Strona 1 z 1

Super błędy. Aż miło....

: pt kwie 15, 2005 9:59
autor: Rudy
Błędy w wesji 1.2j v10:
1) polecenie zamów działa wszędzie... absolutniw wszędzie. Więc po co chodzić do karczm ?

2) Quest 3 córki króla... Nie można wejść do gildii wampirów... Nikogo tam niema.

3) mam wszystkie umiejętności (84 poziom) i niestety nie wszystkie się wyświetlają.. np. gdy przeczytam księgę ognia umiejętności takie jak tarcza ognia działa, ale nie ma jej na liście.

4) O błedzie w wiosce na południe od Hexenlore już pisałem. Nie można wejść do wielkiego domu

5) Dlaczego po 50 poz. nie dodaje się punktów treningowych ???

6) Bractwo justyny.. Ide sobie na wyrąb drzew... blablabla.. atakują mnie dwa zombiaki... dlaczego one zabijają mnie już przy ich pierwszym uderzeniu? mam 42 siły 36 zreczności i 30 kondycji. Życie coś koło 1000 może troche więcej. Niepamiętam. Umiejętnośc mam rozwinięte bardzo dobrze i ich ciagle używam... Te je*** zombiaki mnie rozpieprzają. Tak samo mroczni strażnicy w mieście straconym

: sob kwie 16, 2005 22:20
autor: Weq
1 - błąd
5 - tak jest i tyle

Czy można współrzędne tej lokacji w wiosce pod Hexen gdzie się nie da wejść?

Re: Super błędy. Aż miło....

: śr mar 14, 2012 21:53
autor: johnnyknoxville
Tak sobie krążyłem po forum i własnie natrafiłem na tą niedokończoną rozmowę.
Podejrzewam, że Rudy'emu chodziło o lokację (144,326,13) - Duży dom. Wymienione są wyjścia: west, up. (w opisie lokacji też pisze o schodach prowadzących na piętro), a przy próbie otwarcia dostajemy odpowiedź: Tam nie ma drzwi (tak na marginesie dotyczy to również wersji 1.2k).
Pewnie po tych siedmiu latach mało kogo obchodzi jakaś goblinia posiadłość na rubieżach Hexenlore, jednak chętnie dowiedział bym się czy w końcu jest tam wyjście na górę, czy go nie ma.
Pozdrawiam
Johnny Knoxville

Re: Super błędy. Aż miło....

: śr mar 14, 2012 23:45
autor: Weq
Ta lokacja wygląda tak:
(144,326,13)
Duży dom
Wyjścia: north up
To jest chyba największy i najporządniejszy dom w całej wiosce. Należy
pewnie do bogatego kupca bądź kogoś obcego kto tutaj zamieszkał. Często
bowiem zdarza się (a ostatnio coraz częściej), że odległe plemiona goblinów
wysyłają odkrywców w świat. Niektórzy trafiają tutaj i z prymitywnych
korsarzy szybko przeobrażają się w cywilizowanych mieszkańców wioski.
Niewielkie schody prowadzą na piętro.
Być może był źle kierunek podany w 1.2k . Czego konkretnie nie możesz otworzyć?

Pozdrawiam,
Weq

Re: Super błędy. Aż miło....

: czw mar 15, 2012 19:34
autor: johnnyknoxville
Konkretnie nie mogę otworzyć 'up'.
Na polecenie otw u otrzymuję odpowiedź Tam nie ma drzwi.

Dodam jeszcze, że przeglądając później forum odkryłem, że ten problem był także poruszony tutaj. A mianowicie:
beluosus pisze:h) ----------
gobliny.are
(144,326,13)
Nie da się iść na górę (wbrew opisowi i spisem wyjść).
I dalej odpowiedź:
Weq pisze:a-p) [ poprawione - Weq (25.X.2005) ]
W związku z powyższym doprecyzowuję swoje pytanie: Czy w wersji 1.2k można jakimś sposobem wyjść na górę z tej lokacji, czy tego wyjścia nie ma?

Pozdrawiam
Johnny Knoxville

Re: Super błędy. Aż miło....

: sob mar 17, 2012 22:57
autor: Weq
Szczerze - nie wiem, i nie jestem w stanie chwilowo sprawdzić. Odszukanie źródeł 1.2k zajmie trochę, bo tam gdzie powinny być ich niestety nie ma...

Re: Super błędy. Aż miło....

: ndz mar 18, 2012 22:43
autor: johnnyknoxville
Ok, poczekam.
Tylko jeszcze jedno małe pytanie:
Czy ma jeszcze sens wypisywanie błędów z wersji 1.2k jeżeli nie jest ona już wspierana, a wszelkie prace skupiają się wokół wersji 1.3?
Pozdrawiam
Johnny Knoxville

Re: Super błędy. Aż miło....

: ndz mar 18, 2012 23:27
autor: Weq
Powiem tak, jeśli ich masz sporo, to możliwe bo jednak nigdy nic nie wiadomo. Na pewno każdy sprawdzę. Jeśli ich tu nie było to tym bardziej, bo system zgłaszania błędów obowiązuje tylko dla wersji 1.3.

Pozdrawiam,
Weq