Nowa profesja

Jeśli masz pomysł na krainę, postać, umiejętność, daj znać o swoim pomyśle, może ktoś go twórczo rozwienie.

Moderator: dEmoraliZator

filozof
Posty: 42
Rejestracja: pn sie 24, 2015 0:18

Nowa profesja

Post autor: filozof » czw lis 10, 2016 18:52

Profesja "Technik".
Wyróżniał by się w śród innych możliwością tworzenia niektórych przedmiotów i ich ulepszania(np.: kusza,łuk).
Zestaw pozostałych umiejętności pozwalałby mu używanie tych przedmiotów(broni dystansowych i sztyletów).
A materiały zdobyć można u kowala(sztaba żelaza), w lesie zrąbać drzewo lub poprosić leśniczego bądź drwala(drewno,deski) i do przetwarzania miałby warsztat z piecem do przetapiania(albo do kowala biegać).
Dokupić narzędzia i git.

ElegantAndrogyne
Posty: 131
Rejestracja: pt lut 04, 2011 16:45

Re: Nowa profesja

Post autor: ElegantAndrogyne » czw lis 10, 2016 20:36

Jestem bardzo za - nie widzę powodu, dla którego Otchłań miałaby się ograniczać do stereotypu fantasy. Lubię klimaty mieszające technikę z magią, miecze i topory z bronią palną czy energetyczną itd. (przykłady: Arcanum, Septerra Core czy Planescape: Torment) Co więcej - jakby nie patrzeć - w grze jest miejsce na wskroś technologiczne, czyli zakłady Artefixa. Myślę, że mogłaby to być kopalnia questów dla tej profesji :).

Ethard
Posty: 20
Rejestracja: śr lis 09, 2016 21:17

Re: Nowa profesja

Post autor: Ethard » pt lis 11, 2016 23:46

Ciekawy pomysł, tak jak mój przedmówca jestem za. Technik dałby tej grze jeszcze większą różnorodność i nowe możliwości gry.:)

Dagas
Posty: 4
Rejestracja: wt kwie 13, 2021 14:20

Re: Nowa profesja

Post autor: Dagas » czw wrz 02, 2021 8:21

Wszystkie tego typu sposoby rozwoju gry są bardzo przydatne :) Jestem jak najbardziej na tak :)

ODPOWIEDZ