Strona 2 z 6

Re: Immersive Map Creator 1.0 (15.09.23)

: śr lis 11, 2015 1:23
autor: Alex Ates
W sensie już stworzyłeś przejście ale chcesz je zmienić nie usuwając przy tym poziomu do którego prowadzi? Jeśli tak to w ogóle o tym nie pomyślałem, ale dodam tą możliwość w nowej wersji, która niedługo powinna się pojawić. A do tego czasu niestety musisz usunąć pokój z przejściem, usuwając jednak takie przejście, usuwasz jednocześnie wszystkie podłączone do niego poziomy. To też zostanie zmienione. Dzięki za spostrzeżenie.

Re: Immersive Map Creator 1.1 (15.12.11)

: śr mar 09, 2016 15:54
autor: Arhimer
ktoś może wie czemu nie che mi działać tryb automatyczny? :D

Re: Immersive Map Creator 1.1 (15.12.11)

: pt mar 11, 2016 2:39
autor: Alex Ates
Ponieważ najprawdopodobniej włączasz IMC na nowej wersji gry. Aktualizacja IMC już niedługo, w tym nie tylko obsługa najnowszej wersji gry ale też możliwość łączenia map i kilka poprawek, tak więc cierpliwości ; ).

Re: Immersive Map Creator 1.1 (15.12.11)

: pn mar 14, 2016 14:09
autor: Pioxis
Mentaris pisze:Ponieważ najprawdopodobniej włączasz IMC na nowej wersji gry. Aktualizacja IMC już niedługo, w tym nie tylko obsługa najnowszej wersji gry ale też możliwość łączenia map i kilka poprawek, tak więc cierpliwości ; ).
Kiedy można spodziewać się nowej wersji IMC?
Ponieważ na Windows 10 w wersji v74 nie działa mi ten program w trybie automatycznym.

Re: Immersive Map Creator 1.1 (15.12.11)

: śr mar 16, 2016 16:05
autor: Arhimer
ja używam wersji 1.3 v72 więc teoretycznie nie powinno bcy problemów

Re: Immersive Map Creator 1.1 (15.12.11)

: śr mar 16, 2016 17:13
autor: Alex Ates
Pioxis pisze:
Mentaris pisze:Ponieważ najprawdopodobniej włączasz IMC na nowej wersji gry. Aktualizacja IMC już niedługo, w tym nie tylko obsługa najnowszej wersji gry ale też możliwość łączenia map i kilka poprawek, tak więc cierpliwości ; ).
Kiedy można spodziewać się nowej wersji IMC?
Ponieważ na Windows 10 w wersji v74 nie działa mi ten program w trybie automatycznym.
Tak jak napisałem ci na priv, kwestia paru dni (może nawet dziś).

Re: Immersive Map Creator 1.1 (15.12.11)

: śr mar 16, 2016 17:16
autor: Alex Ates
Arhimer pisze:ja używam wersji 1.3 v72 więc teoretycznie nie powinno bcy problemów
Wiesz to jest też w pewien sposób dla mnie problem, ale staram się jakoś go "naprawić", ważne byście pisali jak wam nie działa, w tedy coś pokombinuje, zmienię i tak aż do skutku. ^ ^

Re: Immersive Map Creator 1.1 (15.12.11)

: śr mar 16, 2016 17:32
autor: Pioxis
Mentaris pisze:
Arhimer pisze:ja używam wersji 1.3 v72 więc teoretycznie nie powinno bcy problemów
Wiesz to jest też w pewien sposób dla mnie problem, ale staram się jakoś go "naprawić", ważne byście pisali jak wam nie działa, w tedy coś pokombinuje, zmienię i tak aż do skutku. ^ ^
Super, bardzo się cieszę, że jesteś osobą, która dba o swoich odbiorców :)

Re: Immersive Map Creator 1.1 (15.12.11)

: pt mar 18, 2016 22:12
autor: Alex Ates
Pioxis pisze:
Mentaris pisze:
Arhimer pisze:ja używam wersji 1.3 v72 więc teoretycznie nie powinno bcy problemów
Wiesz to jest też w pewien sposób dla mnie problem, ale staram się jakoś go "naprawić", ważne byście pisali jak wam nie działa, w tedy coś pokombinuje, zmienię i tak aż do skutku. ^ ^
Super, bardzo się cieszę, że jesteś osobą, która dba o swoich odbiorców :)
A ja się bardzo cieszę że mam tak wyrozumiałych odbiorców : ).

Re: Immersive Map Creator 1.2 (16.03.18)

: sob mar 19, 2016 9:34
autor: Arhimer
Po nowej aktualizacji Mapa w ogóle nie znajduje gry ;_;

Re: Immersive Map Creator 1.2 (16.03.18)

: sob mar 19, 2016 12:52
autor: Alex Ates
Hmm a robisz na pewno tak jak o to prosze, czyli odpalasz otchlan.exe z folderu z gra? (ta otchlan bez ikonki zielonego miecza) i czy na pewno odpalasz 32 bitową wersje gry? Pamietaj też o aktualizacji gry na wersjie 74v.

Re: Immersive Map Creator 1.2 (16.03.18)

: sob mar 19, 2016 18:40
autor: Arhimer
Mentaris pisze:Hmm a robisz na pewno tak jak o to prosze, czyli odpalasz otchlan.exe z folderu z gra? (ta otchlan bez ikonki zielonego miecza) i czy na pewno odpalasz 32 bitową wersje gry? Pamietaj też o aktualizacji gry na wersjie 74v.
Poprawka Już działa mój antywirus ją blokował gdy go wyłączylem zaczęło działać ;)

Re: Immersive Map Creator 1.2 (16.03.18)

: sob mar 19, 2016 22:11
autor: Alex Ates
Arhimer pisze:
Mentaris pisze:Hmm a robisz na pewno tak jak o to prosze, czyli odpalasz otchlan.exe z folderu z gra? (ta otchlan bez ikonki zielonego miecza) i czy na pewno odpalasz 32 bitową wersje gry? Pamietaj też o aktualizacji gry na wersjie 74v.
Poprawka Już działa mój antywirus ją blokował gdy go wyłączylem zaczęło działać ;)
W sumie nie spodziewałem się iż dotknie to antywirusa, choć z drugiej strony nie ukrywam za bardzo funkcji która pobiera dane z gry także takie problemy też mogą się pojawić. Jednak ważne że działa.

Re: Immersive Map Creator 1.1 (15.12.11)

: czw mar 24, 2016 1:28
autor: Pioxis
Mentaris pisze:
A ja się bardzo cieszę że mam tak wyrozumiałych odbiorców : ).
Ekstra, już wszystko działa. Dziękuję, serdecznie :)

Re: Immersive Map Creator 1.2 (16.03.18)

: pt mar 25, 2016 11:46
autor: Pioxis
[s]Wczoraj zapisałam mapę, dzisiaj chcę ją załadować po włączeniu Otchłani i IMC i mam napisane, że nie można władować pliku. O co chodzi? Może źle kroki stawiam jakoś?[/s]

Tamto już załatwione, jednak teraz inny problem, po wczytaniu mapy i podpięciu jej pod aktualną rozgrywkę, program nie wykrywa przechodzenia do góry i w dół.

Ewentualnie wczyta, wejdzie na inny poziom, ale żeby wrócić do głównej mapy, to już się zawiesza program.