Literówki
Moderator: dEmoraliZator
-
- Posty: 199
- Rejestracja: czw mar 01, 2012 22:08
Literówki
Po wybraniu rasy Człowiek i wpisaniu polecenia 'dane' wyświetla się informacja "Jesteś Cz┼éowiekiem"
Wszystkie inne polskie znaki diakrytyczne wyświetlają się u mnie normalnie (winXP, /cp4).
Wszystkie inne polskie znaki diakrytyczne wyświetlają się u mnie normalnie (winXP, /cp4).
-
- Posty: 199
- Rejestracja: czw mar 01, 2012 22:08
Re: Literówki
Polecam się
Oto kolejne - z Lekcji Lothara:
W Mantarze po dotarciu na Arenę: ...Niektórzy uważają, ze umiejętność walki... (zamiast "ze" ma być "że")
Tamże: ...Aby zorientować się kto jest w sąsiednich lokacja... (zamiast "lokacja" ma być "lokacjach")
Lothar prowadzący wojownika do gildii mówi: ...Znajduje się ona na zachód stąd musimy przejść przez rynek do Aleji Morskiej... (to powinny być dwa zdania, czyli kropka po "stąd." i "Musimy" z wielkiej litery)
W Hexenlore po wejściu do podziemnej ulicy: ...Co poziom ich maksymalna ilość będzie się rosnąć... (zamiast "się" ma być "ci", ewentualnie z wielkiej litery "Ci" - w Mantarze jest analogicznie z małej litery)
Lothar kierujący gracza na arenę w Hexenlore: ...Staraj się zapamiętywać drogę która podążasz.... (zamiast "która" ma być "którą", i chyba przecinek po słowie "drogę")
Opis lokacji:
Ulica Młotowa = (129,***,13) w hexen.are: P...odlewając, kując lub pilnują by robota szła sprawnie... (zamiast "pilnują" winno być konsekwentnie "pilnując")
Przed areną = (129,312,13) w hexen.are: ... w której został zainstalowane na podwyższeniu trybuny... (zamiast "został" ma być "zostały")
Jeśli nie będziesz miał nic przeciwko zwracaniu uwagi na takie drobiazgi, to będę tu wrzucał podobne chochliki.
Oto kolejne - z Lekcji Lothara:
W Mantarze po dotarciu na Arenę: ...Niektórzy uważają, ze umiejętność walki... (zamiast "ze" ma być "że")
Tamże: ...Aby zorientować się kto jest w sąsiednich lokacja... (zamiast "lokacja" ma być "lokacjach")
Lothar prowadzący wojownika do gildii mówi: ...Znajduje się ona na zachód stąd musimy przejść przez rynek do Aleji Morskiej... (to powinny być dwa zdania, czyli kropka po "stąd." i "Musimy" z wielkiej litery)
W Hexenlore po wejściu do podziemnej ulicy: ...Co poziom ich maksymalna ilość będzie się rosnąć... (zamiast "się" ma być "ci", ewentualnie z wielkiej litery "Ci" - w Mantarze jest analogicznie z małej litery)
Lothar kierujący gracza na arenę w Hexenlore: ...Staraj się zapamiętywać drogę która podążasz.... (zamiast "która" ma być "którą", i chyba przecinek po słowie "drogę")
Opis lokacji:
Ulica Młotowa = (129,***,13) w hexen.are: P...odlewając, kując lub pilnują by robota szła sprawnie... (zamiast "pilnują" winno być konsekwentnie "pilnując")
Przed areną = (129,312,13) w hexen.are: ... w której został zainstalowane na podwyższeniu trybuny... (zamiast "został" ma być "zostały")
Jeśli nie będziesz miał nic przeciwko zwracaniu uwagi na takie drobiazgi, to będę tu wrzucał podobne chochliki.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 19, 2015 0:03 przez johnnyknoxville, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Literówki
<Twój atak> STRASZLIWIE DEWATSUJE! <moba>.
Re: Literówki
Ja bym nieco zmienił hasło "buzuje się tutaj ognisko" w opisie miejsca, w którym rozpaliliśmy ognisko. To "się" jest tam niewskazane.
"Ognisko tu buzuje?
"Ognisko tu buzuje?
-
- Posty: 199
- Rejestracja: czw mar 01, 2012 22:08
Re: Literówki
W świątyni w Mantarze na "zagadaj kapłan" jest nieprawidłowa odpowiedź:
- zbędne "o)" na początku i zdublowana linijka tekstukapłan pisze:o)
"Witaj, podróżniku. Przybyłeś tu by pomyśleć nad swoimi grzechami?"
"Witaj, podróżniku. Przybyłeś tu by pomyśleć nad swoimi grzechami?"
- lisek_chytrusek
- Posty: 13
- Rejestracja: sob kwie 18, 2015 12:58
- Lokalizacja: Kraków
Re: Literówki
Przy próbie polowania na terenie zabudowanym wyświetla się tekst bez polskich znaków: "Nie mo┐esz polowaŜ na terenie zabudowanym"
-
- Posty: 199
- Rejestracja: czw mar 01, 2012 22:08
Re: Literówki
W pliku <wstep3.txt>:
"...ale od początku do kona gra była..." (zamiast "kona" ma być "końca")
"...Gra chodzi po Windows..." (zamiast "po" ma być "pod")
"...znajdziecie ja na której z poniższych stron..." (zamiast "której" ma być "którejś")
Błędy w opisach lokacji (z wersji 1.3v69 - jeśli ktoś już zgłosił i zostały poprawione, to przepraszam):
Pokój gościnny = (281,333,14) w rezydkup.are - "...zaś koło nie go wąska skrzynia na ubrania..." (zamiast "nie go" ma być "niego")
Aleja = (272,332,13) w miasto.are - "...Na zachód widzisz porośniętą winoroślą tylną, ścianę kamienicy,..." (zbędny przecinek pomiędzy "tylną, ścianę")
Wschodni kraniec cmentarza. = (284,345,13) w cmentarz.are - "...chwastami i ró+nego rodzaju
zielskami..." (ma być "różnego); ponadto zbędna kropka w nazwie lokacji ("cmentarza.")
Skraj lasu = (303,348,13) w wioskapd.are - "...oddzielonymi polami uprawnymi
od siebie nawzajem..." (moim zdaniem powinno być "oddzielonymi od siebie polami uprawnymi")
Ścieżka = (303,347,13) w wioskapd.are - "...ale daj się odczuć również nuta żelaza..." (zamiast "daj" ma być "daje")
Dróżka = (3**,358,13) w wioskapd.are - "...chwasty i roślinność ruralna porasta ją całą..." (zamiast "ruralna" ma być "ruderalna")
Ponadto w Główna sala = (302,364,13) w wioskapd.are grasuje Olbrzymia zmutowana dżdżownica.
(może to nie błąd, wygląda mi to na przypadek podobny do Świdrowca w Warzywniaku, który został już zgłoszony na mantisie)
"...ale od początku do kona gra była..." (zamiast "kona" ma być "końca")
"...Gra chodzi po Windows..." (zamiast "po" ma być "pod")
"...znajdziecie ja na której z poniższych stron..." (zamiast "której" ma być "którejś")
Błędy w opisach lokacji (z wersji 1.3v69 - jeśli ktoś już zgłosił i zostały poprawione, to przepraszam):
Pokój gościnny = (281,333,14) w rezydkup.are - "...zaś koło nie go wąska skrzynia na ubrania..." (zamiast "nie go" ma być "niego")
Aleja = (272,332,13) w miasto.are - "...Na zachód widzisz porośniętą winoroślą tylną, ścianę kamienicy,..." (zbędny przecinek pomiędzy "tylną, ścianę")
Wschodni kraniec cmentarza. = (284,345,13) w cmentarz.are - "...chwastami i ró+nego rodzaju
zielskami..." (ma być "różnego); ponadto zbędna kropka w nazwie lokacji ("cmentarza.")
Skraj lasu = (303,348,13) w wioskapd.are - "...oddzielonymi polami uprawnymi
od siebie nawzajem..." (moim zdaniem powinno być "oddzielonymi od siebie polami uprawnymi")
Ścieżka = (303,347,13) w wioskapd.are - "...ale daj się odczuć również nuta żelaza..." (zamiast "daj" ma być "daje")
Dróżka = (3**,358,13) w wioskapd.are - "...chwasty i roślinność ruralna porasta ją całą..." (zamiast "ruralna" ma być "ruderalna")
Ponadto w Główna sala = (302,364,13) w wioskapd.are grasuje Olbrzymia zmutowana dżdżownica.
(może to nie błąd, wygląda mi to na przypadek podobny do Świdrowca w Warzywniaku, który został już zgłoszony na mantisie)
Re: Literówki
W samouczku "Tematów zapytań również nie można skracać." Chyba miało być bez "nie"?
[48% 100% 31% 22g 139exp G5]spo napis
"Otchłań rządzi!"
"Otchłań rządzi!"
-
- Posty: 199
- Rejestracja: czw mar 01, 2012 22:08
Re: Literówki
Tu akurat chyba jest ok. skracać można komendy, nazwy przedmiotów i mobów, ale nie tematy zapytania.DzieX pisze:W samouczku "Tematów zapytań również nie można skracać." Chyba miało być bez "nie"?
Np. "zapyt bur mantar" zadziała, ale "zapytaj burmistrz man" już nie.
Re: Literówki
Nie można skracać tematów zapyta, pojemników oraz oglądanych przedmiotów z lokacji. Dlatego, że często kluczowym elementem jest odgadnięcie że można tu wejść w interakcję. Inaczej wystarczyłby alias "prze a;prze b;prze c; prze d;" i tak dalej ;)
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.
Re: Literówki
Po prostu słowo "również" mnie zmyliło.
[48% 100% 31% 22g 139exp G5]spo napis
"Otchłań rządzi!"
"Otchłań rządzi!"
Re: Literówki
W kopalni Galena w Mantarze nie wiadomo kto nadchodzi/odchodzi, przykład na załączniku
-
- Posty: 78
- Rejestracja: sob maja 05, 2012 18:40
Re: Literówki
Ktoś jest chyba ukryty albo niewidzialny :) trzeba użyć czaru wykrycie niewidzialności/ukrycia
Re: Literówki
Nie, to błąd. Niewidzialnych nie widać w ogóle :)
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.