Strona 1 z 1

Spokojny trakt

: pn kwie 27, 2015 11:12
autor: Mateusz
Mam problem z questem "Spokojny trakt". Jakie są warunki jego ukończenia?

O ile się nie mylę, to Szef Biura Tajemnic wspomina o orkach i głowie przywódcy. W połowie traktu Mantar-Skulldust zaatakowała mnie dwójka bandytów, z którymi nie miałem większych problemów, ale teraz męczę się z dwiema głowami, które ważą 4 kg (co nie jest mi specjalnie na rękę). Kiedy przyniosłem je do Szefa, ten nic nie powiedział, więc zgaduję, że to nie o te głowy chodziło (albo nie tylko o te, dlatego na razie ich nie wyrzucam).

Na trakcie Mantar-Dominion są jakieś "skoczki", ale na razie mam zbyt słabą postać, żeby je pokonać. Czy one również dotyczą tego zadania?

Pamiętam, że w poprzednich wersjach była wioska orków w północno-zachodniej części lasu (między morzem a traktem). Czy to o głowę tego wodza orków chodzi?

Pozdrawiam
Mateusz

Re: Spokojny trakt

: pn kwie 27, 2015 11:29
autor: Estella
Wioska Orków znajduje się naprzeciwko ludzkiej wioski na północ od Mantaru.
Trzeba pójść 30 lokacji od bramy północnej i skręcić na zachód, zamiast na wschód z traktu.
Można iść lasem, ale tam dzika zwierzyna atakuje.

Głowę wodza Orków Szefowi trzeba zanieść.

Jeśli już zabiłeś Bandytów, to głowy możesz wyrzucić, bo Szef o nich nie wspomni.
Ja też ostatnio byłam taka mądra i chciałam Orka i Bandytów za jednym razem załatwić.

Szef każe zabijać Orków, Bandytów i Skoczki tylko wtedy, jeśli żyją w chwili zlecenia oczyszczenia traktu.

Re: Spokojny trakt

: pn kwie 27, 2015 13:02
autor: Mateusz
Dzięki, dzisiaj sprawdze =)

Szkoda expa za tych przedwcześnie ściętych bandytów...

Pozdrawiam
Mateusz

Re: Spokojny trakt

: pn kwie 27, 2015 14:56
autor: Estella
Jak dla kogo szkoda.
Ja tam nad straconymi stoma punktami doświadczenia płakać nie będę.
Nadrobię sobie na czym innym.
Następnym razem będę grzeczną dziewczynką i zrobię wszystko dopiero wtedy, kiedy mi powiedzą, teraz trudno, przepadło.

Re: Spokojny trakt

: wt kwie 28, 2015 12:33
autor: Biscus
Wie ktoś może gdzie jest ta ropucha z drugiej części tego questa? Bo nie mam pojęcia

Re: Spokojny trakt

: wt kwie 28, 2015 13:05
autor: tangarr
na drodze do Dominion spotkasz czterech skoczków

Re: Spokojny trakt

: wt kwie 28, 2015 13:07
autor: Doldox
Ropucha? W tej części questa zabijasz po kolei:
1. Szefa orków zaraz nad cmentarzem.
2. Dwóch Bandytów po drodze do Skulldust
3. Dwa skoczki i chyba o nie pytasz. Idź drogą do miasta Dominion na wschodzie. Bardzo długa droga. Na pewno je spotkasz ;) uważaj. Ja wojownikiem na 13 poziomie nie dałem rady.

Re: Spokojny trakt

: wt kwie 28, 2015 13:47
autor: Biscus
Ok, dzięki za odp, i rzeczywiście skoczkowie są mocni, na 14 lvl nie dałem im rady

Re: Spokojny trakt

: pt maja 01, 2015 22:12
autor: adox
Ja ich pozabijałem na 13 lvl,
Recepta to:
-elfi miecz od strażnika ogrodu
-bransoletka +2 do pancerza od strażnika ogrodu
-stalowy pancerz od zbrojmistrza + 13 (chyba) pancerz
- plus inne graty które dadzą w sumie +21 pancerz
- oczywiście jeszcze troszkę szczęścia, pierwszą parę bandytów udało się zabić od razu natomiast drugą parę, ubijałem pojedyńczo, no ale się udało :)

Quest kończy się w biurze tajemnic: gość daje 500 monet i 600 expa :)

Pozdro

Re: Spokojny trakt

: sob maja 02, 2015 7:13
autor: tangarr
Mała podpowiedź: twoja postać ma dwa nadgarstki [ i cztery palce ]

Re: Spokojny trakt

: sob maja 02, 2015 10:57
autor: kisiel365
Dzięki za podpowiedź. Szukałem sensownego miecza 13+.