konie w Otchłań

Jeśli masz pomysł na krainę, postać, umiejętność, daj znać o swoim pomyśle, może ktoś go twórczo rozwienie.

Moderator: dEmoraliZator

filozof
Posty: 42
Rejestracja: pn sie 24, 2015 0:18

konie w Otchłań

Post autor: filozof » sob wrz 10, 2016 16:24

Weq, Dało by się dodać możliwość jazdy konną?
Co za tym idzie także um "jeździectwo". Jeżdżąc na koniu można by podróżować szybciej(w trakcie poruszania się z jednej lokacji do drugiej mijało by mniej czasu w grze) i o wiele mniej się męczyć.
Ewentualnie dodać inne wierzchowce np. możliwość dosiadania oswojonego smoka(który mugłby terz pomagać w walce)czy wielkiego wilka(który też mógłby pomagać w walce).
Było by miło gdyby np. Łowca miał um "oswajanie" i mógł takiego wilka lub smoka oswoić.
Oczywiście trzeba swojego pupilka karmić i jeśli tego wymaga leczyć.
Jeśli nie chcesz w Otchłani wierzchowców to może chociaż zwierzątko np. pies albo kot pomagające w boju?
Co o tym myślisz?
Ps Jeśli ktoś proponował coś podobnego to przepraszam za plagiat.

Awatar użytkownika
Weq
Posty: 1380
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 18:54

Re: konie w Otchłań

Post autor: Weq » sob wrz 17, 2016 15:17

Pomysł jest ok, i leży od dawna na stercie - do zastanowienia się. O ile pewnie komendy i obsługa konia poszłaby szybko, to żmudne byłoby oznakowane lokacji na "można wejsć z koniem" i "nie można wejść z koniem"...
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.

einstein13
Posty: 113
Rejestracja: czw cze 09, 2016 22:12

Re: konie w Otchłań

Post autor: einstein13 » ndz wrz 18, 2016 22:23

Jak dla mnie koń, to pół biedy. Tylko co z parametrami podczas walki? Są różne opinie co do tej kwestii: jedna mówi, że walcząc na koniu, masz więcej siły, hp, etc. Druga mówi, że przecież ciężej się walczy (więc różne parametry spadają). Trzecia omija problem mówiąc, że wystarczy zsiąść z konia i walczyć "po staremu" :).
Co do innych zwierząt, to jak dla mnie trochę zbyt dalekie posunięcie tematu - po co nam zwierzęta w grze/ walce?

Oczywiście wszystko zależy od Weq-a. ;)

Doldox
Posty: 51
Rejestracja: pn kwie 27, 2015 13:45

Re: konie w Otchłań

Post autor: Doldox » ndz wrz 18, 2016 23:06

Jako dodatkowy plus posiadania konia: większy potencjał udźwigu, chyba, że to już zbyteczne ułatwienie.

Za to mile widziane byłoby dodanie przedmiotu, w którym można by zbierać składniki do mikstur. Taka jakby sakwa/torba zielarza. Lista ekwipunku dzięki temu byłaby czytelniejsza a można by sobie kupić takie składniki i mieć pod ręką w jednym miejscu:)

Co ja bym też dał za możliwość kupowania skrzyń/kufrów do domu aby móc składować w nich przedmioty :) Oto jak się moja mała kwatera teraz prezentuje :( http://scr.hu/33oi/he713. Aż się strona musi przewinąć :(

bryka
Posty: 8
Rejestracja: śr paź 05, 2016 10:16

Re: konie w Otchłań

Post autor: bryka » wt paź 11, 2016 9:11

Pomysł jest ok, i leży od dawna na stercie - do zastanowienia się. O ile pewnie komendy i obsługa konia poszłaby szybko, to żmudne byłoby oznakowane lokacji na "można wejsć z koniem" i "nie można wejść z koniem"...

Awatar użytkownika
Weq
Posty: 1380
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 18:54

Re: konie w Otchłań

Post autor: Weq » sob paź 22, 2016 22:34

Doldox pisze: Za to mile widziane byłoby dodanie przedmiotu, w którym można by zbierać składniki do mikstur. Taka jakby sakwa/torba zielarza. Lista ekwipunku dzięki temu byłaby czytelniejsza a można by sobie kupić takie składniki i mieć pod ręką w jednym miejscu:)
Wiesz, że możesz filtrować ekwipunek po słowach i po typie przedmiotu ;) ?
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.

filozof
Posty: 42
Rejestracja: pn sie 24, 2015 0:18

Re: konie w Otchłań

Post autor: filozof » pn lis 07, 2016 15:29

Poruszyłem ten temat głównie ze względu na możliwość transportu bez konieczności spania co 10 lokacji.
A co do braku możliwości jeżdżenia koniem po wybranych lokacjach to czy nie masz jakoś oznaczonych lokacji z różnymi rodzajami terenu i czy jest ona zadaszona czy nie(pomieszczenie)?

Bangaru
Posty: 7
Rejestracja: pt paź 28, 2016 23:01

Re: konie w Otchłań

Post autor: Bangaru » pn lis 07, 2016 18:19

Można by dodać latające wierzchowce. Mogłyby o poruszać się nad budynkami co ułatwiło by komunikacje miejską.

einstein13
Posty: 113
Rejestracja: czw cze 09, 2016 22:12

Re: konie w Otchłań

Post autor: einstein13 » wt lis 08, 2016 9:35

filozof pisze:bez konieczności spania co 10 lokacji.
A może kwestia inwestycji w siłę i kondycję? Same konie to nie problem, żeby były, ale są też inne wyjścia. Jedyny problem z wysokimi statystykami siły/kondycji to upływ czasu: idąc ze Skulldust do Mantaru (~110 lokacji) trafiasz w bliżej nieokreślony czas na bramę Mantaru, czasem zamkniętą. Wiem, można też zdobywać doświadczenie po drodze (wilki, niedźwiedzie, umarlaki, ...), ale nie zawsze człowiek chce się użerać z nimi ;)

filozof
Posty: 42
Rejestracja: pn sie 24, 2015 0:18

Re: konie w Otchłań

Post autor: filozof » pt lis 11, 2016 1:10

Bangaru pisze:Można by dodać latające wierzchowce. Mogłyby o poruszać się nad budynkami co ułatwiło by komunikacje miejską.
Przecie wspomniałem o smokach a co za nimi idzie możliwość latania.
einstein13 pisze:
filozof pisze:bez konieczności spania co 10 lokacji.
A może kwestia inwestycji w siłę i kondycję? Same konie to nie problem, żeby były, ale są też inne wyjścia. Jedyny problem z wysokimi statystykami siły/kondycji to upływ czasu: idąc ze Skulldust do Mantaru (~110 lokacji) trafiasz w bliżej nieokreślony czas na bramę Mantaru, czasem zamkniętą. Wiem, można też zdobywać doświadczenie po drodze (wilki, niedźwiedzie, umarlaki, ...), ale nie zawsze człowiek chce się użerać z nimi ;)
Chodzi o uniknięci takich sytuacji w których trzeba porzucić większość zdobycznych przedmiotów by w ludzkim czasie dotrzeć do domu/sklepu.
Co więcej przyśpieszenie podroży z miasta do miasta z 2 do 1 dnia nie jest złe.

blubek
Posty: 5
Rejestracja: śr lis 16, 2016 19:14

Re: konie w Otchłań

Post autor: blubek » pn lis 21, 2016 19:58

A nie łatwiej byłoby po prostu zrobić przewoźników? Regularnie kursujące po traktach karawany do których można się dosiąść za drobną opłatą? W ten sposób weg nie musiałby się droczyć z końmi a problem spania co dwa kroki byłby rozwiązany.

Brutha
Posty: 24
Rejestracja: pt kwie 28, 2017 17:29

Re: konie w Otchłań

Post autor: Brutha » wt cze 06, 2017 16:59

Weq pisze:żmudne byłoby oznakowane lokacji na "można wejsć z koniem" i "nie można wejść z koniem"...
Mógłbyś oznakowywać tylko te lokacje, do których "nie można wejść z koniem", a kiedy jest jakiś budynek, który ma więcej lokacji niż jedną wystarczyłoby oznaczyć tylko wejście.
einstein13 pisze:Jak dla mnie koń, to pół biedy. Tylko co z parametrami podczas walki? Są różne opinie co do tej kwestii: jedna mówi, że walcząc na koniu, masz więcej siły, hp, etc. Druga mówi, że przecież ciężej się walczy (więc różne parametry spadają). Trzecia omija problem mówiąc, że wystarczy zsiąść z konia i walczyć "po staremu" :).
Co do innych zwierząt, to jak dla mnie trochę zbyt dalekie posunięcie tematu - po co nam zwierzęta w grze/ walce?
Według mnie siła powinna wzrastać podczas walki, za to takie rzeczy jak hp już nie. W walce pojawiałby się zielony wskaźnik życia konia, a uderzenia losowo trafiałyby gracza i konia (takie "losowanie" mogłoby być też w walce z sojusznikiem i/lub wieloma przeciwnikami).

Podczas zwykłego chodzenia byłby widoczny wskaźnik mv konia (np. niebieski).

Oczywiście przy odpoczynku hp i mv konia regenerowałoby się.

Konie mogłyby się dzielić na różne klasy np. towarowy (ma więcej mv), wojenny (więcej hp), wyścigowy (jest szybszy) itp.

Jeśli chodzi o pomocników to można by dodać jakichś przyjaciół i/lub najemników, których można zdobyć za questy, lub wynająć na jakiś czas.
Wyszło tak średnio, ale mam nadzieję, że wszyscy zrozumieli o co mi chodzi :wink: !

Brutha
Posty: 24
Rejestracja: pt kwie 28, 2017 17:29

Re: konie w Otchłań

Post autor: Brutha » wt cze 20, 2017 20:47

Brutha pisze:
Weq pisze:żmudne byłoby oznakowane lokacji na "można wejsć z koniem" i "nie można wejść z koniem"...
Mógłbyś oznakowywać tylko te lokacje, do których "nie można wejść z koniem", a kiedy jest jakiś budynek, który ma więcej lokacji niż jedną wystarczyłoby oznaczyć tylko wejście.
einstein13 pisze:Jak dla mnie koń, to pół biedy. Tylko co z parametrami podczas walki? Są różne opinie co do tej kwestii: jedna mówi, że walcząc na koniu, masz więcej siły, hp, etc. Druga mówi, że przecież ciężej się walczy (więc różne parametry spadają). Trzecia omija problem mówiąc, że wystarczy zsiąść z konia i walczyć "po staremu" :).
Co do innych zwierząt, to jak dla mnie trochę zbyt dalekie posunięcie tematu - po co nam zwierzęta w grze/ walce?
Według mnie siła powinna wzrastać podczas walki, za to takie rzeczy jak hp już nie. W walce pojawiałby się zielony wskaźnik życia konia, a uderzenia losowo trafiałyby gracza i konia (takie "losowanie" mogłoby być też w walce z sojusznikiem i/lub wieloma przeciwnikami).

Podczas zwykłego chodzenia byłby widoczny wskaźnik mv konia (np. niebieski).

Oczywiście przy odpoczynku hp i mv konia regenerowałoby się.

Konie mogłyby się dzielić na różne klasy np. towarowy (ma więcej mv), wojenny (więcej hp), wyścigowy (jest szybszy) itp.

Jeśli chodzi o pomocników to można by dodać jakichś przyjaciół i/lub najemników, których można zdobyć za questy, lub wynająć na jakiś czas.
Wyszło tak średnio, ale mam nadzieję, że wszyscy zrozumieli o co mi chodzi :wink: !

Awatar użytkownika
Weq
Posty: 1380
Rejestracja: ndz sty 09, 2005 18:54

Re: konie w Otchłań

Post autor: Weq » wt cze 20, 2017 23:10

Brutha pisze: [O koniach]
Ogólnie koń jest na liście TODO, ale przede wszystkim jako dodatkowy pojemnik chodzący za Tobą :P. Czy dałoby się na nim jeździć i oszczędzać mv to drug sprawa (za to trzeba dla niego paszę kołować ;)). Natomiast trzecią sprawą jest jego uczestnictwo w walce.
Bo trzeci aspekt zahacza raczej o:
Brutha pisze: Jeśli chodzi o pomocników to można by dodać jakichś przyjaciół i/lub najemników, których można zdobyć za questy, lub wynająć na jakiś czas.
To już jest, tylko pewnie jeszcze nie spotkałeś :P

Reasumując, nie mówię "nie", ale to leży daleko dość na liście :)
http://www.otchlan.pl - zapraszam do Otchłani.

ODPOWIEDZ