Nowy przedmiot:Magiczny kompas

Jeśli masz pomysł na krainę, postać, umiejętność, daj znać o swoim pomyśle, może ktoś go twórczo rozwienie.

Moderator: dEmoraliZator

filozof
Posty: 42
Rejestracja: pn sie 24, 2015 0:18

Nowy przedmiot:Magiczny kompas

Post autor: filozof » pn lis 07, 2016 15:42

Ogólnie to miałby pokazywać w stronę pożądanej lokacji południe, wschód, dół, południowy- zachód itp) aby ułatwić znajdywanie niektórych lokacji.
Powiedzmy że chcemy znaleźć kryptę na bagnach a jesteśmy w Mantarze, wtedy pokarze północny-wschód.

einstein13
Posty: 119
Rejestracja: czw cze 09, 2016 22:12

Re: Nowy przedmiot:Magiczny kompas

Post autor: einstein13 » wt lis 08, 2016 9:36

Ciekawy pomysł, ale skąd ten kompas by wiedział, co pokazywać? Nie zawsze masz jedno tylko zadanie ;)

Bangaru
Posty: 7
Rejestracja: pt paź 28, 2016 23:01

Re: Nowy przedmiot:Magiczny kompas

Post autor: Bangaru » wt lis 08, 2016 16:06

Moim zdaniem to zły pomysł. Odebrał by grze sporo klimatu.

filozof
Posty: 42
Rejestracja: pn sie 24, 2015 0:18

Re: Nowy przedmiot:Magiczny kompas

Post autor: filozof » sob lis 12, 2016 14:59

wystarczył by prosty skrypt:
sprawdz X Y gracza
sprawdz X Y celu
jeśli Xg>Xc i Yg=Yc to "kompas wskazuje na zachód"
jeśli Xg=Xc i Yg=Yc to "kompas szaleje"
cos w tym stylu

Awatar użytkownika
Weq
Posty: 1497
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 18:54

Re: Nowy przedmiot:Magiczny kompas

Post autor: Weq » czw lis 17, 2016 0:02

einstein13 nie pytał o skrypt, tylko skąd ma kompas wiedzieć dokąd chcesz trafić:P
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.

filozof
Posty: 42
Rejestracja: pn sie 24, 2015 0:18

Re: Nowy przedmiot:Magiczny kompas

Post autor: filozof » czw lis 17, 2016 18:50

powiedzieć mu

Awatar użytkownika
Weq
Posty: 1497
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 18:54

Re: Nowy przedmiot:Magiczny kompas

Post autor: Weq » śr lis 23, 2016 23:11

No to trzeba jakieś nazwy powymyślać ustalone żeby kompas wiedział.

Notabene, jeden z pomysłow, który pozostał w fazie szkicu to system teleportacji, który miał działać tak, że kluczowe lokacje noszą nazwy (w jakimś starym jezyku przedwiecznych) i odkrywanie tych nazw wraz z czarem teleportacja pozwalałoby się przenosić pomiędzy krainami w miarę swobodnie.
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.

ODPOWIEDZ