Brama Dominion

Gdzie można znaleźć katanę? Jak dojść do Dominion? Wejdź i zapytaj, a dowiesz się na pewno. Dział o problemach na które może się natknąć każdy gracz.

Moderatorzy: beluosus, dEmoraliZator

Jakop
Posty: 91
Rejestracja: śr lip 20, 2016 16:40

Brama Dominion

Post autor: Jakop » czw lip 28, 2016 21:44

Witajcie :) Pomoże mi ktoś i napisze dlaczego nie można wejść do Dominion ponieważ jest zamknięta brama ? :) I od razu co zrobić żeby wejść :)

einstein13
Posty: 113
Rejestracja: czw cze 09, 2016 22:12

Re: Brama Dominion

Post autor: einstein13 » czw lip 28, 2016 23:15

na 90% jest noc. W nocy wszystkie bramy miejskie są zamknięte. Poczekaj do 7 rano, wtedy otwierają się bramy i budynki :)

Jakop
Posty: 91
Rejestracja: śr lip 20, 2016 16:40

Re: Brama Dominion

Post autor: Jakop » pt lip 29, 2016 12:22

Na 100% juz to sprawdzalem ;) Bylem ciekaw dlaczego jest zamknieta nawet w dzien :/

einstein13
Posty: 113
Rejestracja: czw cze 09, 2016 22:12

Re: Brama Dominion

Post autor: einstein13 » pt lip 29, 2016 22:09

Wiem, że jedna z bram w Dominion jest zamknięta w dzień, ale zakładałem, że jest jakaś przygoda z tym związana. Nie mam jeszcze odpowiedniego poziomu, żeby to zweryfikować, ale czytając gdzieś forum, natrafiłem na coś w stylu "trzeba zabić strażnika, żeby mieć klucz do otwarcia bramy". Stawiam, że to właśnie o tę bramę chodzi ;)
Druga brama Dominion powinna być otwarta :)

Jakop
Posty: 91
Rejestracja: śr lip 20, 2016 16:40

Re: Brama Dominion

Post autor: Jakop » pt lip 29, 2016 23:29

Hmmm ciekawe ciekawe :) mam 23 lvl moze zagadka sie rozwiaze :P
poki co wielkie dzieki poszukam rozwiazania ;)

Jakop
Posty: 91
Rejestracja: śr lip 20, 2016 16:40

Re: Brama Dominion

Post autor: Jakop » sob sie 20, 2016 22:18

Sprostowanie dla czytajacych: To co mialem na mysli to nie brama Dominion lecz hmm nwm czego ale nie Dominion poniewaz wchodze zachodnia brama wiec cos sie nie zgadzalo (zamiast czytac uwaznie ze traktem na east to poszedlem na polnoc i tam cos jest) Wie ktos moze co to ? :D Troche pozno to napisalem ale gryzlo mnie to

einstein13
Posty: 113
Rejestracja: czw cze 09, 2016 22:12

Re: Brama Dominion

Post autor: einstein13 » sob sie 20, 2016 23:12

Zgaduję, że będzie ona otwieralna gdzieś w połowie gry (poziom 50?).

Na forum możesz znaleźć wątki o zamkach i innych budowlach dostępnych na wyższych poziomach. Sądzę, że to jeden z nich. ;)

Jakop
Posty: 91
Rejestracja: śr lip 20, 2016 16:40

Re: Brama Dominion

Post autor: Jakop » sob sie 20, 2016 23:35

Warto poczytac :) no mam 36 wiec troche to moze potrwac :PAlbo wyprobowac magiczne otwarcie :D

Ashi
Posty: 18
Rejestracja: czw sty 07, 2010 2:30

Re: Brama Dominion

Post autor: Ashi » pt wrz 09, 2016 7:12

Powodzenia Jakop :>

Jakop
Posty: 91
Rejestracja: śr lip 20, 2016 16:40

Re: Brama Dominion

Post autor: Jakop » pt wrz 09, 2016 19:36

Hmm coś mi mówi że wiesz co to :P
Dzięki :)

bryka
Posty: 8
Rejestracja: śr paź 05, 2016 10:16

Re: Brama Dominion

Post autor: bryka » czw paź 06, 2016 10:02

w końcu kiedy jest możliwość otworzenia tego ? bo kombinuję i już nie mam siły na to :(

Jakop
Posty: 91
Rejestracja: śr lip 20, 2016 16:40

Re: Brama Dominion

Post autor: Jakop » ndz lis 13, 2016 22:21

A tak w ogole
Bramy jeszcze nie otwarlem ale po drugiej stronie nie ma wlasciwie nic ciekawego
Pola i gospodarstwo tylko
sorki za mylaca nazwe :D

Jakop
Posty: 91
Rejestracja: śr lip 20, 2016 16:40

Re: Brama Dominion

Post autor: Jakop » śr lip 19, 2017 19:15

AHA ! W koncu odkryłem co to za brama :D To brama do Poligonu :D

Trigger
Posty: 1
Rejestracja: czw lip 20, 2017 10:55

Re: Brama Dominion

Post autor: Trigger » czw lip 20, 2017 10:57

Ha! :D Ja ta bramę olałem, ale fajnie wiedzieć :D mobilny fryzjer Przemyśl

ODPOWIEDZ