Błędy

Błędy wszelkiego rodzaju znalezione w wersji 1.3 czyli aktualnie dostępnej wersji

Moderator: dEmoraliZator

Saran
Posty: 38
Rejestracja: sob kwie 25, 2015 13:31

Błędy

Post autor: Saran » śr kwie 29, 2015 15:20

Parę błędów w grze dla Weqa.

1. W Banku nie da się zagadać do Hobbita, mimo że w opisie jest o nim mowa.
Obrazek

2. W sklepie Gissima:
Obrazek
Brakuje "w".

3. Dziwne błędy w tekście, w dwóch sąsiadujących lokacjach:
Obrazek

4. Kapłan w świątyni w Hexenlore mówi to samo dwa razy, po zagadaniu.

5. Wracał:
Obrazek

6. W lokacji nie ma opisu, w którą stronę możemy się udać:
Obrazek
Widziałem też jeszcze kilka takich lokacji. Jeśli trzeba, mogę wypisać je wszystkie. Jeśli najpierw je znajdę.

7. To może w zasadzie nie błąd, ale warto dodać tam możliwość przeszukania biurka:
Obrazek

8. W momencie wpisania komendy:
Obrazek

9. Rzucanie kamykami w drzewa, patrzenie się w chmury... taa... gdyby nie to, że jesteśmy w sklepie ;) Obrazek

10. To też w zasadzie nie błąd, ale warto dodać, by reagowało także na "kobieta":
Obrazek

11. Kilka błędów przecinkowych:
Obrazek

12. Kukła walcząca z 0% zdrowia:
Obrazek

Doldox
Posty: 51
Rejestracja: pn kwie 27, 2015 13:45

Re: Błędy

Post autor: Doldox » śr kwie 29, 2015 15:42

Co do 0% kukły. Ona jeszcze "żyje" i ma z 1 ,2 HP. powiedzmy, że mob ma max 200 HP. 1 z 200 to 0,005% a zaokrąglenie się wg zasady do 5 w doł od 6 w górę to masz 0% a nie 1%. Miło by było widzieć ile dmg sie zadaje.

tangarr
Posty: 60
Rejestracja: sob mar 28, 2009 10:27

Re: Błędy

Post autor: tangarr » śr kwie 29, 2015 15:54

w otchłani umiera się w momencie posiadania ujemnej ilości hp.
sam wielokrotnie zakończyłem walkę mając 0hp.

Awatar użytkownika
Weq
Posty: 1497
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 18:54

Re: Błędy

Post autor: Weq » śr kwie 29, 2015 16:10

Ło kurde... No dzięki, tylko teraz muszę to wrzcuić w Mantisa ... :/
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.

Saran
Posty: 38
Rejestracja: sob kwie 25, 2015 13:31

Re: Błędy

Post autor: Saran » śr kwie 29, 2015 16:36

Sam bym wrzucił to na Mantisa, gdyby nie to, że jakimś cudem nie przyszedł linka aktywacyjny na e-maila.
Spróbuję ewentualnie stworzyć tam drugie kontoo.

Zauważyłem w grze jeszcze kilka błędów, choć na razie pamiętam tylko o jeszcze jednym:
Na jednym save posiadam postać bez uzbrojenia oraz z około 2kg przedmiotów w ekwipunku. Może ona biegać w nieskończoność, bez utraty nawet jednego punktu mv. To błąd, czy też tak ma być?

johnnyknoxville
Posty: 199
Rejestracja: czw mar 01, 2012 22:08

Re: Błędy

Post autor: johnnyknoxville » śr kwie 29, 2015 19:46

Te punkty ruchu to chyba normalne. Moja postać też szybciej się regeneruje niż męczy kiedy mam mniej niż 10 kg obciążenia.

Angie
Posty: 21
Rejestracja: ndz maja 17, 2015 23:13

Re: Błędy

Post autor: Angie » sob maja 23, 2015 22:43

Hexenlore: ulica wyżynna - lokacja zaznaczona na niebiesko.
Nie można iść na południe, mimo iż jest wyjście. Jeżeli są bramy, jak w opisie, to nie powinno pisać, że są zamknięte?
Załączniki
bład.png
bład.png (29.82 KiB) Przejrzano 12506 razy

johnnyknoxville
Posty: 199
Rejestracja: czw mar 01, 2012 22:08

Re: Błędy

Post autor: johnnyknoxville » sob maja 23, 2015 23:55

Ponoć ten błąd jest już poprawiony w wersji 1.3 v72 - na którą z wytęsknieniem czekamy :)

Angie
Posty: 21
Rejestracja: ndz maja 17, 2015 23:13

Re: Błędy

Post autor: Angie » ndz maja 24, 2015 0:14

Ah, szukałam czy to jest na forum, nie dopatrzyłam się. :wink:

johnnyknoxville
Posty: 199
Rejestracja: czw mar 01, 2012 22:08

Re: Błędy

Post autor: johnnyknoxville » ndz maja 24, 2015 9:09

Zapewne dobrze szukałaś, ale jest jeszcze Mantis:
http://www.otchlan.pl/otchlan/mantis/view.php?id=801

W sumie zrobiło się małe rozdwojenie jaźni, ponieważ częć graczy zgłasza błędy na tym forum, a część na Mantisie.

Odyseusz
Posty: 58
Rejestracja: śr kwie 15, 2015 8:12
Lokalizacja: Rybnik

Re: Błędy

Post autor: Odyseusz » ndz maja 24, 2015 13:12

Też miałem problemy z Mantisem, ale możecie do Weq'a pisać o aktywację. Na pewno mu to ułatwi przegląd błędów i ich poprawę.

ODPOWIEDZ