Spokojny trakt
Moderatorzy: beluosus, dEmoraliZator
Spokojny trakt
Mam problem z questem "Spokojny trakt". Jakie są warunki jego ukończenia?
O ile się nie mylę, to Szef Biura Tajemnic wspomina o orkach i głowie przywódcy. W połowie traktu Mantar-Skulldust zaatakowała mnie dwójka bandytów, z którymi nie miałem większych problemów, ale teraz męczę się z dwiema głowami, które ważą 4 kg (co nie jest mi specjalnie na rękę). Kiedy przyniosłem je do Szefa, ten nic nie powiedział, więc zgaduję, że to nie o te głowy chodziło (albo nie tylko o te, dlatego na razie ich nie wyrzucam).
Na trakcie Mantar-Dominion są jakieś "skoczki", ale na razie mam zbyt słabą postać, żeby je pokonać. Czy one również dotyczą tego zadania?
Pamiętam, że w poprzednich wersjach była wioska orków w północno-zachodniej części lasu (między morzem a traktem). Czy to o głowę tego wodza orków chodzi?
Pozdrawiam
Mateusz
O ile się nie mylę, to Szef Biura Tajemnic wspomina o orkach i głowie przywódcy. W połowie traktu Mantar-Skulldust zaatakowała mnie dwójka bandytów, z którymi nie miałem większych problemów, ale teraz męczę się z dwiema głowami, które ważą 4 kg (co nie jest mi specjalnie na rękę). Kiedy przyniosłem je do Szefa, ten nic nie powiedział, więc zgaduję, że to nie o te głowy chodziło (albo nie tylko o te, dlatego na razie ich nie wyrzucam).
Na trakcie Mantar-Dominion są jakieś "skoczki", ale na razie mam zbyt słabą postać, żeby je pokonać. Czy one również dotyczą tego zadania?
Pamiętam, że w poprzednich wersjach była wioska orków w północno-zachodniej części lasu (między morzem a traktem). Czy to o głowę tego wodza orków chodzi?
Pozdrawiam
Mateusz
Re: Spokojny trakt
Wioska Orków znajduje się naprzeciwko ludzkiej wioski na północ od Mantaru.
Trzeba pójść 30 lokacji od bramy północnej i skręcić na zachód, zamiast na wschód z traktu.
Można iść lasem, ale tam dzika zwierzyna atakuje.
Głowę wodza Orków Szefowi trzeba zanieść.
Jeśli już zabiłeś Bandytów, to głowy możesz wyrzucić, bo Szef o nich nie wspomni.
Ja też ostatnio byłam taka mądra i chciałam Orka i Bandytów za jednym razem załatwić.
Szef każe zabijać Orków, Bandytów i Skoczki tylko wtedy, jeśli żyją w chwili zlecenia oczyszczenia traktu.
Trzeba pójść 30 lokacji od bramy północnej i skręcić na zachód, zamiast na wschód z traktu.
Można iść lasem, ale tam dzika zwierzyna atakuje.
Głowę wodza Orków Szefowi trzeba zanieść.
Jeśli już zabiłeś Bandytów, to głowy możesz wyrzucić, bo Szef o nich nie wspomni.
Ja też ostatnio byłam taka mądra i chciałam Orka i Bandytów za jednym razem załatwić.
Szef każe zabijać Orków, Bandytów i Skoczki tylko wtedy, jeśli żyją w chwili zlecenia oczyszczenia traktu.
Re: Spokojny trakt
Dzięki, dzisiaj sprawdze =)
Szkoda expa za tych przedwcześnie ściętych bandytów...
Pozdrawiam
Mateusz
Szkoda expa za tych przedwcześnie ściętych bandytów...
Pozdrawiam
Mateusz
Re: Spokojny trakt
Jak dla kogo szkoda.
Ja tam nad straconymi stoma punktami doświadczenia płakać nie będę.
Nadrobię sobie na czym innym.
Następnym razem będę grzeczną dziewczynką i zrobię wszystko dopiero wtedy, kiedy mi powiedzą, teraz trudno, przepadło.
Ja tam nad straconymi stoma punktami doświadczenia płakać nie będę.
Nadrobię sobie na czym innym.
Następnym razem będę grzeczną dziewczynką i zrobię wszystko dopiero wtedy, kiedy mi powiedzą, teraz trudno, przepadło.
Re: Spokojny trakt
Wie ktoś może gdzie jest ta ropucha z drugiej części tego questa? Bo nie mam pojęcia
Re: Spokojny trakt
na drodze do Dominion spotkasz czterech skoczków
Re: Spokojny trakt
Ropucha? W tej części questa zabijasz po kolei:
1. Szefa orków zaraz nad cmentarzem.
2. Dwóch Bandytów po drodze do Skulldust
3. Dwa skoczki i chyba o nie pytasz. Idź drogą do miasta Dominion na wschodzie. Bardzo długa droga. Na pewno je spotkasz uważaj. Ja wojownikiem na 13 poziomie nie dałem rady.
1. Szefa orków zaraz nad cmentarzem.
2. Dwóch Bandytów po drodze do Skulldust
3. Dwa skoczki i chyba o nie pytasz. Idź drogą do miasta Dominion na wschodzie. Bardzo długa droga. Na pewno je spotkasz uważaj. Ja wojownikiem na 13 poziomie nie dałem rady.
Re: Spokojny trakt
Ok, dzięki za odp, i rzeczywiście skoczkowie są mocni, na 14 lvl nie dałem im rady
Re: Spokojny trakt
Ja ich pozabijałem na 13 lvl,
Recepta to:
-elfi miecz od strażnika ogrodu
-bransoletka +2 do pancerza od strażnika ogrodu
-stalowy pancerz od zbrojmistrza + 13 (chyba) pancerz
- plus inne graty które dadzą w sumie +21 pancerz
- oczywiście jeszcze troszkę szczęścia, pierwszą parę bandytów udało się zabić od razu natomiast drugą parę, ubijałem pojedyńczo, no ale się udało
Quest kończy się w biurze tajemnic: gość daje 500 monet i 600 expa
Pozdro
Recepta to:
-elfi miecz od strażnika ogrodu
-bransoletka +2 do pancerza od strażnika ogrodu
-stalowy pancerz od zbrojmistrza + 13 (chyba) pancerz
- plus inne graty które dadzą w sumie +21 pancerz
- oczywiście jeszcze troszkę szczęścia, pierwszą parę bandytów udało się zabić od razu natomiast drugą parę, ubijałem pojedyńczo, no ale się udało
Quest kończy się w biurze tajemnic: gość daje 500 monet i 600 expa
Pozdro
Re: Spokojny trakt
Mała podpowiedź: twoja postać ma dwa nadgarstki [ i cztery palce ]
Re: Spokojny trakt
Dzięki za podpowiedź. Szukałem sensownego miecza 13+.