Gildie

Gdzie można znaleźć katanę? Jak dojść do Dominion? Wejdź i zapytaj, a dowiesz się na pewno. Dział o problemach na które może się natknąć każdy gracz.

Moderatorzy: beluosus, dEmoraliZator

sektor666
Posty: 7
Rejestracja: sob kwie 18, 2015 21:16

Gildie

Post autor: sektor666 » pt kwie 24, 2015 21:25

Czy możliwe jest dołączenie do którejś z gildii niewymienionych podczas tworzenia postaci? Czy ich siedziby to po prostu element dekoracji? (o oprawcach już wiem, że zostali usunięci, ale co z wilkołakami i wampirami?)

Diabl0
Posty: 123
Rejestracja: pn kwie 13, 2015 23:14

Re: Gildie

Post autor: Diabl0 » pt kwie 24, 2015 21:30

Gildie to nie element dekoracji, tylko miejsce, w którym rozwijasz postać (wydajesz punkty trenowania i ćwiczenia).

sektor666
Posty: 7
Rejestracja: sob kwie 18, 2015 21:16

Re: Gildie

Post autor: sektor666 » pt kwie 24, 2015 22:14

Proponuję, żebyś przeczytał ze zrozumieniem mojego posta, zanim na niego odpowiesz.

johnnyknoxville
Posty: 199
Rejestracja: czw mar 01, 2012 22:08

Re: Gildie

Post autor: johnnyknoxville » pt kwie 24, 2015 22:21

Profesję wybiera się na początku gry, i nie można jej zmienić lub dołączyć do kolejnej w trakcie gry. Podejrzewam, że gildie o których piszesz służą właśnie dla dekoracji i "klimatu" (Skulldust nie byłoby tym samym miastem bez gildii wampirów :) ), choć nie wykluczam, że są one związane z jakimś questem...

Awatar użytkownika
Weq
Posty: 1497
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 18:54

Re: Gildie

Post autor: Weq » pt kwie 24, 2015 22:22

:D
Uprzedzając dyskuję - tak, jeśli nie jesteś członkeim to de facto są to elementy kliatyczno-dekoracyjne. Gildie nie wyborowe... cóż, też :)
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.

Diabl0
Posty: 123
Rejestracja: pn kwie 13, 2015 23:14

Re: Gildie

Post autor: Diabl0 » pt kwie 24, 2015 22:25

sektor666 pisze:Proponuję, żebyś przeczytał ze zrozumieniem mojego posta, zanim na niego odpowiesz.
Sorki, nie doczytałem dokładnie. :)

sektor666
Posty: 7
Rejestracja: sob kwie 18, 2015 21:16

Re: Gildie

Post autor: sektor666 » pt kwie 24, 2015 22:58

A czy jest szansa na dodanie kiedykolwiek tych gildii jako "grywalnych" albo "odblokowywalnych"? :(
Pozakładałem sobie postacie we wszystkich dostępnych i z żalem stwierdzam, że poza podziałem Wojownik/Łotrzyk/Czarodziej klasy nie różnią się od siebie zanadto (w sensie, że nie ma jakiejś kosmicznej gejmplejowej różnicy między Magiem, Elementalistą i Nekromantą - a fajnie byłoby zobaczyć np. gildię wampirów, w której hp i mana zamieniane są na coś w stylu puli krwi, pełniącej jednocześnie funkcję many i zdrowia, a ponadto nie regenerującej się samoczynnie, tylko poprzez wypijanie krwi z NPCów itd itp).

johnnyknoxville
Posty: 199
Rejestracja: czw mar 01, 2012 22:08

Re: Gildie

Post autor: johnnyknoxville » sob kwie 25, 2015 0:47

Różnice pomiędzy profesjami uwydatniają się na wyższych poziomach, kiedy to bohater nabywa nowe, unikalne umiejętności, które zależą właśnie od profesji. Niektóre z umiejętności są takie same dla różnych profesji, lub mają zbliżone działanie, a niektóre są specyficzne wyłącznie dla członków konkretnej gildii.
Jeśli chodzi o pomysły na nowe klasy postaci, to może Weq podchwyci temat i kiedyś będziemy mogli się wcielić w wampiry i wilkołaki :)

ODPOWIEDZ