Czar 'magiczne otwarcie' - jak używać?
: czw mar 01, 2012 23:29
Witam wszystkich forumowiczów.
Po dłuuugiej przerwie postanowiłem powrócić do eksplorowania świata Otchłani.
Odnalazłem sejwa z dawno temu utworzoną postacią maga i z pełnym zapałem (i towarzyszącym mu niezmiennie zachwytem nad tą genialną grą) rozwijam ją dalej, uzupełniając przy okazji swoją mapkę o kolejne odkrywane lokacje.
Miałem przy tym nadzieję, że w poznawaniu nowych terenów pomocny okaże się czar "magiczne otwarcie", jednak w żaden sposób nie udało mi się z niego skorzystać. Kiedy podchodzę do zamkniętych drzwi i wpisuję np. 'czaruj magiczne otwarcie e' aby otworzyć przejście do pomieszczenia znajdującego się na wschodzie to ubywa mi 60 punktów many a w zamian otrzymuję komunikat 'Tam nie ma drzwi' (choć oczywistym jest, że drzwi tam są i można je otworzyć za pomocą klucza).
Próbowałem tego czaru w wielu miejscach takich jak zamykane nieruchomości w Mantarze i Hexenlore, zamknięte kraty w kanalizacji i cele pod strażnicą Mantaru, kryjówka pod rezydencją Caranela, itp. W każdym miejscu wielokrotne próby otwarcia przejścia czarem były nieskuteczne, chociaż tę umiejętność mam wyćwiczoną do 60%.
Czy znajdzie się ktoś życzliwy i podpowie mi jak prawidłowo posługiwać się tym czarem? Czy może ta umiejętność z jakichś powodów wogóle nie działa w tej wersji w którą gram (1.2k)?
Pozdrawiam.
Johnny
Po dłuuugiej przerwie postanowiłem powrócić do eksplorowania świata Otchłani.
Odnalazłem sejwa z dawno temu utworzoną postacią maga i z pełnym zapałem (i towarzyszącym mu niezmiennie zachwytem nad tą genialną grą) rozwijam ją dalej, uzupełniając przy okazji swoją mapkę o kolejne odkrywane lokacje.
Miałem przy tym nadzieję, że w poznawaniu nowych terenów pomocny okaże się czar "magiczne otwarcie", jednak w żaden sposób nie udało mi się z niego skorzystać. Kiedy podchodzę do zamkniętych drzwi i wpisuję np. 'czaruj magiczne otwarcie e' aby otworzyć przejście do pomieszczenia znajdującego się na wschodzie to ubywa mi 60 punktów many a w zamian otrzymuję komunikat 'Tam nie ma drzwi' (choć oczywistym jest, że drzwi tam są i można je otworzyć za pomocą klucza).
Próbowałem tego czaru w wielu miejscach takich jak zamykane nieruchomości w Mantarze i Hexenlore, zamknięte kraty w kanalizacji i cele pod strażnicą Mantaru, kryjówka pod rezydencją Caranela, itp. W każdym miejscu wielokrotne próby otwarcia przejścia czarem były nieskuteczne, chociaż tę umiejętność mam wyćwiczoną do 60%.
Czy znajdzie się ktoś życzliwy i podpowie mi jak prawidłowo posługiwać się tym czarem? Czy może ta umiejętność z jakichś powodów wogóle nie działa w tej wersji w którą gram (1.2k)?
Pozdrawiam.
Johnny