
Moderator: dEmoraliZator
kilka bledow ktore zauwazylem ale nie wiem czy one sie pojawiaja u wszystkich czy tylko u mnie ale:
1 Dostalem questa z pajakami wiec udalem sie do zasmuconych rodzicow otoz po rozmowie z nimi (w chatce) zaatakowali mnie:P niewiem czy to tak z szalenstwa bo dzici stracili czy jakis blad.
2 w sklepie z artefaktami w Mantarze jakos zniknely wszystkie przedmioty. Dodam ze zainstalowalem patch:/
3 Quest z wozkiem jakos nie chce sie wlaczyc mimo iz mam juz 20 lev
Reszta sie okaze w praniu:P
1 Dostalem questa z pajakami wiec udalem sie do zasmuconych rodzicow otoz po rozmowie z nimi (w chatce) zaatakowali mnie:P niewiem czy to tak z szalenstwa bo dzici stracili czy jakis blad.
2 w sklepie z artefaktami w Mantarze jakos zniknely wszystkie przedmioty. Dodam ze zainstalowalem patch:/
3 Quest z wozkiem jakos nie chce sie wlaczyc mimo iz mam juz 20 lev
Reszta sie okaze w praniu:P
- dEmoraliZator
- Posty: 200
- Rejestracja: pt mar 26, 2004 10:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Kilka małych "zaległych" spraw:
#1: Lekcje Lothara - kupno broni w kuźni. Jeżeli spróbuje się kupić nieistniejący przedmiot to tutorial i tak poleci dalej.
#2: możliwość zakładania sideł na statku. I jeszcze ten komentarz z chowaniem się za drzewem...
#3: #y (ilość kilogramów, które jeszce można unieść) w prompcie. WEQ wie, o co chodzi
#4: dla nekromanty tak samo
#1: Lekcje Lothara - kupno broni w kuźni. Jeżeli spróbuje się kupić nieistniejący przedmiot to tutorial i tak poleci dalej.
#2: możliwość zakładania sideł na statku. I jeszcze ten komentarz z chowaniem się za drzewem...
#3: #y (ilość kilogramów, które jeszce można unieść) w prompcie. WEQ wie, o co chodzi
#4:
Kod: Zaznacz cały
mowa o Gildii elem. dla kleryka w Hexenlore
The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest kind of fear is fear of the unknown.
H.P. Lovecraft
"Supernatural Horror in Literature"
H.P. Lovecraft
"Supernatural Horror in Literature"
Quest "Pająki" - na mnie też rodzice porwanych dzieci się rzucili, mimo iż jestem neutralny. A żeby było ciekawiej, po uratowaniu dziatek i powrocie do wioski, wyskoczył opis jak to się wieśniacy cieszą, że mi się udało. Duchy czy jak?
Wyszło to trochę inaczej, niż myślałem, ale zawsze wyszło.
(Kubuś Puchatek)
(Kubuś Puchatek)
Dobra - atakujące moby questowe już wszyscy znamy...
Re: Demoralizator:
Ja pamiętam, ale #1#2 to nie za bardzo mam wizję żeby poprawić, #3: #y wyleciałw ogóle #4 - poprawione
Re: Tymon:
1 - błąd ten sam co atakujący podróżnik
2 - musi parę dni minąć zanim się zapasy uzupełnią - jeśli po tygodniu dalej nic nie będzie to daj znać
3 - już się wyłączył - za późno.
Re M3n747:
Złe wyjścia: poprawione
Re: Meagllin:
Nie wychodzący dziadek : Poprawione
Re Filix:
(263,322,13) - popr
To nie problem, ale wolę mieć wolną rękę w opisywaniu wyjść
Re: Meaglin:
270,320,12 - poprawione
Weq
Re: Demoralizator:
Ja pamiętam, ale #1#2 to nie za bardzo mam wizję żeby poprawić, #3: #y wyleciałw ogóle #4 - poprawione
Re: Tymon:
1 - błąd ten sam co atakujący podróżnik
2 - musi parę dni minąć zanim się zapasy uzupełnią - jeśli po tygodniu dalej nic nie będzie to daj znać
3 - już się wyłączył - za późno.
Re M3n747:
Złe wyjścia: poprawione
Re: Meagllin:
Nie wychodzący dziadek : Poprawione
Re Filix:
(263,322,13) - popr
To nie problem, ale wolę mieć wolną rękę w opisywaniu wyjść
Re: Meaglin:
270,320,12 - poprawione
Weq
nie działają /nodebug /zaladuj
Po wpisaniu ‘pomoc parametry’ wyświetlają się dostępne parametry, niestety działa tylko jeden - /nointro.
/nodebug
/zaladuj
nie działają.
/nodebug
/zaladuj
nie działają.
- vikki_87
- Posty: 81
- Rejestracja: ndz sty 23, 2005 22:12
- Lokalizacja: Nie Twój zasmarkany interes
- Kontakt:
No to ja może dorzucę cosik jeszcze, choć nie wiem czy to błąd czy tylko moja nieudolność - mianowicie nie mam polskich znaków, nie zależnie od strony kodowej ustawionej parametrem "/cpx"... I gram na /cp3... ale tęskno mi trochę do żółtej gęsi ćmą karmiącej źrebię... Jeśli ktoś ma radę dla mnie to chętnie wysłucham... Jakby to mogło mieć jakieś znaczenie to mam Win98, bez żadnych patchy czy dodatków....
Pora na nowy podpis... tylko jaki?
Ja mam tak na widnowsie XP
Moja Strona o Map Makerze i Otchłani
Mój Blog
Zbieram kliknięcia na licencję do Opery. Proszę kliknij TU
Mój Blog
Zbieram kliknięcia na licencję do Opery. Proszę kliknij TU
Poprawione.Kirsen pisze:(281,199,13) skulcity.are - karczma jest na SW a nie na E.
A pozatym "karczm", a nie "karczem"
PoprawioneM3n747 pisze: (274, 177, 10) w podzamk2.are - błędnie opisane wyjścia z lokacji (west i north, zamiast east i north)
Quest "Zemsta Marnaka", część druga - Marnak mówi "ty wszystko co mam".
Poprawione - a dlaczego twierdzisz ze /nodebug nie dziala?vikki_87 pisze: Po wpisaniu ‘pomoc parametry’ wyświetlają się dostępne parametry, niestety działa tylko jeden - /nointro.
/zaladuj
nie działają.
Poprawionevikki_87 pisze: I jeszcze jeden... stary jak świat... przed chwilą w karczmie "Pod Klonem" wpisałem "zamow z" i sie zawiesilo..... echh
Weq
/nodebug
Wydawało mi się, że /nodebug ma między innymi powodować opuszczenie sprawdzania spójności plików przy starcie gry, ale chyba się pomyliłem. Warto by było dodać taką możliwość. Gram pod Linuksem i uruchomienie Otchłani trwa dokładnie 1 minutę i 41 sekund. Trochę to męczące.Weq pisze: Poprawione - a dlaczego twierdzisz ze /nodebug nie dziala?