punkty ruchu

Taktyka gry, sztuczki i tricki ułatwiające przeżycie (ale nie cheaty :) )

Moderatorzy: beluosus, dEmoraliZator

admate
Posty: 188
Rejestracja: ndz kwie 26, 2015 19:38

punkty ruchu

Post autor: admate » pn kwie 23, 2018 22:50

W najnowszej wersji jest spore utrudnienie jeśli chodzi o chodzenie przy obciążeniu. Gdy jako wojownik nieźle się uzbroiłem, jeden krok o 12mv. Kondycji mam 23, siły 21. Czyli dość sporo. Macie jakieś sposoby na to?

Pewnie przy wytrenowaniu uników itd. można mieć na sobie mniej "zabezpieczeń", albo kupić coś co jest skuteczne, ale lżejsze (lub zdobyć - chitynowy pancerz chyba sprawdzę).

einstein13
Posty: 113
Rejestracja: czw cze 09, 2016 22:12

Re: punkty ruchu

Post autor: einstein13 » ndz kwie 29, 2018 8:31

Ja moje uzbrojenie dostosowuję tak, żeby było jak najlżejsze. Liczy się współczynnik obrona/waga. Im wyższy tym lepiej.
W pewnym momencie zacząłem mieć ujemne punkty ruchu przy chodzeniu (dodają się a nie odejmują). Ale to chyba był jakiś bug i Weq o nim powinien wiedzieć :)

admate
Posty: 188
Rejestracja: ndz kwie 26, 2015 19:38

Re: punkty ruchu

Post autor: admate » ndz kwie 29, 2018 20:52

Sukcesywnie zmieniam pancerz na lżejszy, a dający większą obronę.

mowityx
Posty: 2
Rejestracja: pt kwie 27, 2018 0:52

Re: punkty ruchu

Post autor: mowityx » pn kwie 30, 2018 10:40

Jest jeszcze artefakt o nazwie czarny hełm który zmniejsza zużycie punktów ruchu. Trzeba wykonać pewne zadanie i od razu można by się łatwiej poruszać

admate
Posty: 188
Rejestracja: ndz kwie 26, 2015 19:38

Re: punkty ruchu

Post autor: admate » pn kwie 30, 2018 17:53

Chyba wiem, o które chodzi, ale niestety popełniłem błąd gdy go wykonywałem.

ODPOWIEDZ