quest - lista potrzeb dolnego Skullust

Błędy wszelkiego rodzaju znalezione w wersji 1.3 czyli aktualnie dostępnej wersji

Moderator: dEmoraliZator

mat114
Posty: 5
Rejestracja: czw lip 09, 2015 23:49

quest - lista potrzeb dolnego Skullust

Post autor: mat114 » pn sie 31, 2015 0:04

Gdy w dolnym skulldust wezmiemy quest od mieszkańca w okolicy południowej barykady, każde kolejne "zagadanie" z nim kończy się wysypaniem gry :cry: Sprawa dotyczy zarówno v72 jak i v73 :(
Też macie ten problem ?

komunikat:
"
Pokój
Wyjścia: east
Jest to niewielki i skromnie urządzony pokój. Wysokie okna wychodzące na
ulicę zapewniają dużo światła; pod nimi stoi małe biurko. W przeciwległej
ścianie jest zamontowany piec kaflowy, z dodaną kratą, na której można
postawić garnek. Obok pieca stoi wysokie łóżko, z prostym, ale zadbanym
siennikiem.
Mieszkaniec dolnego Skulldust jest czymś zajęty.

<924hp 122m 34mv 685exp>zag miesz
1) "Witaj. Co to za miejsce?"
2) "Oto zamówiona łopata."
3) "Oto zamówione widły."
4) "Oto zamówiona siekiera."
5) "Oto zamówiona osełka."
6) "Oto zamówiony worek pszenicy."
7) "Oto zamówiona połeć boczku."
8) "Oto zamówiony worek kukurydzy."
An unhandled exception occurred at $0044CC61 :
EAccessViolation : Access violation
$0044CC61
$0042CCFE
$0043F571
$0043B91F
$00402C98
"

ODPOWIEDZ