Strona 1 z 1

Błąd w wersji 1.2k

: czw maja 26, 2005 15:33
autor: Uhavenk
Tak więc zrobiłem postać w wersji 1.2k ( wcześniej grałem w 1.18 ) - Nekromantą na 1 poziomie i oprowadza mnie ma Lothar. Gdy się przeteleportuje z nim do mojej gildii i chce trenować jakikolwiek atrybut wyrzuca coś takiego : "Trenować możesz:
Siłę, Zręczność, Kondycję, Mądrość, Inteligencję, Charyzma, mana, hp, mv".
Wpisywałem to na wszystkie sposoby: Trenuj, trenuj, tr, Tr i nic nie pomogło. Czy to błąd gry ew. postaci czy komputera mojego?

: czw maja 26, 2005 15:55
autor: Weq
No dobrze - a jak wpiszesz "trenuj sil" albo "trenuj intel" ? W tej komendzie trzeba wskazać co chcesz trenowac - zgodnie z sugestią.
Weq

: pt maja 27, 2005 8:41
autor: Uhavenk
Widze że trochę niewyraźnie się wyraziłem. Wpisuje z atrybutami np trenuj siła albo trenuj inteligencja i mi wyskakuje to co pisałem w poprzednim poście.

: pt maja 27, 2005 11:55
autor: Uhavenk
I znalazłem jeszcze jeden błąd - gdy wojownikiem kupuje miecz za 60 sztuk złota ubywa mi 57.

: pt maja 27, 2005 15:14
autor: Weq
Błąd z trenowaniem:
Może ktoś to sprawdzić? Możesz Uhavenk dać screena z tego jak nie działa?
Weq

: pt maja 27, 2005 19:52
autor: Uhavenk
Oj, najmocniej cie przepraszam Weq - była to chwilowa niefunkcjonalność komputera - po zrestartowaniu wszystko wróciło do normy. Ale ceny chyba pozostały nie zmienione z wcześniejszych wersji gry - np sztylet kosztuje 65 a trace 61, miecz 60 a trace 57. Jeszcze raz przepraszam za kłopot.

: pt maja 27, 2005 21:08
autor: Weq
Uhavenk pisze:Oj, najmocniej cie przepraszam Weq - była to chwilowa niefunkcjonalność komputera - po zrestartowaniu wszystko wróciło do normy.
Uff.... :)
Uhavenk pisze:Ale ceny chyba pozostały nie zmienione z wcześniejszych wersji gry - np sztylet kosztuje 65 a trace 61, miecz 60 a trace 57. Jeszcze raz przepraszam za kłopot.
[ poprawione - Weq (27.V.2005) ]

: wt cze 21, 2005 11:21
autor: Uhavenk
Nie wiem czy to błąd ale jak wypełnie zadanie naganiacza (zabić wszsytkie potwory na arenie) to po jego wykonaniu potworki sie nie odradzają.

: wt cze 21, 2005 16:56
autor: Weq
Przez ile kolejnych dni sprawdzałeś?
Weq

: czw lip 28, 2005 18:51
autor: hapki
witanko

jesli chodzi o gre nekromanta to w zabawie z naganiaczem niezauwazylem bledow sprawdzalem kilka razy na roznych poziomach

taka mala aluzja jesli chodzi o moby to odradzaja sie okolo polnocy czyli 24 w nocy tak przynajmniej z zalozenia powinno to wygladac

jesli zabijesz je do tej godziny znaczy wszystko co znajdziesz na arenie to otrzymasz piniazki

pozdrawiam z powazaniem hapki vel behemot :)

: czw lip 28, 2005 19:32
autor: Weq
hapki pisze:
taka mala aluzja jesli chodzi o moby to odradzaja sie okolo polnocy czyli 24 w nocy tak przynajmniej z zalozenia powinno to wygladac
Otóż nie do końca - odradzanie się jest losowe, ale oczywiście prawdopobieństwo odrodzenia się jest różne dla różnch mobów. Tym niemniej zawsze mniejsze od 1.
Weq