Strona 1 z 1

Nowy przedmiot:Magiczny kompas

: pn lis 07, 2016 15:42
autor: filozof
Ogólnie to miałby pokazywać w stronę pożądanej lokacji południe, wschód, dół, południowy- zachód itp) aby ułatwić znajdywanie niektórych lokacji.
Powiedzmy że chcemy znaleźć kryptę na bagnach a jesteśmy w Mantarze, wtedy pokarze północny-wschód.

Re: Nowy przedmiot:Magiczny kompas

: wt lis 08, 2016 9:36
autor: einstein13
Ciekawy pomysł, ale skąd ten kompas by wiedział, co pokazywać? Nie zawsze masz jedno tylko zadanie ;)

Re: Nowy przedmiot:Magiczny kompas

: wt lis 08, 2016 16:06
autor: Bangaru
Moim zdaniem to zły pomysł. Odebrał by grze sporo klimatu.

Re: Nowy przedmiot:Magiczny kompas

: sob lis 12, 2016 14:59
autor: filozof
wystarczył by prosty skrypt:
sprawdz X Y gracza
sprawdz X Y celu
jeśli Xg>Xc i Yg=Yc to "kompas wskazuje na zachód"
jeśli Xg=Xc i Yg=Yc to "kompas szaleje"
cos w tym stylu

Re: Nowy przedmiot:Magiczny kompas

: czw lis 17, 2016 0:02
autor: Weq
einstein13 nie pytał o skrypt, tylko skąd ma kompas wiedzieć dokąd chcesz trafić:P

Re: Nowy przedmiot:Magiczny kompas

: czw lis 17, 2016 18:50
autor: filozof
powiedzieć mu

Re: Nowy przedmiot:Magiczny kompas

: śr lis 23, 2016 23:11
autor: Weq
No to trzeba jakieś nazwy powymyślać ustalone żeby kompas wiedział.

Notabene, jeden z pomysłow, który pozostał w fazie szkicu to system teleportacji, który miał działać tak, że kluczowe lokacje noszą nazwy (w jakimś starym jezyku przedwiecznych) i odkrywanie tych nazw wraz z czarem teleportacja pozwalałoby się przenosić pomiędzy krainami w miarę swobodnie.