Strona 1 z 1
Dodatkowe kierunki
: pt lis 11, 2016 11:01
autor: ElegantAndrogyne
W dużych pomieszczeniach (jaskinie, magazyny) i na otwartych przestrzeniach (pola, place...) przydałaby się możliwość rozglądania się i przejścia na północny/południowy wschód/zachód. Przejście kosztuje tyle mv co jeden krok. Rozglądanie się tylko w linii prostej (tj widzisz moba np. 2N 2E od Twojej bieżącej pozycji, ale już nie 2N 1E).
Re: Dodatkowe kierunki
: pt lis 11, 2016 23:55
autor: filozof
też chciałem to zaproponować gdyż zdarza się że próba przejścia niezauważonym często kończy się tym że ktoś wyskakuje z sąsiedniej lokacji zaraz po wkroczeniu na następną bo nie widziało się że ktoś jest "po skosie" od nas oddalony o 1 lokacje.
Re: Dodatkowe kierunki
: śr lis 23, 2016 9:30
autor: Bangaru
Moim zdaniem niepotrzebny dodatek.
Re: Dodatkowe kierunki
: śr lis 23, 2016 17:38
autor: blubek
Wyjścia tylko w te cztery kierunki i możliwość rozejrzenia tylko w tychże to integralna część otchłani będąca w niej od zawsze i z rozmysłem ustanowiona. Jeśli chcecie chodzić po skosie to polecam MUDy.
Aczkolwiek o ile jestem całkowicie przeciw chodzeniu po skosie ( choć i tak nie ma możliwości by to zrobić) to byłbym skłonny poprzeć w pewnym stopniu idee 360cio stopniowego rozglądania.Lepiej byłoby jednak by to działało tylko dla czterech najbliższych "skośniaków".
Re: Dodatkowe kierunki
: śr lis 23, 2016 23:01
autor: Weq
Nie wylewałbym tego pomysłu od razu do zlewu - o ile zmiany w silniku byłyby na poziomie niezbyt trudnym, to przerabianie lokacji mi się nie widzi ;) Zarówno dodanie wyjść mechanicznie jak i przerabianie opisów...