Gildie
Moderatorzy: beluosus, dEmoraliZator
Re: Gildie
Gildie to nie element dekoracji, tylko miejsce, w którym rozwijasz postać (wydajesz punkty trenowania i ćwiczenia).
Re: Gildie
Proponuję, żebyś przeczytał ze zrozumieniem mojego posta, zanim na niego odpowiesz.
-
- Posty: 199
- Rejestracja: czw mar 01, 2012 22:08
Re: Gildie
Profesję wybiera się na początku gry, i nie można jej zmienić lub dołączyć do kolejnej w trakcie gry. Podejrzewam, że gildie o których piszesz służą właśnie dla dekoracji i "klimatu" (Skulldust nie byłoby tym samym miastem bez gildii wampirów ), choć nie wykluczam, że są one związane z jakimś questem...
Re: Gildie
:D
Uprzedzając dyskuję - tak, jeśli nie jesteś członkeim to de facto są to elementy kliatyczno-dekoracyjne. Gildie nie wyborowe... cóż, też :)
Uprzedzając dyskuję - tak, jeśli nie jesteś członkeim to de facto są to elementy kliatyczno-dekoracyjne. Gildie nie wyborowe... cóż, też :)
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.
Re: Gildie
Sorki, nie doczytałem dokładnie.sektor666 pisze:Proponuję, żebyś przeczytał ze zrozumieniem mojego posta, zanim na niego odpowiesz.
Re: Gildie
A czy jest szansa na dodanie kiedykolwiek tych gildii jako "grywalnych" albo "odblokowywalnych"?
Pozakładałem sobie postacie we wszystkich dostępnych i z żalem stwierdzam, że poza podziałem Wojownik/Łotrzyk/Czarodziej klasy nie różnią się od siebie zanadto (w sensie, że nie ma jakiejś kosmicznej gejmplejowej różnicy między Magiem, Elementalistą i Nekromantą - a fajnie byłoby zobaczyć np. gildię wampirów, w której hp i mana zamieniane są na coś w stylu puli krwi, pełniącej jednocześnie funkcję many i zdrowia, a ponadto nie regenerującej się samoczynnie, tylko poprzez wypijanie krwi z NPCów itd itp).
Pozakładałem sobie postacie we wszystkich dostępnych i z żalem stwierdzam, że poza podziałem Wojownik/Łotrzyk/Czarodziej klasy nie różnią się od siebie zanadto (w sensie, że nie ma jakiejś kosmicznej gejmplejowej różnicy między Magiem, Elementalistą i Nekromantą - a fajnie byłoby zobaczyć np. gildię wampirów, w której hp i mana zamieniane są na coś w stylu puli krwi, pełniącej jednocześnie funkcję many i zdrowia, a ponadto nie regenerującej się samoczynnie, tylko poprzez wypijanie krwi z NPCów itd itp).
-
- Posty: 199
- Rejestracja: czw mar 01, 2012 22:08
Re: Gildie
Różnice pomiędzy profesjami uwydatniają się na wyższych poziomach, kiedy to bohater nabywa nowe, unikalne umiejętności, które zależą właśnie od profesji. Niektóre z umiejętności są takie same dla różnych profesji, lub mają zbliżone działanie, a niektóre są specyficzne wyłącznie dla członków konkretnej gildii.
Jeśli chodzi o pomysły na nowe klasy postaci, to może Weq podchwyci temat i kiedyś będziemy mogli się wcielić w wampiry i wilkołaki
Jeśli chodzi o pomysły na nowe klasy postaci, to może Weq podchwyci temat i kiedyś będziemy mogli się wcielić w wampiry i wilkołaki