Błędy w 1.2j

Błędy znalezione w wersjach 1.2

Moderator: dEmoraliZator

Awatar użytkownika
beluosus
Posty: 451
Rejestracja: śr cze 23, 2004 15:39
Lokalizacja: Acheront
Kontakt:

Post autor: beluosus » pn paź 24, 2005 13:27

Bardzo przepraszam, że tak poźno wysyłam te błędy. Jeszcze nie grałem w 1.2k (ponieważ nie mogę się przyzwyczaić do kupowania chleba ;) ), dlatego prawie (1 jest z 1.2i) wszystkie błędy są z 1.2j. Jak wyjdzie następna wersja to od nowa zacznę grać nową postacią i na bierząco wysyłać błędy (mam nadzieję że niewiele/wcale).

1) ==========

Patrzysz na wschód.
Patrzysz na zachód.
jest tuż-tuż.
jest tuż-tuż.
jest nieopodal.
Goblini mężczyzna jest daleko.
Goblinia kobieta jest daleko.
Patrzysz na północ.
Patrzysz na południe.
jest tuż-tuż.
Goblini wojownik jest nieopodal.
jest kawał drogi stąd.
Goblinia kobieta jest kawał drogi stąd.

No chyba nie muszę tłumaczyć o co chodzi ;) . To są jacyś niewidzialni goście?

2) ==========

W wersji 1.2i:
<prompt>10czaruj wyczar strawy
Czujesz sie zasobniejszy o butelke wody.
Czujesz sie zasobniejszy o butelke wody.
Runtime error 004 at 0B5F:31E1.

3) ==========

Zakładam takie aliasy:
alias a1 a2;
alias a2 a1;
Po wpisaniu "a1" widzimy:
Runtime error 202 at 1B9A:08B9.

4) ==========

Jestem wojownikiem. "100czar ognisko" wpisane kilkukrotnie powoduje:
Runtime error 004 at 0B98:66E7.
Na dodatek ognisko nie jest rozpalane, a ja uczę się tej umiejętności :) .
Zamiast "ognisko" można też wpisać inne umi (ale nie wszystkie) np. "sidła" albo "dzidy".
Przez około jedną dobę możemy nauczyć się jakiejś umi do 10%, po co tracić sesje ćwiczeniowe ;) .

5) ==========

Jak przyszedłem do Edmunta (Quest "Trzy córki króla") bez Anastazji (jeśli chodzi o szczegóły to ją poświęciłem :) ) to dwa razy wyskoczył ten sam tekst (o tym, że mam tu się nie pokazywać...). Mało tego: po wykonaniu jakiejkolwiek komendy znów wyskakiwał ten tekst (przed i po wykonaniu komendy), wyobraźcie sobie jak wyglądała walka!

6) =========

Błędy w lokacjach:
a) ----------
statek.are
(157,308,13)
"Znajdujesz się przy prawej burcie...".
Znajdujemy się przy lewej, a nie przy prawej burcie.
b) ----------
statek.are
(159,308,13)
W lokacji 156,308 jest napisane, że po tej stronie jest lewa burta.
c) ----------
statek.are
(159,310,13)
W lokacji 156,310 jest napisane, że po tej stronie jest prawa burta.
d) ----------
statek.are
(157,310,13)
"Znajdujesz się przy lewej burcie..."
Znajdujemy się przy prawej, a nie przy lewej burcie.
e) ----------
statek.are
(155,310,13)
"Stoisz przy wysokiej do pasa lewej burcie..."
Znajdujemy się przy prawej, a nie przy lewej burcie.
W lokacji 155,308 jest napisane to samo tyle, że tam ten tekst pasuje.
f) ----------
statek.are
(153,309,13)
"...jest moskiem..."
Powinno być "mostkiem".
g) ----------
gobliny.are
(145,320,13)
110100
Pastwisko
Wyjścia: east west south
h) ----------
gobliny.are
(144,326,13)
Nie da się iść na górę (wbrew opisowi i spisem wyjść).
i) ----------
Tunelu = (277,179,10) w podzamk2.are
Tunelu = (280,176,10) w podzamk2.are
Tunelu = (278,177,10) w podzamk2.are
j) ----------
bagna.are
(144,298,13)
"...Nie możesz udać się dalej na wschód..."
Jak już to my raczej udajemy się na południe, a nie na wschód (opis tak jakby podobny do 142,299 :) ).
k) ----------
podzamk2.are
(272,175,10)
Wyjścia: WEST up
"...Na POŁUDNIU stoją otworem drzwi..."
Raczej na zachodzie :) .
l) ----------
niebo.are
(117,109,25)
"prześliczne" a nie "przeliczne"
m) ----------
Komnaty Kaijela i Szirmy są na odwrót.
n) ----------
(411,191,13)
000100
Pokój mistrza
o) ----------
mstrac.are
(412,192,13)
Wyjścia: south
"...Biegnie on na północ...", na północ to on już raczej nie biegnie, nawet nie idzie ;) .
p) ----------
mstrac.are
(402,186,13)(403,186,13)(404,186,13)
"Ulica targowa" raz jest z małej, raz z wielkiej litery.
Na każdą świętość jest bluźnierca
Na każdą Otchłań - spojrzenie wzwyż
Na każdą boskość - Krzyż

Awatar użytkownika
Weq
Posty: 1497
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 18:54

Post autor: Weq » wt paź 25, 2005 21:48

1-2) [ poprawione - Weq (25.X.2005) ]
3) Z pomocy:
Proszę o uważne tworzenie aliasów bo źle wpisanie może zawiesić grę.
4-5) [ poprawione - Weq (25.X.2005) ]
6)
a-p) [ poprawione - Weq (25.X.2005) ]

Dziękuję bardzo i proszę o więcej :)
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.

Awatar użytkownika
beluosus
Posty: 451
Rejestracja: śr cze 23, 2004 15:39
Lokalizacja: Acheront
Kontakt:

Post autor: beluosus » wt paź 25, 2005 22:47

Weq pisze:Dziękuję bardzo i proszę o więcej :)
Jaki twardziel! Tak trzymać! 8)
Na każdą świętość jest bluźnierca
Na każdą Otchłań - spojrzenie wzwyż
Na każdą boskość - Krzyż

ODPOWIEDZ