Błędy podzczas gry nekromantą . . . .

Błędy znalezione w wersjach 1.2

Moderator: dEmoraliZator

Awatar użytkownika
DarkSorrow
Posty: 2
Rejestracja: pt kwie 08, 2005 15:03

Błędy podzczas gry nekromantą . . . .

Post autor: DarkSorrow » pt kwie 08, 2005 15:15


- (Błąd) Martwy dotyk nie zabiera many . . . .
- (Błąd) Zrobilem aliasa do wessania zwlok i flakow, jesli szybko go wklepuje - gra sie zamyka a sejw kaszani, postac juz nie chce sie zaladowac :/
- (Sugestia) Niektóre przedmioty są dostępne na danym poziomie, ale wymagają wysokiej siły. Czy możnaby wprowadzić w liscie towarów dodatkowy pasek wskazujący na minimalne wymaganą wartość cechy ?

Dzięki Weq, odwalasz kawał dobrej roboty ! Keep it up GG !
Bój się Nocy.

Awatar użytkownika
vikki_87
Posty: 81
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 22:12
Lokalizacja: Nie Twój zasmarkany interes
Kontakt:

Post autor: vikki_87 » wt kwie 12, 2005 21:34

ja osobiscie bardzo dobrym pomyslem znajduje (skad ja biore takie kaszaniaste sformułowania??) fakt, iz najslabsze czary nie koksztuja many... dawniej tego (bledu?) nie bylo, i gra magiem na poczatku polegala na dluuugich okresach odpoczynku przerywanymi czasem walkami lub questami... a tym bardziej teraz, kiedy mana nie regeneruje sie szybciej w ogrodzie justyny, przepraszam Justyny....
Pora na nowy podpis... tylko jaki?

Awatar użytkownika
DarkSorrow
Posty: 2
Rejestracja: pt kwie 08, 2005 15:03

Czar za darmo ?

Post autor: DarkSorrow » wt kwie 12, 2005 22:45

No to w sumie nie jest zły pomysł, ale np Ognisty Dotyk Elementalisty już zabiera chyba 25 many . . .
Bój się Nocy.

ODPOWIEDZ