Jaskinie pod Hexenlore, brak wyjścia?

Błędy wszelkiego rodzaju znalezione w wersji 1.3 czyli aktualnie dostępnej wersji

Moderator: dEmoraliZator

Kuromadoshi
Posty: 20
Rejestracja: wt kwie 28, 2015 22:53

Jaskinie pod Hexenlore, brak wyjścia?

Post autor: Kuromadoshi » ndz maja 24, 2015 14:47

Był już taki temat, ale nikt się do niego nie odniósł, a więc:
Czy da się wyjść bez użycia czaru/mikstury z jaskiń pod Hexenlore? Jak już się wpadnie do mroźnych jaskiń i zawędruje do Orków? Wódz ma mapkę, porównując ją z moją wydaję się wszystko ok, nie licząc braku wyjścia :P. Czy jest to może błąd spowodowany przeprojektowaniem Hexenlore? Czy raczej wyjście jest skrzętnie ukryte?

johnnyknoxville
Posty: 199
Rejestracja: czw mar 01, 2012 22:08

Re: Jaskinie pod Hexenlore, brak wyjścia?

Post autor: johnnyknoxville » ndz maja 24, 2015 16:33

Z jaskiń orków nie ma "fizycznego" wyjścia. Pomóc może czar/mikstura/śmierć.

kisiel365
Posty: 136
Rejestracja: wt kwie 21, 2015 8:42

Re: Jaskinie pod Hexenlore, brak wyjścia?

Post autor: kisiel365 » ndz maja 24, 2015 16:36

Mnie uratowała niebieska mikstura. Czy zna ktoś inny sposób? Porównując mapkę z 1.2 powinno dać się wyjść przez szczelinę w dół jedną kratkę na północ od zejścia do pieczary szefa orków. Czy to jest rzeczywiście zamierzone?

johnnyknoxville
Posty: 199
Rejestracja: czw mar 01, 2012 22:08

Re: Jaskinie pod Hexenlore, brak wyjścia?

Post autor: johnnyknoxville » ndz maja 24, 2015 17:09

Tam już w 1.2k nie było możliwości wyjścia. Jeśli w którejś ze starszych wersji była jakaś droga powrotna, to już od wielu lat jest zamknięta.

Exubitor
Posty: 35
Rejestracja: czw maja 07, 2015 1:30

Re: Jaskinie pod Hexenlore, brak wyjścia?

Post autor: Exubitor » pn maja 25, 2015 0:01

Może to i zamierzone, ale raczej nie powinno tak być. Przecież ci orkowie musieli jakoś stamtąd wychodzić na świat. Można by dorobić jakiś sposób na wyjście z tej lokacji. Chociażby dzięki drabinie którą moglibyśmy wspiąć się z powrotem na półkę z której spadliśmy :D

Kryminator
Posty: 8
Rejestracja: ndz lip 19, 2015 15:27

Re: Jaskinie pod Hexenlore, brak wyjścia?

Post autor: Kryminator » pn lip 20, 2015 16:14

skoro już mowa o jaskiniach, to mam taki problem, że gdy jestem w tym miejscu (Zagadkowa jaskinia = (147, 322, 11) w jaskinia.are) to po wybraniu opcji pójścia na zachód wyświetla mi że tracę równowagę i takie tam po czym wyświetla mi dziwne cyferki i od razu szybko zamyka grę. Ma ktoś jakiś pomysł?

Edit:
Tak wygląda dokładnie błąd:
zxc.png
zxc.png (217.04 KiB) Przejrzano 14011 razy

Awatar użytkownika
Weq
Posty: 1497
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 18:54

Re: Jaskinie pod Hexenlore, brak wyjścia?

Post autor: Weq » pn lip 20, 2015 19:35

http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.

Kryminator
Posty: 8
Rejestracja: ndz lip 19, 2015 15:27

Re: Jaskinie pod Hexenlore, brak wyjścia?

Post autor: Kryminator » pn lip 20, 2015 22:04

Już myślałem, że będę mógł zobaczyć co jest za tym lodowym przejściem, ale niestety pojawił się inny problem, tym razem z konwersją zapisu gdy z wersji 72 na 73. Odpalam przez starter wersje 73, wcześniej przekopiowuje zapisy do odpowiedniego folderu i po załadowaniu mam następujący błąd:
aaa.png
aaa.png (70.37 KiB) Przejrzano 13999 razy
Może robię coś źle?

Awatar użytkownika
Weq
Posty: 1497
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 18:54

Re: Jaskinie pod Hexenlore, brak wyjścia?

Post autor: Weq » pn lip 20, 2015 23:30

Dobrze, ale poprzednia wersja była 64 bity czy 32 bity? Bo niestety konwersja pomiędzy nimi nie zachodzi. Wersja 73 dla win64 dopiero się ukaże, bo musiałem reinstalować system 64 :D
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.

Kryminator
Posty: 8
Rejestracja: ndz lip 19, 2015 15:27

Re: Jaskinie pod Hexenlore, brak wyjścia?

Post autor: Kryminator » wt lip 21, 2015 7:21

Tak myślałem, że w tym może tkwić problem :/ (poprzednią wersję miałem 64 bity).
Dziękuję za szybką odpowiedź :D
A tak z ciekawości, to czy w przyszłości będzie zachodzić konwersja między 64 bity, a 32 bity, czy to jest raczej z jakichś względów niemożliwe?

ODPOWIEDZ