Strona 1 z 1

Początek gry - Hexenlore

: pt maja 01, 2015 14:42
autor: nonalaker
Dzieńdoberek w ten jakże piękny (być może u kogoś) pierwszomajowy dzionek!

Postanowiłem opisać sytuację i popytać.

Mianowicie: zacząłem grać krasnoludem, wojownikiem. Oczywiście grę rozpocząłem w Hexenlore. Samouczek już dawno zrobiony, kozak podexpiony (11 lvl), biegam z długim mieczem (bo za 2 lvl topor runiczny, więc nie opyla się za bardzo kupować teraz czegoś innego), wszystkie opcje pancerza dostępne na obecny poziom mam wykupione. Tyle opisu.

Pytanie: gdzie tu można podexpić i zarobić trochę grosza? Arena odpada, bo expa mało. Jedyne co, to jakieś drobniaki z gladiatorów, ale i tych coraz mniej i rzadziej. Kanały - można podexpić na szczurach, goblinach itp, ale już trzeba się tam nałazić, żeby cokolwiek łaskawie wlazło pod ostrze. Na bagna krasnolud jest jeszcze zdecydowanie za słaby.

Czy w Hex są jakieś questy? Czy są inne opcje zarobku niż klepanie gladiatorów?

I poza tym:
1.Jakiś hobbit mówi, że wejście do kanałów jest na śmietnisku. Czy to pozotałość po starej wersji (obecnie wchodzi się pod keją)?

2. Kopalnia i kanion nieczynne. Czy w którymś momencie gry lokacja ta się odblokowuje czy też została zabetonowana na amen?

Ciekawostka

: sob maja 02, 2015 12:06
autor: Oszuu
1.Jakiś hobbit mówi, że wejście do kanałów jest na śmietnisku. Czy to pozostałość po starej wersji (obecnie wchodzi się pod keją)?
Brodząc w ściekach natknąłem się na coś takiego:
  • wysypisko.GIF
    wysypisko.GIF (10.02 KiB) Przejrzano 23135 razy
Wygląda na to że wysypisko jest przewidziane (lub tak jak mówisz jest pozostałością poprzednich wersji)

Co ciekawe tak naprawdę możemy dostać się na wysypisko lecz jedyną opcją wyjścia jest użycie mikstury (więc należy uważać aby nie utknąć tam bez mikstur)

Re: Początek gry - Hexenlore

: pn maja 04, 2015 17:35
autor: nonalaker
up

Re: Początek gry - Hexenlore

: pn maja 04, 2015 19:47
autor: Weq
Dzięki, poprawione.

Re: Początek gry - Hexenlore

: wt maja 05, 2015 9:50
autor: tangarr
może wioska goblinów się nada do expa?

Re: Początek gry - Hexenlore

: wt maja 05, 2015 14:36
autor: nonalaker
Po 15 levelu ewakuowałem się do Mantaru. Wrócę tam jeszcze kiedyś

Re: Początek gry - Hexenlore

: czw maja 07, 2015 20:17
autor: Oszuu
Od niedawna mam problem z dobraniem odpowiednich (do moich możliwości) przeciwników, obecnie na arenie spotkanie czegoś gladiatoropodobnego graniczy z cudem... Mag Lothar w tym wypadku polecił mi wypad do lokalnych kanalizacji - jednak w tych oto krasnoludzkich kanalizacjach wylano chyba jakiś kwas mocy... potwory które po nich krążą mają nadludzką Otchłańską moc i spotkanie np: Szczura zazwyczaj kończy się moją klęską... czy jest w okolicy jakieś bardziej dogodne miejsce do rozwijania swojego Krasnoluda?
staty.gif
staty.gif (16.39 KiB) Przejrzano 22935 razy

Re: Początek gry - Hexenlore

: pt maja 08, 2015 8:37
autor: Doldox
Mnie wojownikiem zdobywanie poziomów nie nastręczało problemów. Zaopatrz się u zbrojmistrza w najlepszy dostępny ekwipunek/uzbrojenie. Jeżeli cierpisz na brak gotówki koniecznie wykonuj zadania dla Biura Tajemnic. Jak na moje oko chyba trochę za dużo dałeś w silę pomijając zręczność i kondycje.

Re: Początek gry - Hexenlore

: pt maja 08, 2015 11:39
autor: Oszuu
Dzięki za odpowiedź, mam jeszcze jedno pytanie. Czy odnajdę Biuro Tajemnic w Hexenlore? - Trochę już zwiedziłem miasto a jeszcze się nie natknąłem...

Re: Początek gry - Hexenlore

: pt maja 08, 2015 12:39
autor: ElegantAndrogyne
Już nie w tej wersji :(
Było w 1.2 - teraz jest opuszczone. Kto wie, może Weq je przywróci?

Re: Początek gry - Hexenlore

: wt cze 30, 2015 21:56
autor: zuchboy
Czołem!
Ponieważ lubię nie tuzinkowe postaci, zdecydowałem się na grę hobbitem nekromantą. W związku z powyższym, mam parę pytań co do początków gry:
1. Jaką broń powinienem wybrać na początku dla nekromanty skoro żadna z broni nie odpowiada moim umiejętnościom początkowym (laski 1%, martwy dotyk 30%, bicze 1%, laska błyskawic 1%)?
2. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale zdecydowałem się na dzidę (podobieństwo z laską???). Po czym kontynuując samouczek wpisałem komendę ekwipunek, potem coś sprawdziłem w pomocy, wydobyłem dzidę i... co dalej? nie mam żadnych nowych podpowiedzi, oglądając gameplaye wpisałem komendę uzbrojenie jednak dalej Lothar sam nie przemówił. Wyszedłem od kowala i wróciłem i on tam czeka nie wiadomo na co. Jak wpiszę zagadaj Lothar to mogę z nim pogadać na inne tematy i nie ma opcji kontynuuj samouczek czy coś w tym stylu. Nie wiem czy to nie bug w wersji 1.3 (tej ze strony głównej).

Czy coś źle robię?

P.S. Z tego wszystkiego jak wydobyłem dzidę i nie znalazłem jej potem w ekwipunku to omyłkowo kupiłem kolejną i zdaje się, że jak jedną chowam to drugą wyjmuję :D To tak ma być?

Re: Początek gry - Hexenlore

: wt cze 30, 2015 23:01
autor: Saran
Myślę, że na początek dla nekromanty losowa broń, później natomiast jak kaski uzbierasz to laski.

Natomiast co do zacięcia się samouczka, wygląda na to, że będziesz musiał grę zacząć od nowa. Jeśli wykonasz cokolwiek w złej kolejności, lub czegoś nie zrobisz, samouczka dokończyć już nie można. Tak więc polecam czytać uważnie samouczek następnym razem :)

Re: Początek gry - Hexenlore

: śr lip 01, 2015 8:18
autor: Weq
Nie, że nie można dokończyć - tylko trzeba wywołać dobrą kolejność :P
umiejętności - lista - kup - ekwipunek - dobądź - uzbrojenie
(kup może być bez przedmiotu).
Co do chowania dzidy - nie da się walczyć dwiema.
A co do umi na 1% na zwrócę uwagę jak dotrę do kompa :)

Weq

Re: Początek gry - Hexenlore

: śr lip 01, 2015 20:57
autor: zuchboy
Wow, dzięki za odpowiedź - fajnie, że jako autor znajdujesz czas wśród codziennych obowiązków na odpowiadanie graczom. Mi po pracy już by się nie chciało :D
Co do rad: wczytałem grę, zrobiłem jak pisałeś - niestety bez powodzenia :(
Rozpocząłem więc nową grę - hobbitem, klerykiem gdzie ten etap przeszedłem bez zająknięcia.
Postanowiłem jednak sprawdzić to jeszcze raz - utworzyłem kolejną postać - jeszcze raz hobbita, nekromantę i stało się dokładnie to samo co wcześniej. Wydaje mi się więc, że to może być jakiś bug - może dzida jest niewłaściwa dla nekromanty?
Załączam screen z nowej próby (świeża postać, pierwsza wizyta z Lotharem w kuźni) - przy czym kolejna instrukcja pojawiała się już przy "dobądź <broń>" a tu nie ma takiej instrukcji.
Bingo! sprawdziłem kolejny raz i jak kupi się miecz to po wpisaniu tych komend, przechodzi dalej. Nie mniej według polecenia umiejętności nie umiemy obsługiwać miecza :wink:

P.S. Mogę zapytać w czym programujesz Otchłań? :D Pytam ponieważ sam programuję, głównie w C# :)

Re: Początek gry - Hexenlore

: śr lip 01, 2015 22:11
autor: beluosus
zuchboy pisze:P.S. Mogę zapytać w czym programujesz Otchłań? :D Pytam ponieważ sam programuję, głównie w C# :)
viewtopic.php?t=1309