Lista w sklepie - usprawnienia

Błędy wszelkiego rodzaju znalezione w wersji 1.3 czyli aktualnie dostępnej wersji

Moderator: dEmoraliZator

ElegantAndrogyne
Posty: 131
Rejestracja: pt lut 04, 2011 16:45

Lista w sklepie - usprawnienia

Post autor: ElegantAndrogyne » ndz kwie 26, 2015 10:09

(v1.3.71 Linux)
Jeśli wejdę do sklepu i sprawdzę listę, mam przy każdym przedmiocie cenę, level, wpływ na atrybuty i wagę (w porównaniu do 1.2k - bardzo fajne), ale brakuje bardzo istotnej informacji: typu przedmiotu. Nie zawsze idzie wywnioskować z nazwy, i czasem można się wkopać w zakup czegoś bezużytecznego (bo nie mamy na to skilla).

Przykład:

Kod: Zaznacz cały

A oto co mozesz nabyc:
[ Cena      Poz ] Nazwa
[ 12          0 ] Lampa () [ 1.00 ]
[ 13          0 ] Lniana koszula () [ 0.50 ]
[ 10          0 ] Cienkie spodnie () [ 0.50 ]
[ 210         0 ] Drabina (maks. mv +20) [ 4.00 ]
[ 29          0 ] Puszka smaru () [ 0.25 ]
[ 6           0 ] Szmatka () [ 0.05 ]
[ 31          0 ] Popielniczka () [ 0.05 ]
[ 11          0 ] Doniczka () [ 0.25 ]
[ 523         0 ] Kosci do gry (int. +1, mad. +1) [ 0.05 ]
[ 262         0 ] Swieczka (int. +1) [ 0.05 ]
[ 705         3 ] Szydelko nr 6 (obr. +3, zre. +2) [ 0.50 ]
[ 262         0 ] Klebek zielonej wloczki (zre. +1) [ 0.05 ]
[ 737         5 ] Welniane skarpetki (maks. mana +10, maks. mv +20, panc. +2, mad. +1) [ 0.05 ]
[ 21          0 ] Gliniana miska () [ 0.25 ]
[ 12          0 ] Szczotka do wlosow () [ 0.10 ]
[ 4           0 ] Spinka do wlosow () [ 0.10 ]
[ 217         1 ] Worek wegla () [ 15.00 ]
[ 28          0 ] Oselka () [ 0.10 ]
[ 303         5 ] Siekiera (obr. +6, zre. +1) [ 6.00 ]
[ 1           1 ] Klucz do magazynku () [ 0.00 ]
[ 4           0 ] Gwozdz () [ 0.05 ]
[ 8           0 ] Pochodnia () [ 0.50 ]
Wyjadacze wiedzą, że szydełko nr 6 to sztylet. Przydałoby się, aby gra o tym informowała.
To samo z wszelkimi amuletami, elementami zbroi itd.

PS. Dla przedmiotów nie wpływających na atrybuty, listę zaśmiecają puste nawiasy okrągłe. Warto je wywalić.

PS 2. Waga występuje zawsze i można ją ująć w pierwszych nawiasach kwadratowych, np.

Kod: Zaznacz cały

[ Cena      Poz     Waga ] Nazwa
[ 210        0      4.00 ] Drabina (maks. mv +20)

johnnyknoxville
Posty: 199
Rejestracja: czw mar 01, 2012 22:08

Re: Lista w sklepie - usprawnienia

Post autor: johnnyknoxville » ndz kwie 26, 2015 12:17

Witam. Co do informacji o typie przedmiotu, nie wiem czy jest to konieczne - bez tego początkujący gracz spokojnie sobie poradzi, a jak pogra trochę dłużej to sam zostanie "starym wyjadaczem" i samodzielnie odkryje mnóstwo nieoczywistych niuansów kryjących się w świecie Otchłani ;).
Ja w wersji 1.2k bawiłem się w identyfikowanie wszystkich nowych przedmiotów jaki mi wpadły w ręce, i tworzyłem całą bazę w excelu włącznie z typem, wagą, miejscem założenia, modyfikatorami, itp... Kosztowało to sporo pracy, ale jeszcze więcej frajdy :D
Za to pomysł z umieszczeniem informacji o wadze w nawiasie kwadratowym przed nazwą bardzo mi się podoba, i zdecydowanie go popieram.

Koper
Posty: 50
Rejestracja: pn mar 13, 2006 1:05
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Re: Lista w sklepie - usprawnienia

Post autor: Koper » ndz kwie 26, 2015 12:20

Również tworzyłem taką listę :) Mam aktualną dla wersji 1.2k oczywiście. Johnnyknoxville, mógłbyś podrzucić swoją, z ciekawości chciałem zobaczyć jaki format obrałeś :)
Bądź przeklęty jeżeli tu przychodzisz i nie masz 20 poziomu... nieszczęśniku (Gregor)

Saran
Posty: 38
Rejestracja: sob kwie 25, 2015 13:31

Re: Lista w sklepie - usprawnienia

Post autor: Saran » ndz kwie 26, 2015 13:45

Jeśli chodzi o uporządkowanie listy, jestem jak najbardziej za. Co do wyświetlanego typu przedmioty, już niezbyt.

Awatar użytkownika
Weq
Posty: 1497
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 18:54

Re: Lista w sklepie - usprawnienia

Post autor: Weq » ndz kwie 26, 2015 15:14

Możemy tak zrobić :)
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.

ODPOWIEDZ