uciekający lothar i wersja beta

Błędy wszelkiego rodzaju znalezione w wersji 1.3 czyli aktualnie dostępnej wersji

Moderator: dEmoraliZator

Awatar użytkownika
...
Posty: 89
Rejestracja: sob kwie 25, 2015 10:47

uciekający lothar i wersja beta

Post autor: ... » sob kwie 25, 2015 10:56

Witam
Nie wiem czy to są błędy, jestem początkującym otchłaniowiczem. Idę za magiem lotharem, on mówi mi cośtam na początku, później go nie ma przez jedno miejsce, później na targowisku znowu coś mówi. Jak już pójdzie z targowiska to jest tylko "mag lothar czeka tu na ciebie by udzielić ci wskazówek" i wiersz pod tym "mag lothar poszedł gdzieśtam". Czy to normalne? Poza tym był ten pasek na głównej stronie że premiera otchłani itp a w grze nadal jest napisane "wersja beta tylko dla testerów". Czy to normalne v2?
...

Liczi
Posty: 12
Rejestracja: pn cze 16, 2014 16:03

Re: uciekający lothar i wersja beta

Post autor: Liczi » sob kwie 25, 2015 11:14

Z tym Lotharem, to jest normalne. Dzięki temu wiesz, gdzie poszedł i możesz bez problemu za nim podążać. W poprzednich wersjach Lothar po prostu mówił, jak masz iść i tyle, a gdy droga była nieco dłuższa, to mogło to sprawdzić problemy ludziom, którzy dopiero zaczynali grać. Więc po prostu za nim idź, a jak dojdzie do miejsca, na którym mu zależy, to się zatrzyma :P

Awatar użytkownika
...
Posty: 89
Rejestracja: sob kwie 25, 2015 10:47

Re: uciekający lothar i wersja beta

Post autor: ... » sob kwie 25, 2015 12:07

Dzięki, wydaje mi się że możnaby trochę zmienić ten napis bo jest dziwny :). Co z tą wersją beta tylko dla testerów?
...

Diabl0
Posty: 123
Rejestracja: pn kwie 13, 2015 23:14

Re: uciekający lothar i wersja beta

Post autor: Diabl0 » sob kwie 25, 2015 14:06

Co jest dziwnego w tym napisie? A beta to beta - po prostu żeby nie oczekiwać, że to gra końcowa. :)

Awatar użytkownika
Weq
Posty: 1497
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 18:54

Re: uciekający lothar i wersja beta

Post autor: Weq » sob kwie 25, 2015 14:09