Strona 1 z 1

przejście 64bit->32bit - problem z save

: ndz lip 19, 2015 14:46
autor: polem
Witam,
po ograniu kilku godzin, chciałam zmienić wersję z 64bit (1.3 v72) na 32bit (też 1.3 v72).
Niestety po wczytaniu save'a gra nie uruchamia się, pojawia się błąd i konsola znika.
Zdążyłam zrobić screena.
Nie "szperałam" za bardzo na forum w poszukiwaniu rozwiązania, nie zależy mi też bardzo na wersji 32bit (chciałabym przenieść sejwy na starszego kompa i grać na 32bit, ale dam radę ;) ), pytam raczej z ciekawości, czy da się to rozwiązać ;)

Jako że to jest pierwszy mój post: Weq, dziękuję za wspaniałą grę :)

Re: przejście 64bit->32bit - problem z save

: ndz lip 19, 2015 20:51
autor: kisiel365
Piękna tapeta w tle.

Re: przejście 64bit->32bit - problem z save

: ndz lip 19, 2015 22:20
autor: Weq
Niestety - nie da się przenieść sejwa pomiędzy wersjami o różnej architekturze... :/

Re: przejście 64bit->32bit - problem z save

: wt lip 21, 2015 9:30
autor: beluosus
@WEQ: Jeśli serializacja jest zależna od architektury to jaki jest obecnie sens utrzymywania wersji 64? Moim zdaniem to niepotrzebnie komplikuje Twoją pracę jak i wybór na stronie "Pobierz" dla osób niezaznajomionych z tematem.

Re: przejście 64bit->32bit - problem z save

: wt lip 21, 2015 10:00
autor: Weq
Może masz rację, trzeba by to zawęzić :)

Re: przejście 64bit->32bit - problem z save

: wt lip 21, 2015 13:19
autor: polem
no ej no ej!
a co z moimi sejwami wtedy? mam niesamowity 7 poziom! ;)

Re: przejście 64bit->32bit - problem z save

: wt lip 21, 2015 16:25
autor: Weq
Myślę, że będę robił dwie wersje, ale ta 64 bity będzie drobniejszym drukiem, z uwagą "dla zachowania ciągłości sejwów" :)

Re: przejście 64bit->32bit - problem z save

: czw lip 23, 2015 12:41
autor: polem
:)
ale chyba i tak zacznę od nowa na 32bit ;)