Strona 1 z 1

punkty ruchu

: pn kwie 23, 2018 22:50
autor: admate
W najnowszej wersji jest spore utrudnienie jeśli chodzi o chodzenie przy obciążeniu. Gdy jako wojownik nieźle się uzbroiłem, jeden krok o 12mv. Kondycji mam 23, siły 21. Czyli dość sporo. Macie jakieś sposoby na to?

Pewnie przy wytrenowaniu uników itd. można mieć na sobie mniej "zabezpieczeń", albo kupić coś co jest skuteczne, ale lżejsze (lub zdobyć - chitynowy pancerz chyba sprawdzę).

Re: punkty ruchu

: ndz kwie 29, 2018 8:31
autor: einstein13
Ja moje uzbrojenie dostosowuję tak, żeby było jak najlżejsze. Liczy się współczynnik obrona/waga. Im wyższy tym lepiej.
W pewnym momencie zacząłem mieć ujemne punkty ruchu przy chodzeniu (dodają się a nie odejmują). Ale to chyba był jakiś bug i Weq o nim powinien wiedzieć :)

Re: punkty ruchu

: ndz kwie 29, 2018 20:52
autor: admate
Sukcesywnie zmieniam pancerz na lżejszy, a dający większą obronę.

Re: punkty ruchu

: pn kwie 30, 2018 10:40
autor: mowityx
Jest jeszcze artefakt o nazwie czarny hełm który zmniejsza zużycie punktów ruchu. Trzeba wykonać pewne zadanie i od razu można by się łatwiej poruszać

Re: punkty ruchu

: pn kwie 30, 2018 17:53
autor: admate
Chyba wiem, o które chodzi, ale niestety popełniłem błąd gdy go wykonywałem.

Re: punkty ruchu

: pn lip 17, 2023 18:05
autor: yasson
Polecam wełniane skarpekti zamiast butów. W queście o porwaniu dzieci można zdobyć pajęczą zbroję. Super sprawa dla ok. 15 lv - lekkie to a mocne. Poruszanie się w Mantarze mogą ułatwić niektóre moby: strażnik i zamiatacz. Odprowadzą, gdzie trzeba, a punktów ruchu przy tym nie stracimy. Może to u bug, ale jakże przydatny. :)