Psucie się broni

Jeśli masz pomysł na krainę, postać, umiejętność, daj znać o swoim pomyśle, może ktoś go twórczo rozwienie.

Moderator: dEmoraliZator

einstein13
Posty: 119
Rejestracja: czw cze 09, 2016 22:12

Psucie się broni

Post autor: einstein13 » pn mar 19, 2018 21:39

Nie wiem, czy był taki wątek w przeszłości.
Ostatnio oglądałem kanał na YouTube grytv. Dużo mówią o grach RPG, strzelankach i ogólnie grach akcji. Niedawno poruszyli temat psucia się broni w grach. Czy był taki projekt w Otchłani, żeby bronie się z czasem psuły? Spodziewam się, że jest to dość trudny temat do zaimplementowania przy aktualnej postaci gry, i chyba nie jest najważniejszy w samej grze. Ale czy był on rozpatrzony w przeszłości?

Awatar użytkownika
Weq
Posty: 1497
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 18:54

Re: Psucie się broni

Post autor: Weq » wt mar 20, 2018 18:17

Był rozpatrzony. Dokładnie tak jak piszesz, w obecnym silniku trudne do zrobienia. W nowym - prostsze, ale z kolei wymagałoby przemodelowania i zrebalansowania tego elementu mechaniki... czyli robota ;)
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.

Jakop
Posty: 98
Rejestracja: śr lip 20, 2016 16:40

Re: Psucie się broni

Post autor: Jakop » wt mar 20, 2018 22:23

Meh, o ile w "normalnym RPG" jest to całkiem sensowne, żeby nie było za łatwo, to w Otchłani i tak już musisz mierzyć się z większą ilością utrudnień, jak chociażby mv i mus odżywiania się :P
PS a cóż to za nowy silnik stworzyłeś, Weq? :)
Dawno nie było aktualizacji więc teraz coś POTĘŻNEGO wleci? ;)

Brutha

Re: Psucie się broni

Post autor: Brutha » pt mar 23, 2018 16:58

Pewnie jakaś Otchłań 2 :wink: ...

...może mu się chce...?

Awatar użytkownika
beluosus
Posty: 451
Rejestracja: śr cze 23, 2004 15:39
Lokalizacja: Acheront
Kontakt:

Re: Psucie się broni

Post autor: beluosus » sob mar 24, 2018 21:12

Pewnie poprawiona obsługa kart z chipsetem Voodoo oraz Riva TNT. ;)
Na każdą świętość jest bluźnierca
Na każdą Otchłań - spojrzenie wzwyż
Na każdą boskość - Krzyż

ODPOWIEDZ